Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal være litt forsiktig å hovere her, for Nybergsundlaget slik de spilte i dag, hadde slått det Brann og RBK laget som mønstret i går.

Artig at mindre kjente kan få komme i rampelyset litt også. Storlagene må tåle å vike til side en sjelden gang :)

Lenke til kommentar

At spillerne ser ut som tafatte høns i hver eneste kamp de spiller burde ikke ha så mye med treneren å gjøre, er jo ikke han som sparker ballen. Men for all del, hvis det er det som må til for at de skal få ut fingern så er det vel bra for Vålerenga.

Lenke til kommentar

Vrakgods er veien å gå. Helstad var en suksess, Solli det samme. Og for VIF/RBK var Iversen en suksess.

Angående Karadas så spørs det jo hvordan tretthetssykdommen har påvirket formen hans. Men han er blant Norge sine 5 beste midtstoppere til vanlig. Bra vi har et lag som tør satse på nordmenn (selv om de ikke satser på bergensere) :D

Lenke til kommentar

Det hadde ikke gjort meg noe å sett Karadas tilbake i Norge, nei. For meg er det liksom i Brann han hører hjemme, så det hadde absolutt vært hyggelig. Dessuten virker han som en skikkelig kar privat, så man kan nesten ikke unngå å like han :)

Lenke til kommentar
Jøss, Odd fortsetter å spille ok jo. 1-1 mot LSK borte kan man leve med. Nå så jeg riktignok ikke kampen, men resultatet må vel sies å være ok.

9161988[/snapback]

Weee. Gjør ikke meg noe :wee:

EDIT; HELVETE! Tromsø scoret!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Så forbanna irriterende - TV2 webtv er nede (i alle fall video-serveren eller noe sånt).. Er jo viktig å få med første halvdel av første omgang, er jo da Tromsø bruker å ha presset :(

Noen andre som sliter med det samme ?

9162020[/snapback]

Sliter med det samme her ja. Utrolig irriterende. Internett er oppskrytt :mad:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...