Zeph Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva er det jeg hører? RBK og Brann planlegger bytte mellom Martin Andresen og Yssof Kone? Dette kan vel ikke stemme? Jeg nekter og tro det. TV2 må gjøre hjemmeleksa. Kan ikke Brann se etter spillere hos andre lag eller? 8836965[/snapback] Kvifor det når RBK har så mange gode spelarar dei vil kvitte seg med? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Aldri om vi sender vekk Kone. Selv om han ikke traff målet forrige kamp.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Om RBK bytter bort en av RBKs beste spisstalenter mot en middels midtbanespiller med maks et par år igjen, begynner jeg å stille spørsmål. Nekter å tro at RBK vurderer det engang Lenke til kommentar
iDude Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Silly season, tipper Andresen-spekulasjonene tar helt av fremover. RBK er vel fortsatt på jakt etter dette midtbaneankeret sitt, og Andresen vil vel passe bra inn der? At han gir begrepet klubbhore en ny dimensjon får være Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Hva skjer på Ullevaal? :O Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hva skjer på Ullevaal? :O 8876200[/snapback] LOL :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Oida, kjepphøye Brann-folk holder nok kjeft ja. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Omtrent som dere etter cup-kampen da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vi vant til slutt i alle fall, selv om det var mot et 3. div lag. 6-0 er ille! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jævlig ille, faktisk Ikke går det an å legge skylden på dommeren heller, noe som pleier å være ganske pra selvterapi Endret 16. juni 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Det er bare å hente Gislason så fort som overhodet mulig. Riseth vil sikkert hoppe nedover til Oslo slik at han får spille sammen med bestekompisen Stensaas. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Men i alle dager, de som kjenner Brann vet jo at vi skal ha et eller to slike stortap per sesong. Det er en vane og ikke akkurat noe som plager oss nevneverdig Sesongen er ikke helt den samme uten.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Haha, ikke lek likegyldig Vidar. Neida, jeg har ikke tenkt å strø salt i såret. Er en smule lei munnhuggeriet mellom supporterne her på forumet. Endret 16. juni 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Etter 9-0 og 10-0 på Lerkendal så har aldri slike tap plaget meg særlig. Så lenge Mons er trener så vil slike smeller også komme. Ikke det at han er direkte dårlig, men Brann har vært ustabile i alle år med han som trener. Men de var jo det før også. Dette er en sesong hvor det er tilfeldig hvem som leder tippeligaen. Jeg er bare glad tilfeldighetene så langt plasserer Brann i øverste sjiktet. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg har ingen planer om å hovere, spesielt ikke etter cupkampen mot KIL/Hemne. Men jeg vil komme med en betraktning om at dagens resultat er nok et bevis på den skammelige forfatningen Tippeligaen er i for tiden. Resultatene begynner å nærme seg en lottotrekning hvor hva som helst kan skje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Aldri mer om jeg spiller på Tipping/Oddsen! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Aldri mer om jeg spiller på Tipping/Oddsen! 8876789[/snapback] Nei, det er like greit å putte pengene i en femukers lottokupong. Premiene er dessuten større der... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 [Tomnordliemodus] Alle kunne jo se at det var dommeren sin feil at Brann tapte. [/Tomnordliemodus] Jeg tror løsningen til en fet sum penger på Oddsen er å bare satse store summer på helt absurde resultater. Tror jeg skal satse en tusenlapp på at Start vinner serien i år. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Da tror jeg heller du bør satse på Stabæk. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg har ingen planer om å hovere, spesielt ikke etter cupkampen mot KIL/Hemne. Men jeg vil komme med en betraktning om at dagens resultat er nok et bevis på den skammelige forfatningen Tippeligaen er i for tiden. Resultatene begynner å nærme seg en lottotrekning hvor hva som helst kan skje. 8876781[/snapback] Lagene er jevnere enn før delvis pga tv-millionene. Eneren fins ikke lenger, og det er vanskeligere å tippe resultatene. Tror ikke det nødvendigvis betyr at ligaen er dårligere enn før. Og det har vel uansett alltid skjedd mye rart bak RBK den gang de dominerte. At Brann skulle få grisebank i dag kommer ikke som en bombe da forsvarsspillet har vært under enhver kritikk hittil. Til slutt smeller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg