LarsP Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Gullsvik er i mine øyne enormt overvurdert. Ja, han skyte hardt... so? Jeg er faktisk imponert av RBK som har klart å dyrke frem to landslagsspillere i Per Ciljan og Tettey. Ikke lett å få tillit på et lag som i de seneste årene har hatt en så til de grader god og fast sentral midtbane. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis du har sett han spille så har du vel sett at det ikke bare er spillet som gjør han til det talentet han er. Men for all del, vi skal ikke glemme Per eller Tettey nei Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Han er utvilsomt et stort talent, men jeg synes han får litt for mye oppmerksomhet i forhold til det han faktisk leverer. Gjøglerne i TV2 ser seg blinde på skuddfoten hans. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Han er utvilsomt et stort talent, men jeg synes han får litt for mye oppmerksomhet i forhold til det han faktisk leverer. Gjøglerne i TV2 ser seg blinde på skuddfoten hans. 9045978[/snapback] De ser seg vel blinde på det meste da. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Koné for Regeniussen, make it happen. ;-) Huseklepp går forøvrig til Stabæk Hva driver Brann med? 9042621[/snapback] Reginiussen har nå en del større pris enn Kone så du kan se langt etter et slikt bytte. Men hvem vet sånn som TIL tuller for tiden. Det var kanskje noe av poenget ditt også for alt jeg vet Hvar driver VIF og Tromsø med? Årst til Start Hva er det med norsk fotball, selge noen av sine beste spillere til rivaler? 9043284[/snapback] TIL og Start er da ikke direkte rivaler,men å sende Årst til noen annen norsk klubb er idioti. Alle vet hva som lever i mannen,han ble jo toppscorer så sent som i 2005. Sånn jeg har oppfattet det har salget vært en konsekvens av saken mellom Årst og Isbergets leder,pluss misnøye Årst kanskje har følt fra mange i Tromsø etter en dårlig start på året. Men uansett er dette noe av det rareste jeg har opplevd som TIL-supporter,på linje med boten som kom i Royal League da de ulovlig brukte Janne Hietanen(Som forøvrig endte opp som en av tidenes flopper i Tromsø) og salget av Gamst. Dette salget kan jo ende opp med langt verre konsekvenser enn de andre. Men alle som følger Tromsø får se ting på en positiv måte,nå er mulighetene for å spille 4-3-3 mye bedre med en målkåt Rush i midten og noe variasjon rundt han til vi finner det som sitter. Tror selv dette kan slå ut på en god måte i den forstand at det tvinger TIL til å spille på en annen måte enn tidligere. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det med Gulsvik er at han er fra det dalføret som jeg er fra. Derfor blir han på "en måte" forbildet i dalføret jeg kommer fra. Har sett han i aksjon i guttekamper da han spilte for bylaget. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Reginiussen har nå en del større pris enn Kone så du kan se langt etter et slikt bytte. Men hvem vet sånn som TIL tuller for tiden. Det var kanskje noe av poenget ditt også for alt jeg vet 9046433[/snapback] Koné er verdsatt til 5-6 millioner kroner, Reginiussen ligger på vel rundt 8-9. Om RBK legger til mellomlegget så er vi i boks. Hvis ikke kan dere få Lago. :--P Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvorfor skulle vi ønske Lago når vi har Reginiussen? Enkelt og greit. Mellomlegg funker som oftest kun i FM,og i hvert fall ikke i dette tilfellet Kone har vi heller ikke behov for når vi har Rush,Ademolu,Braathen,Karim som alle kan være midtspisser. Og med tanke på at vi kommer til å spille 4-3-3 nå åpner det for en god del flere alternativer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Koné er i mine øyne milevis bedre enn de overnevnte. Jeg for min del håper at RBK bruker sjekkheftet og lar heller Koné få en sjanse. Han har mye bedre basisferdigheter enn Steffen, nesten utrolig at han ikke har fått sjansen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Han er utvilsomt et stort talent, men jeg synes han får litt for mye oppmerksomhet i forhold til det han faktisk leverer. Gjøglerne i TV2 ser seg blinde på skuddfoten hans. 9045978[/snapback] Jeg er litt enig i den konklusjonen, mulig de bare ser skudd foten hans, men jeg ser hvertfall mer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Bare lurer på en ting. Otto Ulseth kom med en uttalelse i aftenposten om at tippeligaens nivå er lavere enn på 20 år... Noen som vet hva han baserer dette på? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Otto Ulseth baserer vel dette på sin egen inkompetanse? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Ja, men jeg skjønner bare ikke hvorfor han kommer med noen SÅ idiotisk uttalelse. Jeg sier ikke at han tar feil eller rett. Men er bare så lei av at alle "eksperter" mener tippeligaens nivå er ræva bare fordi Rosenborg gjør det dårlig, fordi DE ikke spiller i CL. Eller at andre norske lag skuffer et år. Man kan ikke si at tippeligaens nivå er dårøigere enn på 20 år på grunn av disse punktene hvertfall Endret 10. juli 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Koné er i mine øyne milevis bedre enn de overnevnte. Jeg for min del håper at RBK bruker sjekkheftet og lar heller Koné få en sjanse. Han har mye bedre basisferdigheter enn Steffen, nesten utrolig at han ikke har fått sjansen. 9047010[/snapback] Sett noen av dem spille? Ademolu er minst på høyde hvis man ser bort fra avslutningene. Som er viktigst som angriper men likevel Men uansett,noe salg av Reginiussen kommer ikke til å skje,karen signerte jo en ny kontrakt for senest 3 måneder siden. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, men jeg skjønner bare ikke hvorfor han kommer med noen SÅ idiotisk uttalelse. Jeg sier ikke at han tar feil eller rett. Men er bare så lei av at alle "eksperter" mener tippeligaens nivå er ræva bare fordi Rosenborg gjør det dårlig, fordi DE ikke spiller i CL. Eller at andre norske lag skuffer et år. Man kan ikke si at tippeligaens nivå er dårøigere enn på 20 år på grunn av disse punktene hvertfall 9047057[/snapback] Otto Ulseth kan Nei, seriøst, den jevne fotballsupporter har langt mer peiling enn Ulseth. Hvordan han ble tippeligatrener en liten stund er meg en gåte. Endret 10. juli 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Usj,Otto i Tromsø var en fryktelig tid. Grunnen til at han fikk jobben var fordi det var en enkel løsning når styret ikke fant noen andre,så assistenten ble satt rett inn. Syns selv den verste pole-perioden var under hans lederskap. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Bra for dere at han gikk tilbake til det han kan best, skrive håpløse artikler og kommentere RL i TVNorge :!: Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bare lurer på en ting. Otto Ulseth kom med en uttalelse i aftenposten om at tippeligaens nivå er lavere enn på 20 år... Noen som vet hva han baserer dette på? 9047028[/snapback] 20 år var vel litt å ta i, men det faktum at pr dags dato så er ingen norske klubber i nærheten av å kunne hevde seg i europa sier vel sitt. Rbk har f.eks hatt en dalende ferdighetskurve helt siden Eggen sr ga seg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 De har hatt en dalende ferdighetskurve etter at spillerne ble eldre og Eggen ikke klarte å fornye laget. RBK har dessverre sovnet av i timen og må nå betale prisen for dette. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bare lurer på en ting. Otto Ulseth kom med en uttalelse i aftenposten om at tippeligaens nivå er lavere enn på 20 år... Noen som vet hva han baserer dette på? 9047028[/snapback] 20 år var vel litt å ta i, men det faktum at pr dags dato så er ingen norske klubber i nærheten av å kunne hevde seg i europa sier vel sitt. Rbk har f.eks hatt en dalende ferdighetskurve helt siden Eggen sr ga seg. 9050026[/snapback] Ja, men det betyr ikke at tippeligaens nivå er lavere enn på 20 år, for håpe noen forskere kan komme med en oppfinnelse så de kan spille mot hverandre via en data, så man kan måle nivået Trener kulturen er også helt fjern for meg, hvorfor skal man sparke en trener som har f.eks sittet i en klubb i 3 år og så plustelig resultatene svikter, det har ikke noe med treneren og gjøre, det er spillerne, selv om det noen gang er hjelper på kort tid, så er det fordi spillerne tror det blir store forandreinger presterer eks. (min teori hvertfall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg