Ingeniørstudent Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Glad jeg ikke er Sandefjord supporter Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, dette var rett og slett helt utrolig. Salg av stadionnavn er en uting i utgangspunktet, men når resultatet blir "Komplett.no Stadion" har det rett og slett gått for langt. Jeg lurer på hva Sandefjord-fansen synes om dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 De er så få at ingen hører på dem :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Herre, jeg kommer til å gråte den dagen Lerkendal heter Playstation Arena. Jaja, HSV har jo hatt AOL Arena helt siden 2001, og det er jo få som reagerer på det nå i dag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Herre, jeg kommer til å gråte den dagen Lerkendal heter Playstation Arena. Jaja, HSV har jo hatt AOL Arena helt siden 2001, og det er jo få som reagerer på det nå i dag. 8066903[/snapback] Hvem er HSV? Uansett, her er linken som bekrefter alt... Sandefjords nye arena skal hete komplett.no arena Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 HSV = Hamburger Sport-Verein. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 *Ringe Hugh Hefner og få han til å kjøpe Brann stadion* Hadde tatt seg ut om Brann stadion skiftet navnet til Playboy mansion Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 *Ringe Hugh Hefner og få han til å kjøpe Brann stadion* Hadde tatt seg ut om Brann stadion skiftet navnet til Playboy mansion 8066997[/snapback] Yay! Kan noen nummeret hans? Takk, LarsP... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Ahh, 1-4 over Viborg er enda et steg i riktig retning. Virker som om laget begynner å få satt seg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 2 x Traorè Sapara (str.) Selvmål Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 2 x TraorèSapara (str.) Selvmål 8078179[/snapback] Olè Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Odd har endelig funnet spissen de har lett etter siden Olivier Occéan forlot klubben. http://www.fxt.no/tippeligaen/odd/article924880.ece Nå kan det bli spennende i toppen av tippeligaen! btw, ny overgangssumrekord for Odd. Prisen ligger på mellom 5-7 mill. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tror ikke Odd kommer til å hevde seg. I mine øyne galskap og bruke så mye penger på en spiller til Tippeligaen. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tror ikke Odd kommer til å hevde seg. I mine øyne galskap og bruke så mye penger på en spiller til Tippeligaen. 8110563[/snapback] Jeg synes ikke summen er så ille når det er snakk om en spiss som spiller på Tsjekkias 3.beste lag. I forhold til andre overganger denne vinteren(S.Brenne, B.Steenslid, osv) er dette en grei pris. Den summen Viking betalte for B.Steenslid er bare latterlig... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg synes ikke summen er så ille når det er snakk om en spiss som spiller på Tsjekkias 3.beste lag. I forhold til andre overganger denne vinteren(S.Brenne, B.Steenslid, osv) er dette en grei pris. Den summen Viking betalte for B.Steenslid er bare latterlig... 8111886[/snapback] Summen er grei om han slår til. Mange her inne som priser spillere som kanskje blir taklet ut av tippeligaen så det synger etter. Rosenborgs afrikanere og denne karen i Odd feks. Det er vel etter hvert en del strålende eksempler på lovende nye spillere som floppet stort i norsk tippeliga. Alle vil ha en ny Koren, Scharner, Mikel, Sappara osv, men ikke alle får det. "Time will show" Endret 9. mars 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Rosenborg vant 5-0 over Stabæk i kveld i Abrahallen. RBK kjørte så å si over Stabæk som var elendig i alle retninger. Rosenborg spilte ganske aggresivt hele kampen, og Iversen scoret førstemålet i førsteomgangen. Etter pausen kom Kone inn etter Iversen og headet en pasning rett i mål etter 20 sek på banen.. Konan scoret også, og midtbanen funket perfekt gjennom hele kampen. Rimelig deilig å se en slik kamp en måned før seriestart! Lovende!! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Da er Solli klar for Brann http://fotball.bt.no/eliteserien/article77053.ece Pris: 6 mill. Et bra trekk for JGS vil jeg tro, satser på at han får en ny vår i Brann Endret 16. mars 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Synes jeg leste i går at RBK skulle vente og se ann situasjonen med de to afrikanske spillerene jeg... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Da er Solli klar for Brann http://fotball.bt.no/eliteserien/article77053.ece Pris: 6 mill. Et bra trekk for JGS vil jeg tro, satser på at han får en ny vår i Brann 8168602[/snapback] Kan ikke skjønne hva de skal med Solli Han er jo en god DJ da :] Beste er jo at det drypper litt penger på Odd. 30 % av overgangssummen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg