Maynard James Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Grei kamp av Brann mot et lag som ligger med 10 mann i forsvar og poler lange baller opp mot fyrtårnet sitt. Aalesund rykker ned, I have foreseen it. 8907695[/snapback] Uhm, Og Brann slår ikke langt? Jeg såg første omgang av kampen, og det meste jeg fikk med meg var "flo" pasninger opp til sæternes og winters. Slik spilte de også mot Stabæk i serieopningen. Nå har ikke jeg sett Brann mer en det. Men, jeg syns Brann spiller feig og kjedelig fotball. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva? Brann satser nesten utelukkende på å doble på kanten. Det er styrken og svakheten til Brann. Det er innlegg fra kanten Brann satser på, derfor de også alltid får problemer når motstanderen makter å forhindre denne doblingen (Back/kant samarbeid). Det er ikke akkurat ofte at backene til Brann slår langt, noe som er like greit siden de ikke akkurat er så gode på langpasninger. Men det skjer ofte at sentral midbtane slår ballen i bakrommet på kanten. Men dette er langt fra noen "Flo-pasning". Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Uhm, Og Brann slår ikke langt? Jeg såg første omgang av kampen, og det meste jeg fikk med meg var "flo" pasninger opp til sæternes og winters. Slik spilte de også mot Stabæk i serieopningen. Nå har ikke jeg sett Brann mer en det. Men, jeg syns Brann spiller feig og kjedelig fotball. 8911884[/snapback] De fleste sjansene i første kom vel av vingspill. Jeg kan i alle fall ikke se mange flo-pasninger fra høydepunktene i første omgang, ei heller tror jeg Winters er en "Flo" Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Fleste sjansene kom fra 2 mot 1 på vingene ja. Men, Andresen gjorde ikke stort annet en å slå langt opp mot spissene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jadda, en nokså toppkamp mellom RBK - LSK spilles i dag, så jeg trodde den ville vises, men neida! TV2 kjører like kjerne prio på den utrolig spennende kampen mellom Start - Odd Grenland. HVA FAEN!? Nå drar TV2 det monopolet sitt for langt! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du kødder? Hadde ikke trodd at de ville kjøre en slik publikumskamp på pay-tv.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 På TV2 hovedkanalen er det jo jentefotball som vises, men Zebra viser Start - Odd. Det blir faen meg FOR latterlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du kødder? Hadde ikke trodd at de ville kjøre en slik publikumskamp på pay-tv.. 8913826[/snapback] Eit aldri så lite trekk frå TV2 sin side for at fleire skal betale for sportskanalane, synd men sant. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) DJ_Dark: Det er da ikke værre enn å kjøpe en kampbillet på TV2 Sumo eller en sesongbilllett eller månedsbillett. (om du da har muligheten) Når NFF priser det så høyt og TV2 må betale hundrevis av millioner for å sende kampene en sesong så må de jo tjene inn igjen pengene sine. Skjønner ikke hvorfor du er sur på TV2 av denn grunn, det sier jo seg selv at de nok ønsker å få folk til å oppdage betalingstjenesten, noe de best gjør ved å sende storkamper kun på Sumo/sportskanalen. De taper riktignok reklameinntekter siden Start-Odd trekker mindre seere på hovedkanalen, men langsiktig sett så er det nok det riktige valget for kanalen, om det skal tjene seg å sende tippeligaen. Personlig syntes jeg det er flott at flere kamper nå er tilgjengelig og jeg nå kan se hver bidige Brannkamp. Selv om det vil koste meg noen hundrelapper. Endret 21. juni 2007 av Dotten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Betale eller ikke. Latterlig er det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvorfor er det latterlig? Bør TV2 satse på å tape penger på å sende tippeligaen? Vær glad for at du via TV2 nå faktisk har muligheten til å se alle RBK sine kamper på tv/pc. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du kødder? Hadde ikke trodd at de ville kjøre en slik publikumskamp på pay-tv.. 8913826[/snapback] Eit aldri så lite trekk frå TV2 sin side for at fleire skal betale for sportskanalane, synd men sant. 8913875[/snapback] Definitivt. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Litt merkelig prioritering av kampene det der ja. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Økonomisk sett så er det vel det eneste fornuftige av TV2. De som vil se RBK kampen har muligheten til det. Bare ikke gratis. Og hvem forventer å kunne se laget sitt gratis når NFF priser norsk fotball så enormt høyt som de gjør? Om man skal kritisere noen her så må det i så fall være NFF. Det var vel en milliard kroner TV2 og Telenor måtte ut med for rettighetene. Tygg litt på den summen. Vi kan jo alle drømme om gamle dager da vi fikk en tippeligakamp i uken eller vi kan være glade for at vi nå kan se så og si hver eneste kamp som går i tippeligaen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vil ikke tro at det er så økonomisk. Fler ville nok sett den om den gikk på Zebra enn på TV2 Sport som den går på nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Og flere vil kjøpe kampbillett, eller enda bedre (for TV2) månedsbillett/sesongbillett på kanalen om de ikke sender storkampene på moderkanalen. TV2 er trolig avhengig av at folk betaler for å se kamper om de i det hele tatt skal ha mulighet for å tjene inn igjen utgiften. De gjør det såeledes ekstra vanskelig for seg selv om de viser alle godbitene gratis. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vil ikke tro at det er så økonomisk. Fler ville nok sett den om den gikk på Zebra enn på TV2 Sport som den går på nå. 8914210[/snapback] Selvfølgelig er det så økonomisk, kan virke ulogisk, men det sier seg selv at flere er villige til å betale for å se RBK-LSK enn Start-Odd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Odd leder. Haha! EDIT; og 0-2! Endret 21. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Klyp meg i armen. Dette holder aldri inn. For noen mål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Odd imponerer meg. Lenge siden jeg har sett en slik vilje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg