Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Tja, er nå ikke så sikker på at det lønner seg å beholde dyktige trenere for enhver pris ...?

Kan nevne Knut Torbjørn Eggen. Etter min mening var han den riktige faktoren for å bringe FFK opp av "sumpen". Så fikk han tre sjanser til å befesdte seg på et høyere tippeliganivå. Det fungerte heller dårlig, og kanskje nye omgivelser/input i RBK kan medføre at han får ut potensialet sitt.

Jeg vil samtidig bemerke at trener/lederkabalen som FFK har idag, ikke heller tiltaler meg overmåte. Da går det vel mest på usikkerheten ved moral hos enkelte av de mere kyndige på ishockeybanen besitter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor går Andresens vei videre da mon tro? Tilbake til Stabæk? Trønderland? Skjønte jo at Brann måtte kutte ned på midtbanen til slutt så overstappet som det var der,først Haugen og nå Andresen.

Endret av DanielL
Lenke til kommentar

Nja,er mange andre som kan nevnes. Skeid har jo sendt en del oppover(Thomas Holm,Daniel Braathen,Daniel Fredheim Holm),Haugesund har også en god liste(Christian Grindheim,Jan Kjell Larsen,Håvard Nordtveit. Har flere gode men kommer ikke på dem),Tromsø har jo hauger(Steinar Nilsen,Morten Gamst Pedersen,Ole Martin Årst,Sigurd Rushfeldt,Rune Lange,Bjørn Johansen). Skeid og Haugesund har nå mistet langt mer enn Odd på salgene de har gjort,men pengene de har fått har vel vært nødvendige.

Lenke til kommentar

For mange klubber blir det rent sjangsespill og ikke en selvfølgelighet så nei,er ikke alltid så enkelt det. For eksempel fikk Tromsø masse kritikk da de takket nei til Benficas bud på 10 mill for Bernier i 2005. De tok sjansen på å si nei og Bernier gjorde seg verdt pengene med spill som absolutt har hatt påvirkning på at Tromsø fortsatt er i Tippeligaen.

Lenke til kommentar

Som sagt var det flere grunner til at han dro. Manglende form som førte til urettferdig kritikk,krangel mellom han og Isbergets leder osv.

Men så klart er det veldig trist,han var en god ambassadør for klubben og var en eksemplarisk spiller som ga alt han hadde så lenge han spilte.

Men som sagt har vi fortsatt Rush som er en ganske lik i spillerstilen og flere andre sultne spisser som har blitt holdt tilbake for duoen Årst og Rush.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...