Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, 2-2 er et greit resultat alt sett under ett. Brann burde avgjøre dette her men roter det til med fomling. Kudos til FFK for til tider god fotball. To tapte poeng for Brann. Det har vi ikke råd til når det er hjemme mot FFK.

Lenke til kommentar

RBK leder allerede 1-0. Irriterer meg at Brann ikke markerte en av tippeligaens beste hodespillere på dødballene. Når man glipper slik er det fullt fortjent at FFK scorer to mål. Og et lag som ikke klarer en så elementær ting har ikke noe i gullkampen å gjøre. Forferdelig rotete midtforsvar til Brann i dag. Og fremme manglet det bevegelse i deler av kampen. Trøsten er at LSK tapte.

Lenke til kommentar

Ja,så var en ny runde over og 3 nye poeng er i kassa.

Førsteomgangen var bare utrolig,men unntak av de første 3 minuttene. Det var konstant trykk,mange som ville fremover og mot til å skyte(som rart nok har vært manglende på Alfheim de siste årene.)

Andreomgangen var langt mer følelsesladret og rett og slett skummel til tider. Jeg er 18 men var ikke langt unna hjerteinfarkt når LSK satte inn 2-2 8 min før slutten! Men som dommeren mente jeg at han hang overdrevent mye over Hafstad. Noen andre som så kampen som har en mening om den situasjonen?

I tillegg måtte jeg smile hver gang kommentatoren kom med gloser ala "vi ser at dette er en kamp mellom topplag" og "Tromsø viser seg som en av årets medaljekandidater" :D

Lenke til kommentar

Flatterende 4-1-seier til Rosenborg i dag. Vi er veldig effektive i første omgang (i motsetning til kampen mot Godset) og scorer på tre av fem sjanser. I andre omgang blir det halvhjertet joggefotball som resulterer i et jallamål for Iversen og et mål i mot. Spillet imponerer fortsatt ingen. I andre kommer Start på en rekke farlige besøk, noe jeg ikke liker helt. Uansett er det godt med tre poeng, noe som gjør at vi har heng på Brann og LSK og ikke blir liggende på kvalikkplassen (!).

Lenke til kommentar
Ja,så var en ny runde over og 3 nye poeng er i kassa.

Førsteomgangen var bare utrolig,men unntak av de første 3 minuttene. Det var konstant trykk,mange som ville fremover og mot til å skyte(som rart nok har vært manglende på Alfheim de siste årene.)

Andreomgangen var langt mer følelsesladret og rett og slett skummel til tider. Jeg er 18 men var ikke langt unna hjerteinfarkt når LSK satte inn 2-2 8 min før slutten! Men som dommeren mente jeg at han hang overdrevent mye over Hafstad. Noen andre som så kampen som har en mening om den situasjonen?

I tillegg måtte jeg smile hver gang kommentatoren kom med gloser ala "vi ser at dette er en kamp mellom topplag" og "Tromsø viser seg som en av årets medaljekandidater" :D

8629017[/snapback]

Så kampen på TV....og er ikke enig i annulleriga....selvfølgelig. Ok, det er en duell der, men Tromsø-spillern rygger jo inn i Occean, mens han er i lufta...og et sted må han jo "henge"... :D . Til og med Bjørn Johansen mente at det var feil annullering.

Forøvrig burde vel Sequeira hatt sitt andre gule kort, da han klipte ned Wehrman litt ut i 2. omg...

Men kampen var spennende nok, men høyt trykk fra begge lag i første omgang. I andre omgang er det jo bare ett lag på banen, men med Myklebust ute, så blir det for mye lange baller opp mot Occean og Sundgot, og presisjon i avslutningene blir for dårlige.

Men får håpe forsvaret til LSK funker bedre neste kamp, for i dag stod de bare å så på at Tromsø-spillerne kom igjennom...ihvertfall i 1.omg. Forventer en grusom hevn mot Stabæk, 28. mai. Men vi topper fortsatt tabellen. Herlig at Brann bare klarte 1 poeng hjemme i dag.

Pantera

Lenke til kommentar
*Snip

Da er vi enîge om å være uenige ;) Sånn jeg ser det brukte han armen mer enn nødvendig og fikk på den måten muligheten til å heade fritt. Med andre ord anullering.

Bjørn Johansen er som alle andre kun en mann,og kan ikke se hvordan hans mening er verdt mer enn andres :p

Angående Sequeiras takling er jeg usikker,han kom noe sent men tok inn beina før han gikk inn i han,så ikke det som bevisst og da ikke kort.

Men skal innrømme at andreomgangen var mest LSK sin,skjønner ikke hva som skjer med TIL etter 45 minutter. Er som de prøver å ri på en ettmålsledelse hver eneste kamp,det funker kanskje en sjelden gang men absolutt ikke hver gang! Så noe må gjøres angående det og det fort!

Lenke til kommentar

Enig i at LSK-målet ikke burde vært annullert. Samtidig fikk de en straffe som mange andre dommere kanskje ikke hadde blåst på, så det går litt opp i opp. Og som noen av de lureste spillerne påpeker - det er ting som vil jevne seg ut ila en hel sesong.

Lenke til kommentar
Hehe.. Møtte Daniel Braaten på Big Bite i går. Han var vel på Ricks han og. Ikke helt sikker på hva jeg sa til han, men det kunne ikke vært noe annet enn gode ord. Jeg var ikke den eneste tror jeg.. ^^

8631795[/snapback]

En kompis av en kompis av meg ble overkjørt av Åge Hareide. Kjørte Ferrarien sin over foten hans. Ble kjørt hjem i hans Ferrari... Foten ble OK igjen, bare så det er sagt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...