Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når ble Odd bønder? :)

 

Grenland har vel rundt 100.000 innbyggere :)

9143220[/snapback]

Nå består jo Grenland av Skien, Porsgrunn, Siljan og Bamble, så det er forsåvidt ikke så veldig merkelig at innbyggertallet ikke er altfor lavt. Personlig svarer jeg at jeg er fra Porsgrunn når noen spør meg, ikke at jeg er fra Grenland (selv om jeg forsåvidt er det og). Men enig med deg i at vi ikke er bønder. Derimot er vi et varmt og hyggelig folkeslag!

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Cupen er for bønna, tralalala. Tipper det blir Odd mot Haugesund i finalen..

9143047[/snapback]

Når ble Odd bønder? :)

 

Grenland har vel rundt 100.000 innbyggere :)

9143220[/snapback]

Vil tippe det er flere bønder på RBK-kamper enn på Odd-kamper :D

 

RBK og Brann varierer voldsomt i prestasjonene. Å avfeie det med med uflaks eller enda verre motivasjon blir for dumt. Om de ikke evner å motivere seg til slike kamper tviler jeg på at vi får se noen av dem på toppen i år.

Lenke til kommentar

Jeg fantaserer om at Fakiri kan komme til Brann og gjøre slik som han gjorde i sine i 2000. I den perioden var han den beste spilleren i tippeligaen. Men det er mange år siden og det var jo kun for en vårperiode (9-10 kamper eller noe sånt).

 

 

Det positive fra gårsdagens oppgjør er at Oppdal er i form. Jaiteh og Sigurdson imponerte også. Men jeg skjønner ikke hvordan Brann i første omgang ikke gjør en eneste taktisk endring, mens de i 2. omgang faktisk foretok flere, noen med bedre resultat også (som at Jaiteh og Andresen byttet rolle). Mjelde må lære seg å tilpasse taktikken underveis i kampene. Hvorfor i all verden han vraket Winters (som kom inn i pausen og gjorde en flott innsats) og hvorfor han byttet Winters inn til fordel for Huseklepp og ikke Moen er en gåte. Huseklepp var jo det eneste kreative offensivt som eksisterte i 1. omgang. Moen var jo bare gjennomført dårlig.

Lenke til kommentar

Det positive fra gårsdagens oppgjør er at Oppdal er i form

Er det ikke Opdal han heter da?

 

Vet ikke helt hva jeg syns om at RBK tapte mot Odd,litt redd for at det bare vil tenne dem enda mer og spille en praktkamp på Alfheim. Men bortestatistikken deres er ikke den mest imponerende så det er lov å være optimistisk.

Lenke til kommentar

Dette ser ut som en behagelig situasjon for Vålerenga, hahaha..

 

Ligge under 2-0 mot ett 2.divisjon(?)-lag etter 20 minutter..

 

De spiller nok i samme divisjon neste år..

 

Vålerenga mangler noen sentrale spillere foran torsdagens cupkamp borte mot 2.divisjonsklubben Nybergsund, et lag Petter Myhre mener holder nivå til nedre halvdel av Adeccoligaen.

 

Jaja, hvor hører Vålerenga til da?

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Ho.. Engen sliter

9127670[/snapback]

Fint hvis de rykker ned... Jeg misliker det laget sterkt! Og Tromsø klarer seg godt uten sin mesterspiss med Moldskred og Rushfeld, sistnevnte har jo scort og!

9127877[/snapback]

 

Håper absolutt ikke Enga rykker ned, trossalt en fargeklatt i norske fotball, Odd og Lyn kunne rykket ned for det de er kjedelige lag.

 

Blir irritert når folk hater alle andre norske lag fordi de heier på rivalen, håper alltid på norske lags beste ute i Europa selv om jeg holder en liten knapp på brann i den hjemlige serien

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...