LarsP Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Jepp, en klubb som RBK må vise økonomiske muskler og slenge det Odd forlanger på bordet (såfremt de ikke forlanger summer i størrelsesordenen 15 millioner +). Edit: Oh, 12000. :O Endret 3. juli 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article84895.ece Deilig! Nå går vel Pelle til utlandet istedenfor klubber i Norge. Eller kanskje han blir i Odd? Tommy blir ihvartfall http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article84889.ece For en fin dag! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Klarer ikke å ta noen artikler angående Koné og Nilsson som god fisk før vi får det svart på hvitt at noen av de har blitt solgt. Mistenker media å skape storm i vannglass. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Når det gjelder norsk tippeliga, så gjør media stor sett NULL annet enn å skape storm i fingerbøll...for å si det sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ser ut som Budstikka "tar en Brann" og erklerer seg som seriemester allerede. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Velkommen til RBKs verden, på tide at media fråtser litt i de andre spillergruppene også, nå som RBK ikke lenger er enerådende på fotballbanen. Ingen klubber har nå fått gjennomgått mer av pressen de 20 siste årene enn det Brann har. Og det er vel heller ikke ufortjent *mimre om Soltvedtskandalen og alt som fulgte* Vil tro Brann får litt penger av onklene sine og "snyter" RBK for en god midtstopper. 8993485[/snapback] Brann har kjøpt Walde tilbake for rundt to millioner. Ser ut som det er spiss de jakter mest på og har en svensk 20-åring i kikkerten. Lite som tyder på at de er på jakt etter noen giganter. Like greit, dobbeltdekningen av "store navn" ser ut til å ødelegge mye av miljøet i spillergruppen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Ja, de brukte vel opp pengene på Gashi og Moen. Grøsser når jeg tenker på hvilke summer Brann/Hardball brukte på de spillerne. Får håpe for Brann sin del at de bruker pengene litt mer fornuftig denne gangen. Endret 3. juli 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Moen har vært en god investering han. Ikke prestert topp i år, men han har nå 4 målgivende og 3 mål så langt i sesongen. Solli, som de fleste mener har prestert langt bedre har vel 2 målgivende og 0 scoringer. Å kjøpe Gashi og Bakke var vel det merkelige. Brann ledet serien og spilte fantastisk fotball, så kom Bakke og Gashi mens krigeren Haugen ble vraket. Alt gikk ad undas. Jeg kan leve med kjøpet av Gashi, for han har vist gode takter. Desverre ikke vært stabil, men på den andre siden har han heller ikke fått tillit. Bakke gjør jo ikke annet enn å sanke kort og gi Brann et forferdelig image med sin arrogante holdning. Stempler folk og ler det hele vekk, blir uggen i magen av slikt. Andresen har vært det beste kjøpet, uten tvil. (Har jeg nå glemt noen millioninvestering?) Helstad og Solli har vært solide og gode kjøp, Sæternes en grei nok investering. Gashi skuffende (men fortsatt sjangs til å bedre seg) og Bakke elendig. Moen gjorde en veldig god fjorårssesong som bragte han i landslagsdiskusjon og har prestert OK i år. Han har prestert dårligere, men nedgangen er ikke værre enn hva Andresen, Opdal og resten av laget har prestert i forhold til i fjor. Brann har faktisk ikke bommet så mye på kjøpene sine. Mest er det Bakke og Gashi, men så har de kun vært her et år og kan snu inntrykket. Av mindre kjøp er Sigurdsson det mest imponerende. En av tippeligaens beste stoppere, på tross av at han mangler hals. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Ja, de brukte vel opp pengene på Gashi og Moen. Grøsser når jeg tenker på hvilke summer Brann/Hardball brukte på de spillerne. Får håpe for Brann sin del at de bruker pengene litt mer fornuftig denne gangen. 8996688[/snapback] Brann-skuta går vel så det suser økonomisk, men omtanken er rørende Endret 3. juli 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Joda, det er forsåvidt sant. Men, om det skulle begynne å bli trått rent økonomisk så kan Brann alltids skaffe seg kronasjer ved å selge Gull-øl til tørste trøndere. =D Neida, jeg skal slutte og trolle. Lider bare under det faktumet at RBK igjen tar sommerferie på midten av tabellen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er da ikke trolling. Dog ville nok ikke Brann tjent penger på øl-salget da det var Hansa som stod bak Brann har gode sjangser til å avgjøre dette selv. RBK, Stabæk, Viking og Lyn skal alle til Bergen hvor Brann så langt er ubeseiret. Er kun LSK av rivalene som Brann må møte borte. Så får vi håpe på velfortjent gull-øl når serien er over og forhåpentligvis ikke gravøl Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 En ting jeg lurer litt på ang. RBK. Når er det disse berømte hjørnene skal komme på Lerkendal? For ikke å snakke om taket? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 De kommer når økonomiene sier at det går bra, samt at gartnerene går god for at gresset kommer til å klare seg, også med hjørner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Stabæk-spekulasjoner rundt Huseklepp Endret 4. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Noen kommer Kan bli spennende med to raske menn på topp. Håper bare at Brann får gli på spillet slik at det blir stor bevegelse på topp og rake veien mot mål. og noen går 9001051[/snapback] ¤&%## Jeg håpte virkelig at en halvblind engelsk klubb skulle ta med seg Bakke istedenfor. Er nå ikke mange dagene siden Mjelde proklamerte at Haugen hadde fått for lite spilletid og at til høsten... Jaja, lykke til for Haugen. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Fantastisk. Brann kvitter seg med en bergenser (Haugen), og trolig også Huseklepp (som er bergenser) og kjøper inn en svenske. Møkkalag. (må bare få ut litt frustrasjon) Edit: Andresen tapt for Brann? Jeg ser det for meg. Innen et halvt år fra nå har Brann mistet Andresen, Sæternes, Huseklepp, Haugen og Winters. Jaja, Bakke og Gashi er vel meget fornøyd nå. Hvem har vi egentlig som alternativer på kant etter Solli, Moen og Huseklepp? Endret 4. juli 2007 av Dotten Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fikk jeg med meg korrekt nå. Wæhler til RBK? Hva tenker VIF på!? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fikk jeg med meg korrekt nå. Wæhler til RBK? Hva tenker VIF på!? 9002711[/snapback] Hvor ser du dette? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fikk jeg med meg korrekt nå. Wæhler til RBK? Hva tenker VIF på!? 9002711[/snapback] Hvor ser du dette? 9002774[/snapback] Nrk-sporten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg