Armageddon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Faen. Et mål unna på tippinga IGJEN. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Stygge Forfana. Brenn. Koster oss 3 p. på bortebane idag, utrolig irriterende. Møkkaspiller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) S**** h**** &%¤)=/%& ***flaks for Tromsø EDIT: YES!!! Fabelaktig scoring av Moen, knalltreff! Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ran på gang i Bergen ja. Pokker heller OG DER SCORER BRANN! Alt i løpet av ett innlegg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Merkelig, før scoringen til Tromsø var det to baller på banen uten at det ble blåst av. Nå kom det nok engang to baller på banen og dommeren blåser av. Og Brann er blitt snytt for straffe (hands). Noe sier meg Tromsø vil rane til seg en seier her med et eller annet luremål, for Brann er overlegen. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Godt med seier over et nesten stillestående Godset-lag. Håper Tromsø drar hjem med poeng i Bergen da er kvelden komplett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tromsø er langt bedre nå og har tatt over deler av initiativet i kampen. På tide å få inn et par nye friske Brannben nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Pokker, dommeren er litt svak i denne kampen. Tromsø har unngått to soleklare gule kort så langt. Edit: Og der er det straffe Endret 1. juli 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har dommaren gløymd kortene sine i garderoben? Kvar er Gashi i dag, karantene? STRAFFE!!!111 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Gashi er på benken. Godt valg, Haugen har gjort tingene sine bra. Edit: 2-1 Endret 1. juli 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jadda, eit greit straffespark av Andresen, kunne godt løfta den ein halvmeter, men mål er mål!! No skal me ha minst eitt mål til. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg vil bare gratulere alle Brann fans der ute. Brann har spilt veldig bra fotball over en lengere periode nå. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Årst hever hendene for å beskytte ansiktet. Så han måtte velge mellom straffe og brukket nese. Billig.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Årst hever hendene for å beskytte ansiktet. Så han måtte velge mellom straffe og brukket nese. Billig.. 8983069[/snapback] Han kunne dukket eller satt pannen frem. Brann ble uansett snytt for straffe i første Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det er refleks å beskytte ansiktet. I likhet med ballene. Hadde han beskyttet skrittet hadde det ikke blitt straffe.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Faen for en idiot Bakke er. Bør vises ut for slikt. Sette inn den kamikazetullingen fremfor Haugen skjønner jeg ikke. Armageddon; Det er også en refleks å dukke (i tillegg hevet han armene høyere enn hodet og gjorde kroppen større så det ut som) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hadde han beskytta ballene hadde ballen uansett gått i kroppen, han hadde armane over hovudet. Bakke kunne eg godt klart meg utan, Gashi og Haugen er betre, Bakke bidrar lite framover og er ein stygg spelar. Mange etterslengar og stygge taklingar. Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Solli er en fryktelig god spiller. Både fremover og bakover har han vært knall i dag, som tidligere i sesongen. Jeg skjønner ikke helt hva som gikk galt med han i RBK. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Han hadde fortent ei scoring i dag, synd han ikkje traff ballen betre i den situasjonen, hadde den gått litt til sida for keeper hadde den gått inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg