Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk jeg med meg korrekt nå. Wæhler til RBK? Hva tenker VIF på!?

9002711[/snapback]

Lukter desperasjon fra både VIF og RBK sin side dette. Wæhler er god, ingen tvil om det, men fyren er 31 år gammel? Og Kone har vel vært superspiss uten mål en god stund nå? Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det har vel mest med harde cash å gjøre ...!? Synes Start tar sjanser med en såpass gammel spiller. Da virker Huseklepp å være en bedre handel. :)

Lenke til kommentar

Hva skal de gjøre da? Huseklepp mener de er for umoden til å få den spilletiden Huseklepp krever. De mener de for øyeblikket har bedre alternativer med at Huseklepp kun om 1 år eller 2 virkelig kan bli klasse på kanten, og mer stabil enn han er i dag.

De har tilbudt Huseklepp en kontrakt som ifølge Huseklepp SELV er bedre enn den han har signert med Stabæk. Men Huseklepp vil spille nå, ikke benke.

I TILLEGG! Brann har ikke solgt Huseklepp enda. Huseklepp har i utgangspunktet tegnet en kontrakt fra etter denne sesongen, så får Brann og Stabæk evt forhandle om det skal bli en overgang allerede i sommer.

Dette showet styrer Huseklepp, ikke Brann.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dere har kanskje fått med dere dette lille gullkornet ...?

Flere har merket seg Start-trener Stig Inge Bjørnebyes uttalelse til NRK 27. juni, i forbindelse med at Lillestrøm-keeper Heinz Muller satte kneet i ansiktet på Starts Geir Ludvig Fevang. Muller fikk kun to kampers utestengelse, og Bjørnebye reagerte kraftig.

- Det viser en total mangel på inkompetanse i NFF, raste han.

Kanskje burde han ha droppet et av ordene for å få fram det han mente.

Kilde: dagbladet.no

:D

Lenke til kommentar
Hehehehe..når vi er inne på lover så visste ALLE for 1000 år siden at jorda var flat :p. Det var en full og hel sannhet.

9045184[/snapback]

For det første tviler jeg på brann tar seriegull uansett(som sagt) selv om jeg håper det, men tviler på Huseklepp hadde vært noen sinker til det, en gang måtte han fått spilletid uansett, man kan ikke spekulere i om det kan ødelegge for et lag, for det er faen meg som alle lagene tenker og det er jeg så jævlig.. lei av for å si det mildt!

Det er netopp det er som er problemet i tippeligaen, feige drittsekker som ikke tørr la de yngre få sjansen oftere, la dem spille seg til selv sikkerhet og på et gjevnt nivå. Det finnes alltid unntak, Lyn har vært relativt flinke og vi ser hva det har ført til, mange gode talenter som nå kan heve laget.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Det er netopp det er som er problemet i tippeligaen, feige drittsekker som ikke tørr la de yngre få sjansen oftere, la dem spille seg til selv sikkerhet og på et gjevnt nivå. Det finnes alltid unntak, Lyn har vært relativt flinke og vi ser hva det har ført til, mange gode talenter som nå kan heve laget.

Word!

Er akkurat sånn det er å ta opp lokalavisa og se at Gulsvik(Odd) har gjort det bra. Alltid like morro hver gang. Og som man har sett, så har ikke han spilt så mye i Tippeligaen. Men han utvikler seg fort. Han får mer og mer spilletid som gjør han bedre.

Endret av Pingun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...