Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan skal vg rekke å publisere et intervju med helstad 30 min etter kampslutt? De prater ikke med hverandre før i mixed zone, etter dusj og skift...Men hva vet vel jeg.

 

Helstad har sikkert sakt noe om at det har vært mye turbulens i media i sommer. Også har vg fiksa på setningen...

9121269[/snapback]

 

Fordi det er flere enn TV2 som nok får intervjuet dem. Kommentarene til Mjelde om at Helstad er en gullgutt var såvidt jeg husker heller ikke sagt på TV2 intervjuet.

 

Det har jo vært mye turbulens i det siste, dette har jo Helstad helt rett i. Men som han sier, det er en medieskapt turbulens :)

 

Hele sitatet kan man finne i BT;

 

- Det har vært mye turbulens og frem og tilbake. Det har stått mye i mediene, og spillerne har begynt å gå lei

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Det er fortsatt bare 1. omg..

9121282[/snapback]

 

Var ikke akkurat dette resultatet jeg siktet til men RBK's høstsesong de siste årene. Men det tyder så klart på at det samme skjer i år, håper Rosenborg kan sloss om medaljene, kanskje til og med gull... :w00t:

Lenke til kommentar
Det er fortsatt bare 1. omg..

9121282[/snapback]

 

Var ikke akkurat dette resultatet jeg siktet til men RBK's høstsesong de siste årene. Men det tyder så klart på at det samme skjer i år, håper Rosenborg kan sloss om medaljene, kanskje til og med gull... :w00t:

9121317[/snapback]

Ser jo bedre ut dette. De legger seg ikke bakpå på samme grad som de har gjort tidligere i år. Er imponert over Ivers på målet. Sterkt gjort!

Lenke til kommentar

Latterlig utspill. Viking er jo overhodet ikke interessert i å spille fotball. Lange oppspill med adresse Gaarde var jo det eneste de hadde å by på i 90 minutter. Resultatet var egentlig flatterende da de knapt nok hadde noen sjanser.

 

RBK stod for den offensive beholdningen i gårsdagens kamp, fire knallmål.

Lenke til kommentar

Jeg synes det har vært en negativ trend blant trenerene en god stund nå jeg, at de skylder på motstanderene fremfor å ta selvkritikk. Det er vel flere som er påpekt det før meg også, men det virker som om det er høyaktuelt ennå.

 

Uwe Rösler og Tom Nordlie er jo to av de mest profilerte trenene, og jeg synes de ofte velger å kritisere andre fremfor å ta selvkritikk på egen innsats o.l. Det blir litt latterlig enkelte ganger synes jeg personlig.

 

Jeg så ikke Rosenborg - Viking i går, så akkurat den kampen kan jeg ikke uttale meg spesielt om. Jeg synes det er rart at Rösler kan kalle Rosenborg defensive når de har scoret fire mål, med mindre alle målene kom på kontringer eller dødballer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...