Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

1) Hva skal Brann med Håvard Flo?

 

9131809[/snapback]

 

Midlertidig erstatter etter at Sæternes ble solgt. Mjelde er forelsket i kantspill med innlegg mot en hodesterk spiss, trolig siden han selv var akkurat dette i sin aktive karriere. Ved å leie Flo, som har scoret 10 mål på 13 kamper i 1.divisjon, så sikrer man større bredde ut sesongen og får en dyktig og erfaren spiss. Det er nok det som er tanken bak :)

 

Kommer også frem at Brann vistnok ikke er den eneste tippeligaklubben som har forhørt seg om å leie Flo.

 

Noe som slår meg angående Brann er at Mjelde bør lære Winters et par triks når det kommer til hodespill. Den lille spilleren har ved flere anledninger endt opp med å avslutte med hodet (oftere enn med bena). Ofte upresset (trolig grunnet at han er så bevegelig), men bommer allikevel på mål.

 

Greit nok at han er liten, men når en spiller kommer så ofte til denne typen avslutninger bør det terpes mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannheten er vel at vi har få/ingen lokale talenter å selge :wee:

 

Vi har en (Huseklepp). Men det er artigere å irritere Bohinen ved ikke å selge han. Det er jo absurd å slippe han til en konkurent midt i sesongen. Men det skulle ikke overaske meg omd et skjer. Man kan jo ikke stole på hva ledelsen i Brann sier.

 

Med Gashi ute har vi nå Bakke, Jaiteh og Andresen å velge sentralt. I tillegg til Solli da (som åpner for Huseklepp på kanten). Fortsatt god dekning. I bakhånd er Monkam som er på utlån til Løv-Ham. Hvem vet, kanskje Misje endelig blir frisk og nå får muligheten?

Lenke til kommentar

Bolton manager Sammy Lee has signed Nantes midfielder Christian Wilhelmsson in a £2.1m deal — but failed to land striker Daniel Braaten.

 

Sweden's Wilhelmsson, 27, finally agreed terms last night on a five-year deal. Lee failed to convince Bratten, 25, to walk out on Rosenborg, despite having six months left on his deal.

 

 

Begynner å tilspisse seg rundt Braaten.

Lenke til kommentar

Brann satser på å få El Fakiri til Brann. I kamp med blant andre Lyn, VIF, RBK og Viking. To utenlandske klubber er også interessert i den kontrakstløse spilleren.

 

Forvirringen rundt Huseklepp fortsetter også. Tidligere i uken uttale spilleren at den muntlige avtalen kun var gyldig om det ble en overgang i sommer, men Bohinen hevder annerledes. Brann vil uansett ikke slippe han før sesongslutt, "dette er det ingen tvil om", i følge Mjelde.

Lenke til kommentar

Så morsomt. Kan de virkelig inngå avtaler som er gyldige om og hvis? Jeg er ingen kløpper på kontrakter, men selv om det i og for seg er enkelt ser det ut til å bli komplisert.

 

Hvis Huseklepp kun vil til Stabæk hvis overgangen skjer i sommer - men ikke etter sesongslutt synes jeg det høres merkelig ut. Da er han uansett en spiller Stabæk burde slå fra seg synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...