Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Han vil ha spilletid. Om Bohinen har hintet frempå at han vil få spille i høst så er vel det motivasjonen, men jeg aner egentlig ikke. Egentlig ganske merkelig.

 

Gutten er et fyrverkeri offensivt på banen. Men det er beklagelig med en slik personlighet når det kommer til lojalitet. Å gå ut i media og indirekte true og prøve å få plass på laget gjennom andre faktorer enn det sportslige er ikke veien å gå. Det forundrer meg like mye hver gang en spiller går ut i media og proklamerer at han ønsker mer spilletid. Som om noen spillere faktisk ønsker noen annet? Det er kun egoisme som er rådende da.

 

Brann burde ha mindre toleranse for slik. Husker hvordan Knarvik gikk ut nesten hver uke og sutret over manglende tillit for et par år siden. Publikum og Brann ble etterhvert så lei, det var befriendeå bli kvitt spilleren, selv om han er lokal. Jeg håper ikke Huseklepp blir et lignende tilfelle. Han er jo fortsatt ung så kanskje han lærer seg å bli mer profesjonell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper El Fakiri ikke kommer til Lerkendal. Han er ingen spiller som vil forsterke troppen.

 

Braaten håper jeg blir solgt sporenstreks da det er det beste både for han og for klubben.

9138904[/snapback]

 

Kunne han ikke vært grei å ha på høyrebacken? Strand begynner jo å trekke på årene (brukes ikke han som back for tiden?). Stoor har vel ikke svart til forventningene og kan vel med fordel byttes ut med Fakiri?

Lenke til kommentar

Tror ikke Fakiri holder det nivået som kreves for å få spille i RBK. Roar Strand er sammen med Jarl André Storbæk norges beste høyreback. Med litt trening så vil Fredrik Stoor være en ypperlig arvtaker når Strand gir seg. I tillegg har vi Koppinen, Kvarme og Basma som alle kan spille i den posisjonen om Stoor skulle bli skadet.

 

Om vi skal ha noen forsterkninger på høyreback så skal det være en klassespiller, ikke noe oppgulp fra 90-tallet.

Lenke til kommentar

Ruud er en meget lovende spiller.

 

Fakiri er for ordens skyld ikke et "oppgulp" fra 90-tallet. Det var i 2000 i Brann han virkelig bemerket seg (på midtbanen)og har siden vært på både landslag og har erfaring fra Champions League (Monaco kom til finalen).

 

Han er blant Norges beste og mest erfarne spillere. En spiller av hans kaliber vil, med mindre han er helt ute av form, styrke samtlige eliteserielag. Også det som for tiden ligger på 5. plass i tippeligaen :)

Lenke til kommentar
Pøkk - da blir det vg live :p. Bruke 99,- på å se brann i dårlig kvalitet er rimelig uaktuellt.

 

Idiotcanaldigital som ikke kan få sendt meg rett dekoder..blææææh.

9140920[/snapback]

Er det web-tjenesten du snakker om?

9140931[/snapback]

Ja, 99,- for enkeltkamp i 600kbps :(.

Lenke til kommentar

Å se kampene på internett er bare helt genialt. Betalte rundt 180 kroner, eller hva det nå var, for et såkalt "månedskort". Nå kan jeg se hvilken som helst kamp jeg ønsker til god kvalitet (TV2 har inngått avtale med BKK).

 

Kampbilletter er bare tull å bruke pengene på, da er det like greit å doble summen slik at man kan se hvilken som helst kamp i en hel måned. :)

 

(Det er sikkert noen kamper de ikke sender, men har så langt ikke opplevd det når topplagene er involvert).

 

Flott å få Fakiri inn. Heller ha han enn Gashi, såfremt eurpakarrieren ikke har gjort han til en dårlig spiller siden sist han var i Brann.

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg har en dekoder med tv2sport på vei hit til meg nå. Og jeg hadde hatt den satt opp, om ikke canal digital hadde prestert å sende meg en PARABOLPAKKE! *Irritert*

 

Og samtidig, når CD ikke har avtale med tv2 på nett så får jeg crappeh kvalitet på streamen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...