Prebo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Herlig. 1-1 og Ijeh utvises.. Dette er og blir en sugen helg.. 8604247[/snapback] Klarte han virkelig å snakke på seg to gule samtidig? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Herlig. 1-1 og Ijeh utvises.. Dette er og blir en sugen helg.. 8604247[/snapback] Klarte han virkelig å snakke på seg to gule samtidig? 8604323[/snapback] Han greide faktisk det.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Herlig. 1-1 og Ijeh utvises.. Dette er og blir en sugen helg.. 8604247[/snapback] Klarte han virkelig å snakke på seg to gule samtidig? 8604323[/snapback] Han greide faktisk det.. 8604326[/snapback] Only in norway Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Minner meg om Yndestad som klarte å snakke på seg rødt mot Lyn ifjor. Da fikk han det andre gule for å kalle dommern en ape. link Endret 13. mai 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Minner meg om Yndestad som klarte å snakke på seg rødt mot Lyn ifjor. Da fikk han det andre gule for å kalle dommern en ape. link 8604391[/snapback] Ja,det der var ganske uforklarlig. Sånt som kommer i kampens hete skal ikke bety så himla mye. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Hahaha. For en kveld! Kall det gjerne en ufortjent seier, men når Rosenborg ikke klarer å sette sjansene er det sånn det går. Godset slurver utrolig mye og jeg har sett dem mange ganger bedre. Hvis det er noen trøst kunne Godset fort ha vunnet 4-1. Ref: Andersson aleine igjennom + feilaktig avdømt for offside. Godset har en enormt talentfull 3.keeper(!) i Adam Larsen, som fort kan bli en slager. Morro! Tettey burde finne seg noe annet å gjøre! Iversen er nok "over the top" og burde fått kort for kjefting på alt og ingen ting (Sutre-unge). Synes forøvrig det er morro med tromsø seier. Jeg får mindre og mindre respekt for Ijeh og har ikke det grann tro på hans beskyldninger mot Hæstad. Fantastisk! Edit: Sier som ivers: ÅÅÅÅÅ Rosenborg er Ræva! Strømsgods, Strømsgodset shalala Godset shalala SIF Endret 13. mai 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Iversen er nok "over the top" og burde fått kort for kjefting på alt og ingen ting (Sutre-unge). Strømsgods, Strømsgodset shalala Godset shalala SIF 8604570[/snapback] Kort for å rope? Om han hadde kjeftet så hadde han fått kort. Jeg tviler på at Iversen er den eneste spilleren i ligaen som ikke får kort for å kjefte på dommeren. Man kan kjefte på dommeren så mye man vil, så lenge man er saklig og ikke roper bannord i hytt og pine.. Skjønner ikke hvorfor du skryter av keeperen heller. Han hadde en bra redning. Ellers så løp han rundt i boksen. Heldigvis for han så hadde ikke RBK så mye peiling heller.. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Iversen er nok "over the top" og burde fått kort for kjefting på alt og ingen ting (Sutre-unge). Strømsgods, Strømsgodset shalala Godset shalala SIF 8604570[/snapback] Kort for å rope? Om han hadde kjeftet så hadde han fått kort. Jeg tviler på at Iversen er den eneste spilleren i ligaen som ikke får kort for å kjefte på dommeren. Man kan kjefte på dommeren så mye man vil, så lenge man er saklig og ikke roper bannord i hytt og pine.. Skjønner ikke hvorfor du skryter av keeperen heller. Han hadde en bra redning. Ellers så løp han rundt i boksen. Heldigvis for han så hadde ikke RBK så mye peiling heller.. 8604704[/snapback] Haha, du er bitter for et eller annet eller? Iversen var opp i trynet til dommern hele tida, og det var det han bidro med i denna kampen(score på staffe kan bestemorra mi gjøre!) Du skjønner ikke hvorfor jeg skryter av en 19-åring som spiller sin andre kamp i Tippeligaen og speller så bra, :!: Han var utrolig trygg med ballen i beina, og en keeper forsvaret kan stole på. Se på f.esk. iven austbø på viking+++ så skjønner du hva det vil si å ha en trygg keeper. Han gjorde også sakene sine bra ellers; at han lagde straffa står på regninga for urutt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Og der ble dritthelgen komplett... Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Alt bare går feil vei i denne helga. Nå leder LSK også Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Alt bare går feil vei i denne helga. Nå leder LSK også 8604852[/snapback] 3-1 og ja.. BRENN! 8604869[/snapback] Dere er sure fordi dere ser seriegullet ryke eller? :!: Pass heller på å holde Aalesund bak dere Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Gul!! Jeg er vekke 5min for å poppe poppkorn, og når jeg kommer tilbake står det 3-1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Alt bare går feil vei i denne helga. Nå leder LSK også 8604852[/snapback] 3-1 og ja.. BRENN! 8604869[/snapback] Dere er sure fordi dere ser seriegullet ryke eller? :!: Pass heller på å holde Aalesund bak dere 8604923[/snapback] Vi var lengre bak i fjor så np.. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 jj_89: Det er bare at det er ett eller annet som ikke stemmer med RBK her i starten av sesongen. Akkurat det som skjedde for to år sida, da det ble 7. på dem. Veit ikke helt hva som kommer til å skje med dem vidre heller Får vel bare håpe dem tar seg opp igjen Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Eller bare gjør alle som ikke er trønder en teneste å rykke ned.. Endret 13. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 jj_89: Det er bare at det er ett eller annet som ikke stemmer med RBK her i starten av sesongen. Akkurat det som skjedde for to år sida, da det ble 7. på dem. Veit ikke helt hva som kommer til å skje med dem vidre heller Får vel bare håpe dem tar seg opp igjen 8604967[/snapback] Skal ikke så mye til for å gå på en smell mot Godset da Er ikke sikkert det er noe som skurrer, blei bare rett og slett spilt ut av Godset Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 jj_89: Det er bare at det er ett eller annet som ikke stemmer med RBK her i starten av sesongen. Akkurat det som skjedde for to år sida, da det ble 7. på dem. Veit ikke helt hva som kommer til å skje med dem vidre heller Får vel bare håpe dem tar seg opp igjen 8604967[/snapback] Skal ikke så mye til for å gå på en smell mot Godset da Er ikke sikkert det er noe som skurrer, blei bare rett og slett spilt ut av Godset 8605002[/snapback] De ble faktisk aldri utspilt. Det var en ran av dimensjoner. Hadde RBK bare greid å gjøre noe de siste 20 metrene hadde ting vært helt anderledes.. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Og nå er det sånn at jeg ikke er trønder. Så trenger de ikke gjøre noe tjenste for oss ikke trøndere(Selv om far mi er det, så er ikke jeg) Men jeg får vel ta en Brann en: Optimisme Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 jj_89: Det er bare at det er ett eller annet som ikke stemmer med RBK her i starten av sesongen. Akkurat det som skjedde for to år sida, da det ble 7. på dem. Veit ikke helt hva som kommer til å skje med dem vidre heller Får vel bare håpe dem tar seg opp igjen 8604967[/snapback] Skal ikke så mye til for å gå på en smell mot Godset da Er ikke sikkert det er noe som skurrer, blei bare rett og slett spilt ut av Godset 8605002[/snapback] De ble faktisk aldri utspilt. Det var en ran av dimensjoner. Hadde RBK bare greid å gjøre noe de siste 20 metrene hadde ting vært helt anderledes.. 8605025[/snapback] Så du mener fotball bør avgjøres utenfor 16`metern? E faktigst sånn at fotball avgjøres på antall mål, og ikke possesion eller liknende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg