DanielL Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nei,de må virkelig skjerpe deg om de skal komme på den øverste delen. Men tror det snart løsner for dem. Vises SIF-RBK på tv i kveld? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Den vises på TV2 Sport, jeg skal i allefall ned til Three Lions for å få med meg kampen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 I dag må jeg si vi hadde voldsomt flaks mot Enga. Hadde det ikke vært for en strålende Shaaban, ville VIF vunnet enkelt. Et par bilder fra Plankebyen: 8709705[/snapback] Ja, det var herlig å se Shaaban så god. Sto rett bak G-en der. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Den vises på TV2 Sport, jeg skal i allefall ned til Three Lions for å få med meg kampen. 8713616[/snapback] Hvor ligger det og hvordan er du sikker på at de viser kampen? Koster det noe å komme inn? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Det ligger i Brattørgata. De viser kamper hele dagen og viser selvfølgelig RBKs kamper. Det koster ingenting å komme inn, men man må være beredt på å bestille noe for å få lov til å sitte der. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det ligger i Brattørgata. De viser kamper hele dagen og viser selvfølgelig RBKs kamper. Det koster ingenting å komme inn, men man må være beredt på å bestille noe for å få lov til å sitte der. 8714988[/snapback] Takker, bestilling er ikke noe problem Lenke til kommentar
Andreas_88 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Heller ikke mot Sandefjord fikk Kone (ikke Konan ) mye spilletid. Hvorfor kan ikke Mikael Jamtfall få hans rolle? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Som nevnt i Rosenborg-tråden så lider Kone under det faktumet at Iversen skårer mye mål (NB: Han burde skåret minst 3 i dag). Jeg skulle ønske at Tørum gav han sjansen når Braaten ikke leverer. Kone eller Traorè burde fått sjansen i stedet for en umotivert (grunnet skaden?) Braaten. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Bare en liten ting: SIF er for Strømsgodset Idrettsforening, Sandefjord får være noe annet. Så slipper vi forvirring seinere=) Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Sandefjord fotball har den meget logiske forkortelsen: SF. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Fant ut dette i ettertid og merka jeg virkelig hadde bomma der Huff,nå kommer nervene foran kampen. TIL har ikke spilt godt borte til nå i år og Lyn på Ullevaal er tradisjonelt en tøff kamp for oss. Manglen på Steen gjør det heller ikke lettere. Nei,jeg blir glad om vi går fra denne kampen med poeng. Hysterisk om vi tar alle poengene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg tror fortsatt Tromsø kan få med seg poeng fra den kampen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Godt noen nøytrale har troen. Hva får deg til å mene det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har aldri tro på folk som løper rundt med pannebånd.... Men altså. Jeg tror ikke Tromsø er så "dårlige" i år som folk vil ha det til. De har noen farlige angripere. Lyn har heller ikke imponert meg i år. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Haha,godt poeng der Nei,Tromsø har ikke vært dårlige. Men de har hatt en tendens til å presse i 10 minutter for så å legge seg bakpå i resten av kampen når de er på bortebane. Det gjør de forsåvidt hjemme og,men ikke i samme grad. Sant,Lyn har ikke imponert noen. Men de har fortsatt Edu og Holmen som er 10 ganger raskere og uforutsigbare enn TIL's stoppere. Framover er det ikke noe å si på TIL,vi har to notoriske målscorere og unge,sultne karer bak dem. Men dette hjelper lite om vi blir løpt i senk defensivt. Endret 28. mai 2007 av DanielL Lenke til kommentar
iDude Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Men altså. Jeg tror ikke Tromsø er så "dårlige" i år som folk vil ha det til. De har noen farlige angripere. Lyn har heller ikke imponert meg i år. 8721411[/snapback] Tromsø har jo imponert så langt, de er jo på 4. plass. Sterkt av en relativt liten klubb. Tror nok TIL kan raske med seg noen poeng mot Lyn, som ikke har imponert akkurat. Hvor er det blitt av disse halvpensjonerte stjernene til Lyn, forresten? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 De spilte i cupen, Almeyda scoret 2 tror jeg. Utover det har de brukt mesteparten av tiden siden de kom til Norge på fysisk trening. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Må si jeg ikke er spesielt fornøyd med hands-målet til Lyn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Men altså. Jeg tror ikke Tromsø er så "dårlige" i år som folk vil ha det til. De har noen farlige angripere. Lyn har heller ikke imponert meg i år. 8721411[/snapback] Tromsø har jo imponert så langt, de er jo på 4. plass. Sterkt av en relativt liten klubb. Tror nok TIL kan raske med seg noen poeng mot Lyn, som ikke har imponert akkurat. Hvor er det blitt av disse halvpensjonerte stjernene til Lyn, forresten? 8722324[/snapback] Det er jo det jeg sier. De er ikke så "dårlige" som folk vil ha dem til å være. Derfor er jeg som du sier, sikkert på at det blir enten ett eller tre poeng til Tromsø i dag. EDIT: Jaja, visste ikke at kampen gikk nå jeg, og Lyn leder jo og Går den på tv? Endret 28. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Og der ble det 3-1. Lyn er så variable at jeg aldri skal tippe noe med dem involvert! EDIT: 3-2 ja. Aldri avskriv Tromsø med de spissene! EDIT2: Og der av kampen avgjort. 4-2 Endret 28. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg