Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tja, er nå ikke så sikker på at det lønner seg å beholde dyktige trenere for enhver pris ...? Kan nevne Knut Torbjørn Eggen. Etter min mening var han den riktige faktoren for å bringe FFK opp av "sumpen". Så fikk han tre sjanser til å befesdte seg på et høyere tippeliganivå. Det fungerte heller dårlig, og kanskje nye omgivelser/input i RBK kan medføre at han får ut potensialet sitt. Jeg vil samtidig bemerke at trener/lederkabalen som FFK har idag, ikke heller tiltaler meg overmåte. Da går det vel mest på usikkerheten ved moral hos enkelte av de mere kyndige på ishockeybanen besitter. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Andresen ferdig i Brann etter sesongen http://www.ba.no/sport/fotball/article2878695.ece Dyktige fotballspillere mister en etter en tilliten til treneren. Det er ikke bra. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg ser ikke helt hva som er så fantasatisk med Andresen. Han må jo finne seg i at det er Mjelde som er trener, og ikke en sippete Skeidar-arving. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hvor går Andresens vei videre da mon tro? Tilbake til Stabæk? Trønderland? Skjønte jo at Brann måtte kutte ned på midtbanen til slutt så overstappet som det var der,først Haugen og nå Andresen. Endret 14. juli 2007 av DanielL Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Jeg håper han går til en middelmådig klubb i utlandet, og at han forsvinner fra landslaget. Endret 14. juli 2007 av wipy Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Om han skulle dratt til utlandet hadde han vel endt i Belgia,Østerrike eller noe i den duren. Kan ikke hvorfor et lag i en av de bedre ligaene skulle hatt noe behov for han. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du har nok rett. Han er strengt tatt ikke så god som enkelte skal ha det til. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) bra at pelle nilson forsvant til tyskland da og ikke til rosenborg, bra pris tror jeg vi fikk for ham også, dessuten slipper vi å slite med kone , hva skulle vi med ham, vi fikk jo berlin Endret 14. juli 2007 av nerd-light Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fatter ikke at nilsson gikk til tysk andre divisjon ? I rbk hadde han fått spille cl og alt mulig rart. Dessuten, Jeg er glad for at Kone er i rbk enda, han er 10 ganger bedre enn bärlin Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Han satser vel på at godt spill vil føre til oppmerksomhet hos bedre klubber der nede. Noe godt forhold til styret i Odd kunne kan heller ikke ha etter at de sa nei til budet fra England så han var nok villig til å ta det han kunne få. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Nå driter jeg hardt i norsk fotball, men Odd må jo være en av norges største talentfabrikker? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 De er slett ikke ille, problemet er bare at de selger alle sammen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Nja,er mange andre som kan nevnes. Skeid har jo sendt en del oppover(Thomas Holm,Daniel Braathen,Daniel Fredheim Holm),Haugesund har også en god liste(Christian Grindheim,Jan Kjell Larsen,Håvard Nordtveit. Har flere gode men kommer ikke på dem),Tromsø har jo hauger(Steinar Nilsen,Morten Gamst Pedersen,Ole Martin Årst,Sigurd Rushfeldt,Rune Lange,Bjørn Johansen). Skeid og Haugesund har nå mistet langt mer enn Odd på salgene de har gjort,men pengene de har fått har vel vært nødvendige. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Spørs vel om ikke Odd også måtte selge spillerne av økonomiske grunner, men tror de hadde vært høyere opp på tabellen dersom de hadde fått beholdt dem. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Er der dillemaet ligger for mange klubber,om man skal satse på det sportslige eller det økonomiske. Mange som går på en blemme der. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Satser man hardt på det sportslige og tar den gjelden det evt medfører vil man jo til slutt gå ajour og tjene på det dersom man har sportslig suksess. Men for all del, det er ikke alltid det er så enkelt.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 For mange klubber blir det rent sjangsespill og ikke en selvfølgelighet så nei,er ikke alltid så enkelt det. For eksempel fikk Tromsø masse kritikk da de takket nei til Benficas bud på 10 mill for Bernier i 2005. De tok sjansen på å si nei og Bernier gjorde seg verdt pengene med spill som absolutt har hatt påvirkning på at Tromsø fortsatt er i Tippeligaen. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Apropos Tromsø synes jeg det er trist at de solgte Årst, han er jo helten. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Som sagt var det flere grunner til at han dro. Manglende form som førte til urettferdig kritikk,krangel mellom han og Isbergets leder osv. Men så klart er det veldig trist,han var en god ambassadør for klubben og var en eksemplarisk spiller som ga alt han hadde så lenge han spilte. Men som sagt har vi fortsatt Rush som er en ganske lik i spillerstilen og flere andre sultne spisser som har blitt holdt tilbake for duoen Årst og Rush. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du har absolutt et poeng med disse unge spillerne. Skal ikke påstå at jeg følger Tromsø spesielt tett, synes bare det var morsomt med Rush og Årst sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg