Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Om han skulle dratt til utlandet hadde han vel endt i Belgia,Østerrike eller noe i den duren. Kan ikke hvorfor et lag i en av de bedre ligaene skulle hatt noe behov for han.

9071824[/snapback]

 

Syntes Andresen skal gå til Stabæk, syntes også at Mjelde bør skjerpe seg litt, kommer stadig vekk i bråk med spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes Andresen skal gå til Stabæk, syntes også at Mjelde bør skjerpe seg litt, kommer stadig vekk i bråk med spillere.

9077948[/snapback]

Kanskje det heller er enkelte spillere som burde skjerpe seg? Det er tross alt Mjelde som er trener, ikke Andresen eller noen andre for den del. Stabæk har i mine øyne langt bedre midtbanespillere enn Andresen, så hva de skal med han er for meg et mysterium..

Lenke til kommentar

Har ikke Solli startet på kanten de siste kampene da? Så han spilte der mot Tromsø i hvert fall og stusset litt over det. Det var jo hovedgrunnen til at han ville bort fra RBK,at han ikke fikk spille sentralt.

 

Ellers syns jeg det er helt riktig av Brann å ha en ny klar før de slipper flere nå. Men med prisene i Norge vil det koste dem stort om de skal ha en ny spiller i Gashi-klasse.

Lenke til kommentar
Hva skal de med han? Nå er ikke jeg den som følger dem tettest men de har da allerede Stenersen og Tchoyi sentralt og har ikke behovet for en spiller som Andresen.

9077966[/snapback]

 

Nå har vel Tchoyi uttalt at han ønsker seg videre ut i Europa, så da bør han vel muligens erstattes. Ikke sikkert han spiller i Stabæk neste sesong.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Har ikke Solli startet på kanten de siste kampene da? Så han spilte der mot Tromsø i hvert fall og stusset litt over det. Det var jo hovedgrunnen til at han ville bort fra RBK,at han ikke fikk spille sentralt.

9101825[/snapback]

Solli har spilt på kanten i så og si alle kampene for Brann. Grunnen til at han ville vekk fra RBK hadde vel mer å gjøre med spilletid enn posisjon? Han ble vel flyttet rundt omkring og til og med på back uten å klage så mye? Til slutt ble han vel 5-6 valg på midtbanen der oppe. Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Han gikk ut og klagde på at han ble brukt i uvante posisjoner også,er ganske sikker på at jeg så han si det i et intervju og leste det flere steder. SIkkert noen RBK-folk her som vet en del mer om det.

 

Sjekket også hvor mye spilletid han fikk og han hadde i snitt 20 kamper fra start i 04,05 og 06 så kan ikke se hvorfor han skulle klaget på mangel av spilletid?

Lenke til kommentar
Sjekket også hvor mye spilletid han fikk og han hadde i snitt 20 kamper fra start i 04,05 og 06 så kan ikke se hvorfor han skulle klaget på mangel av spilletid?

9102507[/snapback]

Bråket rundt spilletid begynte vel da Tørum hentet inn Traore og Konan, i forkant av denne sesongen.
Lenke til kommentar
Har ikke Stabæk gått ut og sagt at ingen i den kjente kvartetten deres skal selges dette vinduet da? Kan jo skjønne at de er villige til å la han gå om de får inn Andresen så veldig rart er det nå ikke.

9102061[/snapback]

 

Hehe...det er vel ingen klubber som vil selge sine beste spillere. Men kommer det er seriøst bud, er jo klubben nødt til å vurdere det. Men jeg tror det budet skal være ganske høyt før Stabæk selger. Men uansett er det vel ikke aktuelt for dem å hente Andresen før etter sesongen, da han er under kontrakt med Brann, så det er nok litt mer langsiktig tenking.

 

 

 

pantera

Lenke til kommentar
Hehe...det er vel ingen klubber som vil selge sine beste spillere. Men kommer det er seriøst bud, er jo klubben nødt til å vurdere det. Men jeg tror det budet skal være ganske høyt før Stabæk selger. Men uansett er det vel ikke aktuelt for dem å hente Andresen før etter sesongen, da han er under kontrakt med Brann, så det er nok litt mer langsiktig tenking.

 

 

 

pantera

9102997[/snapback]

Langsiktig med en kar som allerede er 30 og er 31 når han starter spillet hos dem? Joda,han har nok fortsatt noen år i seg men langsiktig blir litt drøyt.

 

Men det er akkurat det jeg mener og,at de skal få en god del penger før de lar han gå. Og hvem skulle vært villig til å legge en sånn sum på bordet? Nei,blir vel Brann-tendenser i Stabæk om Andresen kommer også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...