Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeppda! Da var vi 9 poeng bak LSK etter 6 serierunder. Herlig. LSK vinner jo sikkert i kveld såe.. :roll:

Hmm, Strømsgodset gjennomfører kanskje et enda større ran enn det Brann gjorde i går. Dette er helt utrolig.

8603854[/snapback]

Støtter deg på den.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Mens jeg ikke kunne vært mer glad :D Tidenes første TIL-seier i Skien og midlertidig medaljeplass! Men det beste av alt er at det nå er en del poeng ned til bunnstriden og det trenger alle i Tromsø sårt.

Om selve kampen kan jeg si, 60 % flaks og 40 % kynisme.

Lenke til kommentar

Noen Tippeligarunder er bare så sinnsykt konge!

Hmm, Strømsgodset gjennomfører kanskje et enda større ran enn det Brann gjorde i går. Dette er helt utrolig.

For det første vil jeg høre begrunnelsen din for at Brann begikk et "ran" i går. Kun basert på når scoringene kom, eller så du faktisk kampen?

For det andre var jo Strømsgodset bare en dårlig dommeravgjørelse unna 3-1. Det var jo aldri offside.

HAHA, nå leder Viking også! Heeeerlig.

Lenke til kommentar
Husam; La du faktisk merke til at TV2 kalte gårsdagens seier til Brann for ran?

8604064[/snapback]

Nei, men det er godt mulig de gjorde. Men det blir for dumt å diskutere det med deg likevel. Sett meg i kontakt med noen fra TV2 eller hvorsomhelst som faktisk så kampen, så har jeg argumentene klare. :)

Lenke til kommentar
At du motsier meg i denne saken er som at jeg skulle krangle med deg om alderen din. Du har jo ikke sett kampen, mann!

8604121[/snapback]

Nei, men mange andre har, og du er den eneste som ikke mente det var et ran..

8604152[/snapback]

Javel? Jeg kjenner flere som mener det samme som meg. Men hva skal jeg si imot før jeg hører argumentene for at "det var et ran".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...