Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig ang det å uttale seg om motstanderen snarere om eget lag.

 

MEN: Synes ikke Tom Nordlie er en av disse - husk bare saken her rett før sommeren ang det Jan Åge Fjørtoft sa i media - nordlie kalte så inn til møte for å diskutere hva slags lag lillestrøm skulle være, og hvor fokuset skulle være...

 

Ellers, så erjeg glad Mons Ivar Mjelde ikke er den som roper ut om andre lag, her er fokuset alltid på brann :).

Lenke til kommentar

Ja, lag må få spille akkurat slik de vil. Det ville vært tåpelig om man spilte et spill man ikke mestrer godt nok - fremfor det å spille på det man er god på.

 

Penger råder dessverre i fotballen, og det er jo resultatene som teller. Dermed sier det seg selv at man må spille på det man er best på, enten det er et bunnsolid forsvar, lange baller etc.

 

Mjelde er faktisk en fin kar ja. Han har gjort det slik at jeg ikke misliker Brann like sterkt som jeg gjorde før han tok over. I tillegg har han tilført laget stabilitet, så jeg tror ikke det går mange år før vi får se et seriegull i Bergen - selv om jeg helst vil se det i Drammen ^^

Lenke til kommentar
Seriegull? Bergen? :rofl:

 

 

Haha, neida. Den gangen Brann er like stabile om høsten som våren blir de farlige.

9124516[/snapback]

 

Ja, slik jeg har sett det er høstkollapsen nærmest obligatorisk for SK Brann. Men én gang MÅ de vel lære - og i fjor var de jo farlig nære.

Lenke til kommentar

Om Brann vinner seriegull blir man nødt til å ignorere media i en god stund, spesiellt en viss kanal som holder til i Bergen. Kommer til å bli parademasj i flere uker. Men, jeg tror kollapsen kommer om ikke så lenge. Det begynner kanskje med et par uavgjortkamper, så begynner svetten å renne når RBK klatrer videre oppover tabellen. Plutselig så står de der igjen med sølvet i hendene mens gulløllet er på vei til Midt-Norge. :D

Lenke til kommentar
Latterlig utspill. Viking er jo overhodet ikke interessert i å spille fotball. Lange oppspill med adresse Gaarde var jo det eneste de hadde å by på i 90 minutter. Resultatet var egentlig flatterende da de knapt nok hadde noen sjanser.

 

RBK stod for den offensive beholdningen i gårsdagens kamp, fire knallmål.

9124303[/snapback]

Pøh, de hadde jo lange oppspill mot Ødegaard også :wee:

 

 

Angående Brann og høsten så varierer det. Husk at i første sesong med Mjelde lå Brann ann til nedrykk før en knallsesong på høsten medførte at de kom lenger opp.

 

Bra resultater i denne runden her. Manglet kun uavgjort mellom RBK og Viking, men pytt pytt.

 

Blir noen spennende runder for RBK fremover. Først borte mot Tromsø, så hjemme mot Stabæk før de skal til Brann stadion. Tre kamper de egentlig må vinne

Lenke til kommentar
Om Brann vinner seriegull blir man nødt til å ignorere media i en god stund, spesiellt en viss kanal som holder til i Bergen. Kommer til å bli parademasj i flere uker. Men, jeg tror kollapsen kommer om ikke så lenge. Det begynner kanskje med et par uavgjortkamper, så begynner svetten å renne når RBK klatrer videre oppover tabellen. Plutselig så står de der igjen med sølvet i hendene mens gulløllet er på vei til Midt-Norge. :D

9124984[/snapback]

 

La oss i alle fall håpe at kollapsen starter i Drammen på søndag, så er jeg fornøyd :D

Lenke til kommentar

2-2, et helt OK resultat sett med en drammensers øyne. Kanskje litt skuffende for tromsøværinger etter å ha ledet med to mål, og muligens litt skuffende for Vålerenga siden dette egentlig er tre poeng de burde hatt?

 

Slik jeg ser det var det flere andre lag som "tjente" på et uavgjort resultat i denne kampen enn de to involverte :)

Lenke til kommentar

Nei huff,er for det meste surt i kveld men greit i ettertid. Resultatet er jo veldig typisk for TIL gjennom hele våren,pangstart og kollaps begge obligatoriske. Det som kan bli sett på som positivt at det offensivt var god flyt også uten Årst,får håpe det holder seg sånn.

Lenke til kommentar

Huseklepp blir i Brann?

 

I går ble det klart at Huseklepps muntlige kontraktsinngåelse med Stabæk bare er gyldig dersom klubbene blir enige om en handel i sommer.

 

Nå var det vel også i går at Huseklepp sa at han er Stabæk spiller fra neste sesong, uansett. Men det hindrer ikke media i å spekulere uansett.

 

Og Mjelde har innført "sutreforbud" i Brann. Skulle jo bare mangle, det finnes få ting som er mer egoistisk enn en spiller som går ut i media og sier han vil ha mer spilletid. Alle spillere ønsker jo mest mulig spilletid, dette vet vi jo alle sammen. Så når man går ut og proklamerer dette så setter man seg selv foran laget.

 

Ellers;

 

Håvard Flo sa nei til Brann.

Skotsk kamp om Braaten.

Lenke til kommentar

Jeg stusset veldig selv da jeg leste om Håvard Flo-ryktene. Tror ikke han er rett person til å ta Brann til seriegull.

 

Braaten kan nok fungere fint både i Premier League og i skotsk Premier League. Han har styrke, fart og teknikk. Hadde vært morsomt å se han slå seg løs på Canal+ fra høsten :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...