Alastor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Statistisk sett, om man setter 1000 spenn på vikingseier hjemme vært år mot brann, så tjener man penger på det... Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Yup! Fortjent seier til Viking Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Tja. Jeg vil faktisk si fortjent tap til brann, ikke fortjent seier til viking. Brann gjør utrolig mange personlige feil og utrolig teite ting hele veien. Det tapes kampen på! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Da gikk tippinga mi veldig bra. Bomma vel bare på SIF - Fredrikstad Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Var en jevn kamp frem til andre målet, men så var det slutt, dessverre. Vanskelig å klandre forsvaret for det første, det var rett og slett et nydelig mål. Var vel en typisk "første målet vinner" kamp. Lurer på hva LSK tenker om Rösler-Nordlie byttet. Ingen tvil om hvem som har fått mest ut av laget så langt i alle fall. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Mye av den defensive holdninga til Rösler kan holde seg langt unna Åråsen. Go Nordlie Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Mye av den defensive holdninga til Rösler kan holde seg langt unna Åråsen. Go Nordlie 8936272[/snapback] LSK og Viking har scoret like mange mål. Og jeg syntes Viking har spilt flottere fotball en LSK iår. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Så angrepet til Heinz Müller igjen i repetisjon nå. Trekker tilbake uhell påstandene mine for det var forferdelig stygt. Soleklart rødt kort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Så den til Müller og den var grisestygg. Latterlig at han kan gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Håper NFF tar en FA, og gir han fik i etterkant. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Utesteng han resten av sesongen. For et svin, Schumacher-klasse over den. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 fikk elleve rette på tippekupongen, var bare haugesund-raufoss som ødela for min del, jaja Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 fikk elleve rette på tippekupongen, var bare haugesund-raufoss som ødela for min del, jaja 8937029[/snapback] Gratulerer, du ble akkurat 150kr rikere;) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ikke riktig, 1100 var premien . Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) *All ergelser over Müller-hendelsen* Ja, fy fader den var veldig stygg. Det røde kortet skulle ikke Start-spilleren ha fått tidlig i kampen (gult maks), men Müller. Jeg er overrasket over hvor lett Müller kom seg unna med det der. Beskyttelse eller ei, han gir Start-spilleren juling - rett og slett. Nok en gang skuffet over Tippeliga-dommere. Til slutt, jeg er smigret over Odd i kveld. Jeg vet at det ligger noe i den klubben der og knuste Sandefjord i kveld. Gratts. Endret 24. juni 2007 av Onyx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg tror det var sånn for Odd at når du først fikk en seier, så løsner/t det. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 *All ergelser over Müller-hendelsen* Ja, fy fader den var veldig stygg. Det røde kortet skulle ikke Start-spilleren ha fått tidlig i kampen (gult maks), men Müller. Jeg er overrasket over hvor lett Müller kom seg unna med det der. Beskyttelse eller ei, han gir Start-spilleren juling - rett og slett. Nok en gang skuffet over Tippeliga-dommere. Til slutt, jeg er smigret over Odd i kveld. Jeg vet at det ligger noe i den klubben der og knuste Sandefjord i kveld. Gratts. 8937466[/snapback] Vel, jeg sier meg enig med Bjørnebye: "- Heinz Müller opptrer som alle andre keepere gjør. Det er nesten automatikk i at de går opp med kneet først. Slik jeg oppfattet situasjonen fritar jeg Müller for all skyld. Det er et uhell. Men slike situasjoner er stygge. Du risikerer å bli slått helseløs, sier Start-treneren til VG Nett." Enig i at den var stygg, men jeg mener også at det var et uhell. Ikke faen om Müller gjør dette med vilje. Håper bare (i likhet med alle andre LSK-supportere) at det går bra med Fevang, og at han er tilbake på banen igjen snart. Men utvisninga til Start var nok riktig. Da jeg så kampen på en dårlig web-stream var jeg sikker på at det bare var en skulder-mot-skulder situasjon, og således ikke frispark engang...men etter å ha sett innslaget på TV2 seinere, så går jo Start-spillern tydelig inn i ryggen på Myklebust, og fratar Myklebust (som er på vei igjennom) er opplagt målsjanse. Synd for kampen, men dommern kan ikke gjøre noe annet der. Uansett er jeg glad for 3 poeng i dag. Ikke lett for LSK, når Start legger seg med alle mann i forsvar. Men burde ha scora flere, med alle de store målsjansene. Pantera Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er heilt unødvendig av Müller å gå opp med venstre kne, han hopper på venstre fot, bøyer høgre og når Fevang kjem kaster han fram sitt venstre kne. Ein keeper går normalt ikkje opp med to kne på den måten. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg er keeper selv og slenger meg på det Frode Olsen sier. Det ligger en innarbeidet automatikk i det å løfte høyre kne i det man går opp i en duell, (venstre hvis man er venstrebent) men å gå opp først med det ene så følge etter med det andre kneet på den måten Müller gjør, det har jeg aldri gjort, og heller aldri sett noen gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg