Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Fair nuff, men det var ikke det jeg forstod av VG..

8598911[/snapback]

Jeg har vært utsatt for nok idiotisk sportsjournalistikk til å ta alt av avisinnhld med en klype salt. Brann spilte faktisk til tider meget godt angrepsspill i andre omgang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fair nuff, men det var ikke det jeg forstod av VG..

8598911[/snapback]

Jeg har vært utsatt for nok idiotisk sportsjournalistikk til å ta alt av avisinnhld med en klype salt.

8598948[/snapback]

Jeg skal fikse den delen om noen år. (Ja, skal gå sportsjournalistikk ;))

Lenke til kommentar

Det er greit at Brann tar noen poeng når de er dårligst også. Glemmer aldri når Brann rundspilte Start hjemme i fjor og tapte 1-0. Det var starten på nedturen som kostet Brann seriegullet. Det kommmer nok garantert en kamp denne sesongen hvor Brann er best men taper. Sikkert mot Aalesund på hjemmebane eller noe slik :wee:

Lenke til kommentar
Er få klubber som bytter keepere ofte,store som små. Man U har Van Der Saar, Milan har Dida og RBK har Hirchfeld. Så keepere får like mye tillit i store klubber som små så lenge de er gode nok,uansett om det kommer en tabbe eller to.

8598880[/snapback]

Poenget er jo at keepere i små klubber har større sjanser til å utvikle seg. I store klubber er prestasjonspresset stort, og keepere merker seg ut om de blir syndebukker. Det er veldig fristende for større klubber å kjøpe seg ut av keeper-"problemene". Alle keeperne du nevner der er utviklet av andre klubber enn den de spiller for pr idag, de var gode før de kom til klubben.
Lenke til kommentar
Lyn - Aalesund                            3-0

Rosenborg - Strømsgodset          1-3  

Odd Grenland - Tromsø                    0-0

Fredrikstad - Stabæk                      2-2

Lillestrøm - Viking                          4-2

8599625[/snapback]

Det tror jeg neppe skjer, men jeg har en følelse av at Godset scorer først. Deretter snur vi det :D

Lenke til kommentar
Er få klubber som bytter keepere ofte,store som små. Man U har Van Der Saar, Milan har Dida og RBK har Hirchfeld. Så keepere får like mye tillit i store klubber som små så lenge de er gode nok,uansett om det kommer en tabbe eller to.

8598880[/snapback]

Van der Saar og Dida kanskje, men Hirschfeld har ikkje vore i RBK meir enn ein sesong. Han kjempa med Espen Såpehansker Johnsen.

Lenke til kommentar

Jeg skal absolutt innrømme at eksemplene kunne vært bedre,det jeg ville fram til er at de store klubbene til vanlig satser like mye på en keeper som de mindre klubbene. Og Hirchfeld sendte jo Johnsen rett ut på rumpen,og ble satset på fra starten. Og man må da kunne si at han ikke har vært feilfri for RBK?Men han får da fortsatt spilletid.

Endret av DanielL
Lenke til kommentar
Han kjempa med Espen Såpehansker Johnsen.

8600205[/snapback]

Espen Johnsen er en god keeper. Men det virker ikke som at han liker seg noe særlig inne på målstreken. Når noen kommer mot han med ball kan han finne på de utroligste ting..

Håper han får en grei mottagelse på Lerkendal. Han sto bra for Rosenborg.

Lenke til kommentar
Han kjempa med Espen Såpehansker Johnsen.

8600205[/snapback]

Espen Johnsen er en god keeper. Men det virker ikke som at han liker seg noe særlig inne på målstreken. Når noen kommer mot han med ball kan han finne på de utroligste ting..

Håper han får en grei mottagelse på Lerkendal. Han sto bra for Rosenborg.

8601348[/snapback]

For det første er Johnsen skada og spiller ikke dagens kamp.

For det andre trenger bare Johnsen litt tillit så er han på landslaget før dere andre.

Johnsen på landslaget, shalalalala

Lenke til kommentar

For det andre trenger bare Johnsen litt tillit så er han på landslaget før dere andre.

Johnsen på landslaget, shalalalala

8602120[/snapback]

Pøh, Håkon Opdal er bedre...

8602133[/snapback]

Per dags dato, ja, men hvis Johnsen står som han gjorde den kampen i Spania bør han være landslagskeeper!

Lenke til kommentar

8602120[/snapback]

I forgot..

Da er det Bergdølmo som får applausen da..

8602306[/snapback]

Haha, han spiller heller ikke pg.a. ryggen :p

Gi Christer George applausen dere ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...