Dotten Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg trodde det regnet på østlandet, men det ser ut som VIF har fått hetesjokk. De kan da umulig selge en av de beste spillerne sine? Til RBK? Kanskje de ønsker å rykke ned. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Fikk jeg med meg korrekt nå. Wæhler til RBK? Hva tenker VIF på!? 9002711[/snapback] Lukter desperasjon fra både VIF og RBK sin side dette. Wæhler er god, ingen tvil om det, men fyren er 31 år gammel? Og Kone har vel vært superspiss uten mål en god stund nå? Endret 4. juli 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er nesten sikker på at RBK er i gang med et eller annet kjøp eller byttehandel, men de holder kortene tett intill seg. Kanskje det var media som ødela for Nilsson-kjøpet. Uansett så må RBK komme i gang med avgjørelsene snart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Årst til Start Kjedelig for Tromsø må jeg si. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Koné for Regeniussen, make it happen. ;-) Huseklepp går forøvrig til Stabæk Hva driver Brann med? Endret 10. juli 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Koné for Regeniussen, make it happen. ;-) Huseklepp går forøvrig til Stabæk Hva driver Brann med? 9042621[/snapback] Hvar driver VIF og Tromsø med? Årst til Start Hva er det med norsk fotball, selge noen av sine beste spillere til rivaler? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det har vel mest med harde cash å gjøre ...!? Synes Start tar sjanser med en såpass gammel spiller. Da virker Huseklepp å være en bedre handel. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Syntes det er greit at brann gjør diverse bytter, men at de solgte Huseklepp er skuffende, klubbene må tørre satse på egene talenter Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hva skal de gjøre da? Huseklepp mener de er for umoden til å få den spilletiden Huseklepp krever. De mener de for øyeblikket har bedre alternativer med at Huseklepp kun om 1 år eller 2 virkelig kan bli klasse på kanten, og mer stabil enn han er i dag. De har tilbudt Huseklepp en kontrakt som ifølge Huseklepp SELV er bedre enn den han har signert med Stabæk. Men Huseklepp vil spille nå, ikke benke. I TILLEGG! Brann har ikke solgt Huseklepp enda. Huseklepp har i utgangspunktet tegnet en kontrakt fra etter denne sesongen, så får Brann og Stabæk evt forhandle om det skal bli en overgang allerede i sommer. Dette showet styrer Huseklepp, ikke Brann. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Dere har kanskje fått med dere dette lille gullkornet ...? Flere har merket seg Start-trener Stig Inge Bjørnebyes uttalelse til NRK 27. juni, i forbindelse med at Lillestrøm-keeper Heinz Muller satte kneet i ansiktet på Starts Geir Ludvig Fevang. Muller fikk kun to kampers utestengelse, og Bjørnebye reagerte kraftig. - Det viser en total mangel på inkompetanse i NFF, raste han. Kanskje burde han ha droppet et av ordene for å få fram det han mente. Kilde: dagbladet.no Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Heheheh ja, humra godt når jeg så den . Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja, men da må Brann tørre gi han mer spilletid, ta vare på de talentene de har Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ok, så du mener brann skal risikere et seriegull for å gi en fyr spilletid? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Brann tar ikke seriegull uansett. Det er en naturlov Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hehehehe..når vi er inne på lover så visste ALLE for 1000 år siden at jorda var flat . Det var en full og hel sannhet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hehehehe..når vi er inne på lover så visste ALLE for 1000 år siden at jorda var flat . Det var en full og hel sannhet. 9045184[/snapback] Dvs at det fortsatt skal en god del 100 år til før den sannheten brytes Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Da jeg har dødd, kan Brann fint få lov til å vinne Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hehehehe..når vi er inne på lover så visste ALLE for 1000 år siden at jorda var flat . Det var en full og hel sannhet. 9045184[/snapback] For det første tviler jeg på brann tar seriegull uansett(som sagt) selv om jeg håper det, men tviler på Huseklepp hadde vært noen sinker til det, en gang måtte han fått spilletid uansett, man kan ikke spekulere i om det kan ødelegge for et lag, for det er faen meg som alle lagene tenker og det er jeg så jævlig.. lei av for å si det mildt! Det er netopp det er som er problemet i tippeligaen, feige drittsekker som ikke tørr la de yngre få sjansen oftere, la dem spille seg til selv sikkerhet og på et gjevnt nivå. Det finnes alltid unntak, Lyn har vært relativt flinke og vi ser hva det har ført til, mange gode talenter som nå kan heve laget. Endret 10. juli 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Det er netopp det er som er problemet i tippeligaen, feige drittsekker som ikke tørr la de yngre få sjansen oftere, la dem spille seg til selv sikkerhet og på et gjevnt nivå. Det finnes alltid unntak, Lyn har vært relativt flinke og vi ser hva det har ført til, mange gode talenter som nå kan heve laget. Word! Er akkurat sånn det er å ta opp lokalavisa og se at Gulsvik(Odd) har gjort det bra. Alltid like morro hver gang. Og som man har sett, så har ikke han spilt så mye i Tippeligaen. Men han utvikler seg fort. Han får mer og mer spilletid som gjør han bedre. Endret 10. juli 2007 av Pingun Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ja, Gullsvik har virkelig imponert meg, Berulfsen i start har også imponert meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg