Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Men altså. Jeg tror ikke Tromsø er så "dårlige" i år som folk vil ha det til. De har noen farlige angripere. Lyn har heller ikke imponert meg i år.

8721411[/snapback]

Tromsø har jo imponert så langt, de er jo på 4. plass. Sterkt av en relativt liten klubb. Tror nok TIL kan raske med seg noen poeng mot Lyn, som ikke har imponert akkurat. Hvor er det blitt av disse halvpensjonerte stjernene til Lyn, forresten?

8722324[/snapback]

Det er jo det jeg sier. De er ikke så "dårlige" som folk vil ha dem til å være. Derfor er jeg som du sier, sikkert på at det blir enten ett eller tre poeng til Tromsø i dag.

8723456[/snapback]

Da er vi enige da ;)

Der ble det 4-2... Legger merke til at TIL har ganske dårlig bortestatistikk, blitt for glad i kunstgresset på Alfheim, kanskje?

Edit: 4-3.. hehe

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4-3! Hahaha

EDIT: Henning Berg opp på tribunen :!:

EDIT2: Dette må ha vært en morsom kamp! 7 mål i en kamp er mye! Tromsø hadde visst en stor sjanse rett før slutt og. Hadde vært morsomt med 4-4. Hadde virkelig vist et Tromsø-lag som kjemper.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Har Lyn en håndballsdel også?Hvis ikke bør det stiftes på dagen,for det var dette som ble bedrevet av hjemmelaget i denne kampen.

Jeg så en hands i forkant av både Lyns første og tredje mål,dommeren var virkelig ikke med på notene i dag. Det var han forøvrig heller ikke når Edu tok sine pauser på bakken,kan si minst tre situasjoner hvor han fikk feilaktig frispark.

Ellers var det gode tendenser i TIL-laget. Kantene var med flere ganger og innleggene kom,synd ikke flere traff nettet.

Akkurat nå har jeg en virkelig sur følelse,syns dette i det minste skulle endt med uavgjort.

Lenke til kommentar

Reservebenken til Brann herjer igjen. Huseklepp og Winters lekte seg i 2. omgang. Helt utrolig at vi har råd til å ha en mann som Huseklepp på benken, utrolig artig å se han spinne rundt med motstandernes backer. 18 år gamle Jaiteh startet igjen på bekostning av Gashi og Bakke, sterkt av unggutten.

Blir spennende å se Brann mot LSK nå. En kamp som gir anledning til RBK å spise enda mer innpå.

Lenke til kommentar

Med unntak av RBK-siger var det ein god runde, LSK kunne godt tapt, men eit OK resultat. Såg kampen frå 25 min og utover, synest den var ganske underhaldande, tross lite sjansar og mål.

Sjølvsagt kjempegreier at Brann vant, godt å få Winters på scoringslista så han held følge med Helstad og Sæternes. Huseklepp er ein mann for framtida til Brann, han har hatt fleire gode innhopp i dag.

Lenke til kommentar
Pass dere, nå kommer Rosenborg!  :cool:

8727899[/snapback]

Samtale mellom far og sønn i Trondheim i 2023 på svungen dai-dai dialekt:

Far: Se her gutten min, her lå lerkendal!

Sønnen: Hva var lerkendal?

Far: Det var her rosenborg spilte hjemme kampene sine!

Sønnen: Hva var rosenborg?

Vi lever i håpet! ;)

Lenke til kommentar
Pass dere, nå kommer Rosenborg!  :cool:

8727899[/snapback]

Samtale mellom far og sønn i Trondheim i 2008 på svungen dai-dai dialekt:

Far: Se her gutten min, her lå Lerkendal!

Sønnen: Hva var Lerkendal?

Far: Det var her Rosenborg spilte hjemme kampene sine!

Sønnen: Hva var Rosenborg?

Vi lever i håpet! ;)

8727939[/snapback]

Fixed!

Så lenge RBK held seg bak Brann kan dei komme så mykje dei vil. :D

Lenke til kommentar
Leste nettopp at Hoff selv gikk ut og innrømte at det var hands. Gjør meg bare mer irritert.

8725131[/snapback]

Vel, Tromsø hadde jo dommer'n "med seg" i forrige runde, og tjente 2 poeng på det. Så heldige var de ikke denne gangen. Sånn er det for alle lag gjennom en hel sesong.

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...