Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, wankers... Opdal for president !

8597409[/snapback]

Og selvfølgelig blir dere skikkelig ovenpå etter å ha snudd etter hva jeg leste ufortjent..

:roll:

8597415[/snapback]

lol.... Jeg skal la være å være glad for seier neste gang, noen kan jo tolke det som at Brann-fansen er "ovenpå" :!:
Lenke til kommentar
Hadde han vært stabil hadde Brann vært enda bedre. Du så jo hva han rotet rundt med mot RBK..

8597675[/snapback]

Ingen roting. Han filberegnet bare litt på det frisparket til Sapara.

Det er jo ingen tvil om at han er den beste til å vokte landslagsmålet.

Lenke til kommentar
Hadde han vært stabil hadde Brann vært enda bedre. Du så jo hva han rotet rundt med mot RBK..

8597675[/snapback]

Ingen roting. Han filberegnet bare litt på det frisparket til Sapara.

Det er jo ingen tvil om at han er den beste til å vokte landslagsmålet.

8597801[/snapback]

Bull...Jarstein er nok noen hakk over, hadde Jarstein spilt i en norsk storklubb hadde han vært landslagskeeper allerede. Hadde Opdal spilt i en klubb som Odd hadde han vært nothing...

Lenke til kommentar

Om Jarstein bare klarer å holde roen vil jeg se han som bedre enn Opdal. Er ikke lenge siden Brannfans mente at Opdal ikke var god nok for laget i det hele tatt,og når de først får suksess er han plutselig en toppkeeper. Foretrekker Jarstein foran han.

Lenke til kommentar

Kalle noen en klovn fordi de mener Jarstein er bedre enn Opdal? Det er jo logisk at man blir bedre jo bedre medspillere man har,og jeg er enig i at Jarstein kunne fått med av potensialet sitt ut i en bedre klubb. At Opdal ville vært "nothing" i en klubb som Odd er jeg derimot ikke enig i. Men landslagsaktuell tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Det er jo logisk at man blir bedre jo bedre medspillere man har,og jeg er enig i at Jarstein kunne fått med av potensialet sitt ut i en bedre klubb.

8598568[/snapback]

Fins vel mange eksempler på gode keepere som har spilt i "dårlige" klubber. Konkurransen om plassen er ofte dårligere i de små klubbene, og de får fortsatt tillit om de skulle gjøre en tabbe eller to. Det er kanskje like viktig for en keeper
Lenke til kommentar

Er få klubber som bytter keepere ofte,store som små. Man U har Van Der Saar, Milan har Dida og RBK har Hirchfeld. Så keepere får like mye tillit i store klubber som små så lenge de er gode nok,uansett om det kommer en tabbe eller to.

Lenke til kommentar

8597409[/snapback]

Og selvfølgelig blir dere skikkelig ovenpå etter å ha snudd etter hva jeg leste ufortjent..

8597415[/snapback]

HAHA, ufortjent!? Kom tilbake og si noe etter du har sett kampen. Jeg var tilstede i Sandefjord, og Brann var det beste laget i den største delen av kampen. Jaiteh var konge, Solli var konge, og Opdal er rett og slett en sinnsykt god keeper.

2-3! THIS IS TIPPELIGAEN!

Lenke til kommentar

Mulig jeg er litt slem mot Lund Hansen, men han tar jo fler tabber enn Hirchfeld så det er en grunn til at han er 2. keeper.

8597409[/snapback]

8597415[/snapback]

HAHA, ufortjent!? Kom tilbake og si noe etter du har sett kampen. Jeg var tilstede i Sandefjord, og Brann var det beste laget i den største delen av kampen. Jaiteh var konge, Solli var konge, og Opdal er rett og slett en sinnsykt god keeper.

2-3! THIS IS TIPPELIGAEN!

8598905[/snapback]

Fair nuff, men det var ikke det jeg forstod av VG..

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...