nerd-light Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) hehe vålerenga suger skikkelig hehe får håpe det rykker ned ja, da blir norsk fotball så mye bedre, fargeklatten i norsk fotball er jo odd da, et lag de fleste kan like, Endret 26. juli 2007 av nerd-light Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er jo en bombe at et 2.divisjonslag slår ut et lag fra Tippeligaen uansett. Man kommer vel til å bytte trener i Enga etterhvert, selv om det ikke nødvendgvis alltid er den beste løsningen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Morsomt at Nybergsund slår ut Vålerenga - som forøvrig var elendige i dag. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skal være litt forsiktig å hovere her, for Nybergsundlaget slik de spilte i dag, hadde slått det Brann og RBK laget som mønstret i går. Artig at mindre kjente kan få komme i rampelyset litt også. Storlagene må tåle å vike til side en sjelden gang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Og de klaget på starten av cupen at ingen mindre lag kom videre? Ta dere en bolle! Jeg sier det enda. Nybergsund - Haugesund i finalen! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Huff,slutt med det tullet du sier kun fordi RBK ikke er videre! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 nå skjer det ting: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article1908401.ece Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 nå skjer det ting: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article1908401.ece 9153448[/snapback] Sikkelig link... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 At spillerne ser ut som tafatte høns i hver eneste kamp de spiller burde ikke ha så mye med treneren å gjøre, er jo ikke han som sparker ballen. Men for all del, hvis det er det som må til for at de skal få ut fingern så er det vel bra for Vålerenga. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Neste mann inn stadionporten kan nå fort bli Karadas. Fakiri ønsker at Brann skal hente bestekompisen og sier at Karadas nok ikke er særlig motvillig. Neste uke skal vistnok Brann snakke med Benficaspilleren. Kan bli spennende Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 VG: SK Brann skifter navn til SK Vrakgods Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vrakgods er veien å gå. Helstad var en suksess, Solli det samme. Og for VIF/RBK var Iversen en suksess. Angående Karadas så spørs det jo hvordan tretthetssykdommen har påvirket formen hans. Men han er blant Norge sine 5 beste midtstoppere til vanlig. Bra vi har et lag som tør satse på nordmenn (selv om de ikke satser på bergensere) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det hadde ikke gjort meg noe å sett Karadas tilbake i Norge, nei. For meg er det liksom i Brann han hører hjemme, så det hadde absolutt vært hyggelig. Dessuten virker han som en skikkelig kar privat, så man kan nesten ikke unngå å like han Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Håper dette vil føre til nye veddemål mellom Karadas og Kvisvik,noen av påfunnene deres har vært skikkelige latterbomber Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jøss, Odd fortsetter å spille ok jo. 1-1 mot LSK borte kan man leve med. Nå så jeg riktignok ikke kampen, men resultatet må vel sies å være ok. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Jøss, Odd fortsetter å spille ok jo. 1-1 mot LSK borte kan man leve med. Nå så jeg riktignok ikke kampen, men resultatet må vel sies å være ok. 9161988[/snapback] Weee. Gjør ikke meg noe EDIT; HELVETE! Tromsø scoret! Endret 28. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Paull Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Så forbanna irriterende - TV2 webtv er nede (i alle fall video-serveren eller noe sånt).. Er jo viktig å få med første halvdel av første omgang, er jo da Tromsø bruker å ha presset Noen andre som sliter med det samme ? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Så forbanna irriterende - TV2 webtv er nede (i alle fall video-serveren eller noe sånt).. Er jo viktig å få med første halvdel av første omgang, er jo da Tromsø bruker å ha presset Noen andre som sliter med det samme ? 9162020[/snapback] Sliter med det samme her ja. Utrolig irriterende. Internett er oppskrytt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 2-0. Det er faen meg ikke mye bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg