Dotten Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Om Brann bare kunne bruke noen av sine millioner og kjøpe en forsvarskjempe. Men neida, der er det billige islendinger for alle penga.... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Om Brann bare kunne bruke noen av sine millioner og kjøpe en forsvarskjempe. Men neida, der er det billige islendinger for alle penga.... 8893239[/snapback] Brann har snust kraftig på Pelle Nilsson også. Her blir'e catfight Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Om Brann bare kunne bruke noen av sine millioner og kjøpe en forsvarskjempe. Men neida, der er det billige islendinger for alle penga.... 8893239[/snapback] Hjelper ikke med noe forsvarskjempe, når det er svart magi som gjelder! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Brann har ikke skapt noe ila 15 første minuttene. Ser ikke bra ut dette her, får håpe Aalesund spillerne blir slitne etterhvert. Edit: Mer futt nå, kun et lag på banen og det er Brann. Edit2: Haha, 2. omgang starter med et flott Brannmål Edit3: 2-0 Endret 20. juni 2007 av Dotten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Faen som målene renner inn da! Alle feil lag scorer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jøss, jeg som trodde jeg så direkte på TV2 Sumo. Men neida, scoringen ble vist på TV2 før jeg så den på "direkten" på nett 20-30 sekunder etterpå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Aalesund i tverleggeren hørte jeg.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jepp, Olsen som kjempet seg til et bra skudd. Men Aalesund er ellers fulsltendig tamløs så langt i kampen. Har ikke sett et så dårlig offensivt lag spille mot Brann så langt i sesongen, får håpe de ikke finner på å bli gode nå i resten av kampen. Edit: Ser ut som Brann har tatt seg en liten pause nå. Bør kanskje bytte innpå noen som tar i et tak nå. Endret 20. juni 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Og der scoret Aalesund, fy så ufortjent at de i det hele tatt får mål. 2 minutt igjen av kampen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Brann beholder serieledelsen etter en grei nok forestilling. Savner fortsatt a-ha kampen av Brann. Artig at laget kan bytte innpå spillere som Bakke, Helstad og Huseklepp, sistnevnte er en liten juvel som alltid er morsom å se spille. Utfordrer konstant. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Må si meg fornøyd med at TIL endelig greier å vinne en bortekamp, og atpåtil presterer å komme tilbake etter å ligget under 1-0. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Grei kamp av Brann mot et lag som ligger med 10 mann i forsvar og poler lange baller opp mot fyrtårnet sitt. Aalesund rykker ned, I have foreseen it. Endret 20. juni 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Men først skal de selvsagt sparke treneren sin, så skal de rykke ned, så skaffe ny trener, så rykke opp, så sparke denne nye treneren fordi de ikke får det til i tippeligaen, så rykke ned, så skaffe ny trener igjen og syklusen fortsetter..... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Forsvarsspillet til Aalesund er problemet deres. Det holder rett og slett ikke mål. Men - for Aafk-supporterne er det viktigere med offensiv morofotball enn å holde nullen. Da går det slik det går. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 I alle dager, er det feberfantasiene mine som herjer eller viste Grindheim fingen til kameraet etter kampen? Var høyt tempo i den kampen der, det kan nok sette sine spor i det tøffe kamprogrammet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Aalesund var tafatte i dag, eit sterkare lag kunne slått Brann som heller ikkje imponerte nevneverdig. Viktigaste er at me vant. VIF - Lyn vart alt i alt ikkje så veldig underhaldande, svært få målsjanser, feilpasninger og lange, høge ballar. Rotete og inneffektivt. Lyn har spissar som kan score mål, mens VIF er ute og sykler. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Enga var som vanlig elendig fremover, gjaldt forsåvidt begge lag i går. Men det defensive var ok. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Huff, kjedelig kamp med to kjedelige lag. Hadde håpet at det løsnet foran boksen for ett av lagene, men begge var gode defensivt så det ble desverre ingen stor kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg