Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RBK er spillermessig og kvalitetsmessig bedre, men Odd vinner grunnet bedre vilje og innsats. Lite å si på seieren egentlig, når RBK ikke benyttet sjangsene sine og ikke viste særlig vilje i kampen.

 

Edit: Og nå er det Viking-Brann. Det må et lite under til om Brann skal klare det i den kampen, har null forventninger (kun håp).

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Ikke vær så bitter. Odd rykker ikke ned.

9141862[/snapback]

Joda, om de fortsetter å spille slik de gjorde i dag. De var dødelige effektive og skåret på sine to sjanser i kampen. Sånn kan man vinne enkeltkamper med, men det strekker ikke til i en lang høstsesong.

 

Og nå må Braaten bli solgt. Han var jo helt ubrukelig og ødela rytmen i angrepsspillet totalt. Traoré var på sin side ganske så frisk.

Lenke til kommentar

AaFK's neste to hjemmekamper får en del betydning for hvem som rykker ned iallefall - Odd og Sandefjord.

 

Tror faktisk AaFK vinner iallefall én.

 

Tror Vålerenga (ja, beklager) og Start rykker ned, så Odd på kvalikk (igjen), men de vinner og får fornyet tippeligakontrakt.

 

Stabæk vinner tippeligaen om de ikke spiller som mot Brann sist kamp.

Lenke til kommentar
Hva forteller det om RBK når Odd har langt bedre innsats? Hadde RBK ytet det samme ville de vunnet denne kampen. Men de gadd ikke.

9141977[/snapback]

De burde vunnet uansett. Selv med dagens innsats så burde RBK klart å holde nullen mot et tannløst Odd-angrep.

Lenke til kommentar

1-0 til pause. Det burde stått 3-0. Viking har en fantastisk innsats, de spiller med hjertet og har egentlig allerede gjort seg fortjent til å vinne denne kampen.

 

"Vi skal snu dette her" sa Mjelde nå i pausen. Klarer de det er det imponerende. Vinner Brann dette så håper jeg det er grunnet en forykende 2.omgang. Jeg håper ikke de raner til seg seieren over et lag som yter slik som Viking nå gjør.

 

Jaiteh og Sigurdsson har vært lyspunktene, ellers er det bare håpløse pasninger å spore.

Lenke til kommentar

Det er direkte patetisk av Brann. Jeg kan ikke fatte hvordan dette laget, som går ut med en slik elendig og feig innstilling nok en gang, skal kunne vinne tippeligaen.

 

Dette er en kvartfinale i cupen. Å opptre slik er ikke en serieleder verdig. At Brann tok seg opp i 2. omgang betyr fint lite, det skulle ikke akkurat mye til.

 

En av de mest fortjente seierne jeg har sett denne sesongen. Jeg håper Brannspillerne, med et par unntak, er flaue. Og jeg håper Mjelde er flau over å gå ut i en 4-5-1 formasjon og av å vrake Winters. Kampen var faktisk helsvart. Det kunne godt stått 6-0.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...