bruno99 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Om han skulle dratt til utlandet hadde han vel endt i Belgia,Østerrike eller noe i den duren. Kan ikke hvorfor et lag i en av de bedre ligaene skulle hatt noe behov for han. 9071824[/snapback] Syntes Andresen skal gå til Stabæk, syntes også at Mjelde bør skjerpe seg litt, kommer stadig vekk i bråk med spillere. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hva skal de med han? Nå er ikke jeg den som følger dem tettest men de har da allerede Stenersen og Tchoyi sentralt og har ikke behovet for en spiller som Andresen. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Syntes Andresen skal gå til Stabæk, syntes også at Mjelde bør skjerpe seg litt, kommer stadig vekk i bråk med spillere. 9077948[/snapback] Kanskje det heller er enkelte spillere som burde skjerpe seg? Det er tross alt Mjelde som er trener, ikke Andresen eller noen andre for den del. Stabæk har i mine øyne langt bedre midtbanespillere enn Andresen, så hva de skal med han er for meg et mysterium.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 FFK byr på Gashi Gashi trengs for fremtiden, selger Brann så aner jeg virkelig ikke hva det er de driver med. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Går han til FFK da er han en ekte klubbho**..... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Morsomt å se hvordan Brann tømmer hele midtbanen sin. Gashi vil jo klart ha spilletid og om han ikke får det i Brann er det da helt logisk at han vil til et annet sted. FFK kan bli sterke med Wehrmann og Gashi sentralt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ingen går ut før noen kommer inn. Er jo godt å høre. Gashi er for ordens skyld vraket sentralt til fordel for Jan Gunnar Solli. Dette fordi Huseklepp har imponert såpass at han starter på høyrekanten. Guttungen som sutret over lite spilletid. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har ikke Solli startet på kanten de siste kampene da? Så han spilte der mot Tromsø i hvert fall og stusset litt over det. Det var jo hovedgrunnen til at han ville bort fra RBK,at han ikke fikk spille sentralt. Ellers syns jeg det er helt riktig av Brann å ha en ny klar før de slipper flere nå. Men med prisene i Norge vil det koste dem stort om de skal ha en ny spiller i Gashi-klasse. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hva skal de med han? Nå er ikke jeg den som følger dem tettest men de har da allerede Stenersen og Tchoyi sentralt og har ikke behovet for en spiller som Andresen. 9077966[/snapback] Nå har vel Tchoyi uttalt at han ønsker seg videre ut i Europa, så da bør han vel muligens erstattes. Ikke sikkert han spiller i Stabæk neste sesong. Pantera Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har ikke Stabæk gått ut og sagt at ingen i den kjente kvartetten deres skal selges dette vinduet da? Kan jo skjønne at de er villige til å la han gå om de får inn Andresen så veldig rart er det nå ikke. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Har ikke Solli startet på kanten de siste kampene da? Så han spilte der mot Tromsø i hvert fall og stusset litt over det. Det var jo hovedgrunnen til at han ville bort fra RBK,at han ikke fikk spille sentralt. 9101825[/snapback] Solli har spilt på kanten i så og si alle kampene for Brann. Grunnen til at han ville vekk fra RBK hadde vel mer å gjøre med spilletid enn posisjon? Han ble vel flyttet rundt omkring og til og med på back uten å klage så mye? Til slutt ble han vel 5-6 valg på midtbanen der oppe. Endret 19. juli 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Han gikk ut og klagde på at han ble brukt i uvante posisjoner også,er ganske sikker på at jeg så han si det i et intervju og leste det flere steder. SIkkert noen RBK-folk her som vet en del mer om det. Sjekket også hvor mye spilletid han fikk og han hadde i snitt 20 kamper fra start i 04,05 og 06 så kan ikke se hvorfor han skulle klaget på mangel av spilletid? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Sjekket også hvor mye spilletid han fikk og han hadde i snitt 20 kamper fra start i 04,05 og 06 så kan ikke se hvorfor han skulle klaget på mangel av spilletid? 9102507[/snapback] Bråket rundt spilletid begynte vel da Tørum hentet inn Traore og Konan, i forkant av denne sesongen. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 NFF har greid å rote så brann og vif sine nye spillere ikke kan spille i dag,(uefa). Amatørmessig syns jeg.... Veit at dette ikke er TL men veit ikke hvor andre steder jeg kan skrive det her... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har ikke Stabæk gått ut og sagt at ingen i den kjente kvartetten deres skal selges dette vinduet da? Kan jo skjønne at de er villige til å la han gå om de får inn Andresen så veldig rart er det nå ikke. 9102061[/snapback] Hehe...det er vel ingen klubber som vil selge sine beste spillere. Men kommer det er seriøst bud, er jo klubben nødt til å vurdere det. Men jeg tror det budet skal være ganske høyt før Stabæk selger. Men uansett er det vel ikke aktuelt for dem å hente Andresen før etter sesongen, da han er under kontrakt med Brann, så det er nok litt mer langsiktig tenking. pantera Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 leste et intervju med pelle nilsson og han sa han var glad for at han ikke gikk til en annen norsk klubb, for han ville ikke skuffe odd suppporterene med å spille mot odd på banen i skien, han følte at han skyldte dem såpass, og det er jeg helt enig i Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hehe...det er vel ingen klubber som vil selge sine beste spillere. Men kommer det er seriøst bud, er jo klubben nødt til å vurdere det. Men jeg tror det budet skal være ganske høyt før Stabæk selger. Men uansett er det vel ikke aktuelt for dem å hente Andresen før etter sesongen, da han er under kontrakt med Brann, så det er nok litt mer langsiktig tenking. pantera 9102997[/snapback] Langsiktig med en kar som allerede er 30 og er 31 når han starter spillet hos dem? Joda,han har nok fortsatt noen år i seg men langsiktig blir litt drøyt. Men det er akkurat det jeg mener og,at de skal få en god del penger før de lar han gå. Og hvem skulle vært villig til å legge en sånn sum på bordet? Nei,blir vel Brann-tendenser i Stabæk om Andresen kommer også. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Trenger ikke styrke stallen når vi er best i utgangspunktet. Neivel, du sier ikke det. Men allikevel vill man bla opp i store summer for både Odd og VIF stopper. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er nok mest et taktisk utspill mot VIF så de skal tro at RBK ikke er villig til å gå mye lenger for Wæhler. Steinar Nilsen kommer også ofte med uttalelser lignende dette for å presse forhandlinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg