Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du mener fotball bør avgjøres utenfor 16`metern? E faktigst sånn at fotball avgjøres på antall mål, og ikke possesion eller liknende...

8605056[/snapback]

RBK hadde ballen mest og skapte flest sjanser. I motsetning til vrakgodset så fikk vi ikke ballen i mål..

Lenke til kommentar

Slapp av litt nå, noe ran var det ikke. Godset ble nærmest fratatt 3-1 og på slutten der. Slutt å kritiser Godset, de gjorde jobben sin og vant. Du vinner ikke kamper på å trille ball foran 16 metern eller på cornerstatistikker.

Godset scora 2, RBK 1. Ergo: Godset vant fortjent.

Men det er faen meg også for dårlig av RBK :nei:

Lenke til kommentar
Så du mener fotball bør avgjøres utenfor 16`metern? E faktigst sånn at fotball avgjøres på antall mål, og ikke possesion eller liknende...

8605056[/snapback]

RBK hadde ballen mest og skapte flest sjanser. I motsetning til vrakgodset så fikk vi ikke ballen i mål..

8605082[/snapback]

Nei og da taper dere selvfølgelig... Er sånn fotball er!

Lenke til kommentar

Ufortjent meg her og ran meg der, Brann vant, RBK tapte, det er det viktigaste. :yes:

Hadde ikkje gjort noko om LSK tapte, men når Ijeh skal snakke seg ut av kampen og ødelegge for heile laget sitt så kan ein ikkje forvente siger mot eit (så langt) topplag.

Lenke til kommentar
Hva gjorde egentlig Ijeh for å fortjene rødt?

8605576[/snapback]

Ifølge Øvrebø, så var det Ijeh sa etter det gule kortet, så grovt at det var direkte rødt. Så han må nok ha sagt noe stygt, ja. Urutinert og klønete gjort av Ijeh. Men hva han sa, får vi kanskje aldri vite.

Pantera

Lenke til kommentar

Har på følelsen at Ijeh ser på seg selv som en stjerne i norsk fotball. Han innrømmer ingen skyld i det hele tatt og skylder på dommeren for å være partisk.

Get real!

Haha, du er bitter for et eller annet eller?

Jeg vet ikke hvordan dere drammensere takler tap, kanskje dere er blitt vant til det, men her i Trøndelag er det vanlig å være bitter etter et tap.

Lenke til kommentar
Har på følelsen at Ijeh ser på seg selv som en stjerne i norsk fotball. Han innrømmer ingen skyld i det hele tatt og skylder på dommeren for å være partisk.

Get real!

Haha, du er bitter for et eller annet eller?

Jeg vet ikke hvordan dere drammensere takler tap, kanskje dere er blitt vant til det, men her i Trøndelag er det vanlig å være bitter etter et tap.

8606168[/snapback]

Er som regel deppa vi å, men innser det når vi har møtt overmakten ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...