Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja Brann toppet laget, tror ikke RBK gjorde det. Synd med Iversen, får håpe han er tilbake igjen i slag for landslaget. Såvidt jeg kan lese av kamprapporter var det spesielt i første omgang Brann var overlegne. RBK var farlig frempå etter hvilen, men Brann hadde store sjangser også.

Lenke til kommentar
Tja Brann toppet laget, tror ikke RBK gjorde det. Synd med Iversen, får håpe han er tilbake igjen i slag for landslaget. Såvidt jeg kan lese av kamprapporter var det spesielt i første omgang Brann var overlegne. RBK var farlig frempå etter hvilen, men Brann hadde store sjangser også.

7944837[/snapback]

Fra BT:

Brann (4-4-2):

Håkon Opdal - Cato Guntveit, Armann Smari Bjørnsson, Bjørn Dahl, Erlend Hanstveit - Erik Huseklepp, Martin Andresen, Ardian Gashi - Petter Vaagan Moen - Thorstein Helstad, Bengt Sæternes.

Rosenborg:

Lars Hirschfeld, Roar Strand, Alejandro Lago, Miika Koppinen, Mikael Dorsin, Per Ciljan Skjelbred, Vidar Riseth, Abdoulrazak Traoré, Jan Gunnar Solli, Steffen Iversen og Øyvind Storflor.

Begge lag var vel ganske toppet vil jeg si. Cato Guntveit spilte visst en god kamp, positiv overraskelse :thumbup:

Lenke til kommentar
Begge lag var vel ganske toppet vil jeg si.

7944933[/snapback]

Med Sapara og Kone på benken, samt at Iversen forsvant ut ganske kjapt så var det et RBK lag uten i hvert fall sine to beste spillere. Brann sitt lag var toppet, men Bakke manglet grunnet skade.

Artig med en slik seier, skaper litt mer optimisme frem til serien starter. Laget kan så absolutt fortsatt bite fra seg. :)

Tørum - Vi depper nå

Jaja, ikke alle depper :fun:

Edit: Ser at Brann manglet Bjørnsson også. Så Guntveit grep sjangsen.

Lenke til kommentar

Siste kamp for RBK på La Manga mot KR Reykjavik. Laget ser unektelig spennende ut:

Lars Hirschfeld

Fredrik Stoor, Christer Basma, Andreas Nordvik, Mikael Dorsin

Per Ciljan Skjelbred, Marek Sapara, Alexander Tettey

Didier Konan, Steffen Iversen, Michael Jamtfall.

Det eneste som irriterer meg er at Koppinen er småskadet, men det er gøy å se Nordvik, Skjelbred, Tettey og Jamtfall Jr. ute på matta samtidlig. Enda mer gledelig er det å se at Tørum fortsetter å satse på Sapara som den sentrale midtbanespilleren. :)

Lenke til kommentar
Solli trenger et klubbskifte.

Men å gå til Brann er ingen god idè spør du meg.

Der er midtbanen altfor sterk fra før og Solli vil slite med å få fast plass.

Gutten trenger spilletid!

8026421[/snapback]

Ja, og har ikke RBK noen lokale lag hvor han kan få spille litt da? Ranheim eller Byåsen for eksempel? Hold den bonden langt vekk fra Brann.

Lenke til kommentar

Solli? Nei huff. Er redd han tar plassen til stortalentet Huseklepp.

Den eneste gleden han kan gi er å score mot RBK. Det hadde vært noe. Men ellers frykter jeg at han blir et irritasjonsmoment.

Men Brann er jo i full oppløsning. Monkam får trolig ikke ny arbeidstillatelse og Corrales er utvist. Skal si det er en flott sesongoppkjøring.

Juling av danskene fikk Brann også i RL.

Lenke til kommentar

Du hysj på deg! Positivitet funker ikke for TIL, nei i år rykker vi ned. Den målsettningen må vi ha, da havner vi blant topp 5. Å VG og Dagbladet må dømme oss til nedrykk før sommerferien, da går det alltid bra. Helst bør vi også få Årst skadet før seriestart. Da kanskje kanskje klarer vi oss.

Er vi positiv før seriestart slik Normark og Johansen var før han så går det rett til helvete. Normark var jo en jævla prozac pille, så jo hvordan det nesten gikk. Når vi hadde Høgmo som faktisk var litt realistisk gikk det så mye bedre, helt til en eller annen idiot nevnte seriegull det året.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...