Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Trenger ikke styrke stallen når vi er best i utgangspunktet.

 

Neivel, du sier ikke det. Men allikevel vill man bla opp i store summer for både Odd og VIF stopper. :)

9111603[/snapback]

 

Overgangsvinduet stenger ikke riktig enda da. Har trua på at RBK til slutt blar opp det som trengs for Wæhler. Man skal heller ikke se bort ifra at det dukker opp en uannonsert kjøp ifra utlandet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint RBK mål. Håper på uavgjort i den kampen, men skal nok litt til.

 

Angående Brann-Stabæk så medførte resultatet at Stabæk for første gang under sin svenske trener ikke tar poeng mot samtlige lag i tippeligaen. Det er også kun deres andre tap denne sesongen, begge er i kamper mot Brann. Det er også kun i de to kampene mot Brann Stabæk ikke har scoret i sesongen.

 

Så selv om Stabæk ligger poenget bak Brann, så bør de kunne se lyst fremover om statistikken holder seg.

Lenke til kommentar
- Det har vært mye turbulens i det siste, og mye frem og tilbake. Da er det godt at vi presterer på banen, sier tremålsscoreren.

 

AT DET GÅR ANN! Jeg hørte faktisk det intervjuet. Helstad sa "Det har ikke vært noe trøbbel, det eneste er dere i media som har kokt opp og gjort det vanskelig for oss" (husker ikke nøyaktig ord, men meningen er den samme).

 

Feilsitering av en annen verden....

Lenke til kommentar

Hvordan skal vg rekke å publisere et intervju med helstad 30 min etter kampslutt? De prater ikke med hverandre før i mixed zone, etter dusj og skift...Men hva vet vel jeg.

 

Helstad har sikkert sakt noe om at det har vært mye turbulens i media i sommer. Også har vg fiksa på setningen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...