Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Iversen har brukket nesen. Er vel 2-1 nå. Kone har scoret mål og så er Sapara kommet inn. 7943541[/snapback] Ja, det endte sånn... Hva skal jeg være mer glad for, Iversen eller seieren? Jeg velger Iversen, jeg... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tja Brann toppet laget, tror ikke RBK gjorde det. Synd med Iversen, får håpe han er tilbake igjen i slag for landslaget. Såvidt jeg kan lese av kamprapporter var det spesielt i første omgang Brann var overlegne. RBK var farlig frempå etter hvilen, men Brann hadde store sjangser også. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tja Brann toppet laget, tror ikke RBK gjorde det. Synd med Iversen, får håpe han er tilbake igjen i slag for landslaget. Såvidt jeg kan lese av kamprapporter var det spesielt i første omgang Brann var overlegne. RBK var farlig frempå etter hvilen, men Brann hadde store sjangser også. 7944837[/snapback] Fra BT: Brann (4-4-2): Håkon Opdal - Cato Guntveit, Armann Smari Bjørnsson, Bjørn Dahl, Erlend Hanstveit - Erik Huseklepp, Martin Andresen, Ardian Gashi - Petter Vaagan Moen - Thorstein Helstad, Bengt Sæternes. Rosenborg: Lars Hirschfeld, Roar Strand, Alejandro Lago, Miika Koppinen, Mikael Dorsin, Per Ciljan Skjelbred, Vidar Riseth, Abdoulrazak Traoré, Jan Gunnar Solli, Steffen Iversen og Øyvind Storflor. Begge lag var vel ganske toppet vil jeg si. Cato Guntveit spilte visst en god kamp, positiv overraskelse Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fint med seier, og enda bedre med en brukket Iversen-nese. Noen som vet hvilken Brann-spiller som står bak heltegjerningen? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Begge lag var vel ganske toppet vil jeg si. 7944933[/snapback] Med Sapara og Kone på benken, samt at Iversen forsvant ut ganske kjapt så var det et RBK lag uten i hvert fall sine to beste spillere. Brann sitt lag var toppet, men Bakke manglet grunnet skade. Artig med en slik seier, skaper litt mer optimisme frem til serien starter. Laget kan så absolutt fortsatt bite fra seg. Tørum - Vi depper nå Jaja, ikke alle depper Edit: Ser at Brann manglet Bjørnsson også. Så Guntveit grep sjangsen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hmmm, i fjor gjorde Brann det dårlig i vintersesongen og kom på 2. Nå gjør de det bra om vinteren og kommer.... langt nede? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hmmm, i fjor gjorde Brann det dårlig i vintersesongen og kom på 2. Nå gjør de det bra om vinteren og kommer.... langt nede? 7945124[/snapback] Du må nok prøve hardere enn det Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tørum til Mjelde: Den albuen skal dere få igjen i serien. Synd for Tørum at det var RBK spiller som knakk nesen til Iversen. Greit nok at RBK mener de er overlegne, men de trenger nå ikke å skade hverandre for å hjelpe konkurentene inn i kampen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Siste kamp for RBK på La Manga mot KR Reykjavik. Laget ser unektelig spennende ut: Lars Hirschfeld Fredrik Stoor, Christer Basma, Andreas Nordvik, Mikael Dorsin Per Ciljan Skjelbred, Marek Sapara, Alexander Tettey Didier Konan, Steffen Iversen, Michael Jamtfall. Det eneste som irriterer meg er at Koppinen er småskadet, men det er gøy å se Nordvik, Skjelbred, Tettey og Jamtfall Jr. ute på matta samtidlig. Enda mer gledelig er det å se at Tørum fortsetter å satse på Sapara som den sentrale midtbanespilleren. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=177895 Grøss og gru. Hvis det er sant og blir en realitet mister jeg mye tiltro til Bruun Hansen... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Det blir i såfall årets overgang. ... for RBK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det blir i såfall årets overgang. ... for RBK. 8015592[/snapback] Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det blir i såfall årets overgang. ... for RBK. 8015592[/snapback] Det vil jeg nå ikke si for sikkert Har tro på at Solli vil vokse stort ved et klubbskifte. Gutten har et stort potensiale. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Solli trenger et klubbskifte. Men å gå til Brann er ingen god idè spør du meg. Der er midtbanen altfor sterk fra før og Solli vil slite med å få fast plass. Gutten trenger spilletid! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Solli trenger et klubbskifte.Men å gå til Brann er ingen god idè spør du meg. Der er midtbanen altfor sterk fra før og Solli vil slite med å få fast plass. Gutten trenger spilletid! 8026421[/snapback] Ja, og har ikke RBK noen lokale lag hvor han kan få spille litt da? Ranheim eller Byåsen for eksempel? Hold den bonden langt vekk fra Brann. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Solli? Nei huff. Er redd han tar plassen til stortalentet Huseklepp. Den eneste gleden han kan gi er å score mot RBK. Det hadde vært noe. Men ellers frykter jeg at han blir et irritasjonsmoment. Men Brann er jo i full oppløsning. Monkam får trolig ikke ny arbeidstillatelse og Corrales er utvist. Skal si det er en flott sesongoppkjøring. Juling av danskene fikk Brann også i RL. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Må si jeg er overrasket over hvor bra Trømso har gjort det i treningskampene i vinter Kan bli en medaljekandidat med Rushfeldt og Årst på topp i år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du hysj på deg! Positivitet funker ikke for TIL, nei i år rykker vi ned. Den målsettningen må vi ha, da havner vi blant topp 5. Å VG og Dagbladet må dømme oss til nedrykk før sommerferien, da går det alltid bra. Helst bør vi også få Årst skadet før seriestart. Da kanskje kanskje klarer vi oss. Er vi positiv før seriestart slik Normark og Johansen var før han så går det rett til helvete. Normark var jo en jævla prozac pille, så jo hvordan det nesten gikk. Når vi hadde Høgmo som faktisk var litt realistisk gikk det så mye bedre, helt til en eller annen idiot nevnte seriegull det året. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hahahhahah!! omg jeg ler så jeg griner her. Nye stadion til Sandefjord skal hete: Komplett.no Arena Hahahhaahhaha Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hahahhahah!! omg jeg ler så jeg griner her. Nye stadion til Sandefjord skal hete: Komplett.no Arena Hahahhaahhaha 8062556[/snapback] Kødder du? Hvis ikke, er dette noe av det dummeste jeg har hørt i fotball... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg