Terjeboy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ah, hvorfor kom ikke den scoringen før? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hærlig runde dette her, synd ikke FFK scoret på overtid. Brann vant fortjent til slutt. Lagene hadde hver sin omgang, men LSK må takke seg selv for ikke å være mer effektive. De kunne ledet med et par mål til pause, men har lite sympati når de har en spiller som Occean som driver på slik som han gjør. Jeg er redd for at det blir en heksegryte når Brann skal møte LSK borte. Skal godt gjøres å ta poeng da, for LSK er klart best av de to lagene så lenge det står 0-0. De sliter litt mer med å få spillet til å fungere når de ligger under. Er spent på å se reprisen på straffesituasjonen. Fikk ikke den med meg, men får med meg at Semb mener det ikke var straffe. Er synd om det er feilaktig idømt, er ikke slik vi ønsker å slå LSK. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Woho! NYDELIG KAMP! NÅ er jeg godt fornøyd her - Brann - Lillestrøm er jo ikke Brann akkurat kjent for å vinne. Og RævBK spiller uavgjort hjemme og. Flott dag! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Woho! NYDELIG KAMP! NÅ er jeg godt fornøyd her - Brann - Lillestrøm er jo ikke Brann akkurat kjent for å vinne. Og RævBK spiller uavgjort hjemme og. Flott dag! 8828813[/snapback] Dere vant jo i alle fall ikke 6-2 for et par år siden. Endret 10. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vil påstå dette var Opdals kamp, trøstemålet kom bare fordi forsvaret hadde sovnet. Må si meg storfornøyd, spesielt etter en nervepirrende 1. omgang. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kanari synger Brann ut av Åråsen i neste kamp. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 http://webtv.tv2.no/sumo/?treeId=250&progId=178955 For et fantastisk mål Og det ser ut som riktig idømt straffe ja, han tar tak i armen og røsker til. Ser lite tvilsom ut egentlig, men lurer på hvordan dommeren kan ha fått det med seg bakfra Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 http://webtv.tv2.no/sumo/?treeId=250&progId=178955 For et fantastisk mål Og det ser ut som riktig idømt straffe ja, han tar tak i armen og røsker til. Ser lite tvilsom ut egentlig, men lurer på hvordan dommeren kan ha fått det med seg bakfra 8828941[/snapback] Fantastisk mål! Men straffen var nok ikke riktig idømt. Både Helstad og lsk spilleren holdt i hverandre, og Helstad spente lsk spilleren bak på leggen da han flagret. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Usj,kan ikke en gang forklare hvor glad jeg er for at jeg var på seiltur da TIL klarte å tape mot Aafk. Hørte at Rush hadde en del gode sjangser og det gjør meg enda mer skuffet over tapet. Men det er også veldig typisk for TIL,vinne mot de gode og tape kampene de burde vinne. Er som de liker å være underdog i veldig stor grad. Jaja,vi ligger nå fortsatt greit an så får roe ned på klagingen. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jøss, Haugen kommer inn i stedet for Gashi. Merkelig. Er Gashi blitt 4. valg? Uansett kjekt å se Haugen på banen igjen. Var lenge en suksess i fjor med Haugen og Andresen. 8828354[/snapback] Gashi har hatt et virus eller noe slikt, er vel derfor han ikke kom innpå, men kjekt å se Haugen igjen Herlig kamp, forresten, ikke det beste spillet, kanskje, men det var skikkelig temperatur utpå der. Den situasjonen med Kippe og Opdal tok helt av, mener å se Sæternes tok et skikkelig kvelertak på Kippe i etterkant og.... Og Occean.. Er det mulig Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 http://webtv.tv2.no/sumo/?treeId=250&progId=178955 For et fantastisk mål Og det ser ut som riktig idømt straffe ja, han tar tak i armen og røsker til. Ser lite tvilsom ut egentlig, men lurer på hvordan dommeren kan ha fått det med seg bakfra 8828941[/snapback] Fantastisk mål! Men straffen var nok ikke riktig idømt. Både Helstad og lsk spilleren holdt i hverandre, og Helstad spente lsk spilleren bak på leggen da han flagret. 8829240[/snapback] Helstad var jo foran. Det er avgjørende og da syntes jeg det er helt greit. TV2 eksperten mente det ikke var straffe fordi Helstad sparket LSK spilleren med helen (?!?). Det sees ekstra godt på klippet på TV2 Sumo at LSK spilleren er bak Helstad og røsker til hånden hans. Men dette kunne dommeren umulig ha sett, så på bakgrunn av det er det merkelig at han blåser. Artig med den 17 år gamle Odd spilleren som scoret. Kone burde kanskje trene litt mer på avslutninger så RBK ikke kommer helt bakpå her. Daniel Braaten ble snytt for straffe. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er spent på å se reprisen på straffesituasjonen. Fikk ikke den med meg, men får med meg at Semb mener det ikke var straffe. Er synd om det er feilaktig idømt, er ikke slik vi ønsker å slå LSK. Hvorvidt det er riktig idømt straffe, er vanskelig å si. Selv mener jeg det bare er en jevnbyrdig duell om ballen, der begge ramler. Begge bruker vel arma like mye... Men én ting er jeg ihvertfall sikker på...Riise skulle hatt frispark i situasjonen før. Han blir jo rett og slett revet ned...istedet, så kontrer Brann, og får dette straffesparket, som snur hele kampen. Fram til da, var LSK det klart førende laget. Det er rett og slett svak dømming. Pantera Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Beina har ingenting med dette å gjøre. LSK-forsvaren griper godt rundt under venstrearmen til helstad, og drar han nedover med seg. Straffe. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Daniel Braaten ble snytt for straffe. Nei. Dersom det var noe i det hele tatt, så snakker vi om frispark utenfor 16 meteren, hvor forseelsen staret. I den andre omtalte straffesituasjonen (Brann - LSK) så ville ikke jeg ha dømt straffe. Det er kamp om ballen, og begge spillerene bruker armene. Helstad faller fordi han snubler i beina til lillestrømspilleren. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 I den andre omtalte straffesituasjonen (Brann - LSK) så ville ikke jeg ha dømt straffe. Det er kamp om ballen, og begge spillerene bruker armene. Helstad faller fordi han snubler i beina til lillestrømspilleren. 8830603[/snapback] Enig at den er tvilsom, men slikt skjer... I fjor hadde Rambekk en klar hands mot Brann i Bergen som ikke ble dømt straffe på, summen av lykke er konstant Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) I den andre omtalte straffesituasjonen (Brann - LSK) så ville ikke jeg ha dømt straffe. Det er kamp om ballen, og begge spillerene bruker armene. Helstad faller fordi han snubler i beina til lillestrømspilleren. 8830603[/snapback] Enig at den er tvilsom, men slikt skjer... I fjor hadde Rambekk en klar hands mot Brann i Bergen som ikke ble dømt straffe på, summen av lykke er konstant 8830675[/snapback] Har sett dette på reprise, Helstad holder armen foran forsvareren noe han har lov til siden han faktisk er foran. Når forsvareren tar tak i armen og drar Helstad ned er det straffe, en ganske klar en synes jeg. At dommeren klarer å se hendelsen er en annen sak, uansett er det rett dømt. Når det er sagt så skal jeg si at jeg er tilhenger av at straffe kun er frispark innenfor 16-meteren og mener alle situasjoner som ville blitt frispark utenfor 16-meter skal dømmes straffe for innenfor. En slik dømming ville sørget for mindre holding, etc innenfor feltet ved innlegg, cornere og frispark. Endret 11. juni 2007 av Zatuu Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 det var da ikke vanskelig å spille uavgjort mot et lekelag som vif da hehe til og med med rødt kort og en mindre spiller, takk og lov for ekstratid sier jeg Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Daniel Braaten ble snytt for straffe. Nei. Dersom det var noe i det hele tatt, så snakker vi om frispark utenfor 16 meteren, hvor forseelsen staret. I den andre omtalte straffesituasjonen (Brann - LSK) så ville ikke jeg ha dømt straffe. Det er kamp om ballen, og begge spillerene bruker armene. Helstad faller fordi han snubler i beina til lillestrømspilleren. 8830603[/snapback] Nei ? uhm, du må se det på nytt tror jeg, Holdinga startet utafor, men han kom seg igjennom og var alene rett mot mål, og ble revet i bakken. Dere skulle ha hørt Lerkendal publikumet, Alle, untatt dommerne såg at det var straffe. Det var helt latterlig. Straffen til Helstad var billig i forhold til det som skjedde mot Braathen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Straffe meg her og straffe meg der, dommaren ser dette ein gang og må bestemme seg på eit tidels sekund. Me kan ikkje forvente at han er i stand til å vurdere riktig heile tida når ekspertkommentatorene knapt er enige etter å ha sett situasjonen 4-5 ganger i reprise, sakte film frå samtlige vinklar. Brann slår ein toppkandidat og RBK mister 2 poeng mot Fredrikstad, det avslutta ei perfekt helg for min del. Helstad er fabelaktig, kunne godt tenke meg å sjå dei andre på topp putte litt og, men så lenge ein av dei er gode så skal eg ikkje klage. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva er det jeg hører? RBK og Brann planlegger bytte mellom Martin Andresen og Yssof Kone? Dette kan vel ikke stemme? Jeg nekter og tro det. TV2 må gjøre hjemmeleksa. Kan ikke Brann se etter spillere hos andre lag eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg