NightKeeper Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 JAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dette er genialt! Dette er Tippeligaen! Dette er SK Brann! 8597341[/snapback] Dette er ran. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Haha, wankers... Opdal for president ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Haha, wankers... Opdal for president ! 8597409[/snapback] Og selvfølgelig blir dere skikkelig ovenpå etter å ha snudd etter hva jeg leste ufortjent.. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Haha, wankers... Opdal for president ! 8597409[/snapback] Og selvfølgelig blir dere skikkelig ovenpå etter å ha snudd etter hva jeg leste ufortjent.. 8597415[/snapback] lol.... Jeg skal la være å være glad for seier neste gang, noen kan jo tolke det som at Brann-fansen er "ovenpå" :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Mulig jeg tolker "haha, wankers" litt anderledes enn deg! Slik som Zeph skrev, har jeg ikke noe imot Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [Eller, jo, det er jo Brann] Lenke til kommentar
iDude Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Mulig jeg tolker "haha, wankers" litt anderledes enn deg!8597496[/snapback] Hva jeg syns om kampen fra Branns side burde jo "Opdal for president" være et subtilt hint om Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hadde han vært stabil hadde Brann vært enda bedre. Du så jo hva han rotet rundt med mot RBK.. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hadde han vært stabil hadde Brann vært enda bedre. Du så jo hva han rotet rundt med mot RBK.. 8597675[/snapback] Ingen roting. Han filberegnet bare litt på det frisparket til Sapara. Det er jo ingen tvil om at han er den beste til å vokte landslagsmålet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hadde han vært stabil hadde Brann vært enda bedre. Du så jo hva han rotet rundt med mot RBK.. 8597675[/snapback] Ingen roting. Han filberegnet bare litt på det frisparket til Sapara. Det er jo ingen tvil om at han er den beste til å vokte landslagsmålet. 8597801[/snapback] Bull...Jarstein er nok noen hakk over, hadde Jarstein spilt i en norsk storklubb hadde han vært landslagskeeper allerede. Hadde Opdal spilt i en klubb som Odd hadde han vært nothing... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Om Jarstein bare klarer å holde roen vil jeg se han som bedre enn Opdal. Er ikke lenge siden Brannfans mente at Opdal ikke var god nok for laget i det hele tatt,og når de først får suksess er han plutselig en toppkeeper. Foretrekker Jarstein foran han. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Hehe.. Glem det. Brann reddet ræva si enda en gang, men snart tilter det tenker jeg.. Endret 12. mai 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Bull...Jarstein er nok noen hakk over, hadde Jarstein spilt i en norsk storklubb hadde han vært landslagskeeper allerede. Hadde Opdal spilt i en klubb som Odd hadde han vært nothing... 8597814[/snapback] Klovn Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kalle noen en klovn fordi de mener Jarstein er bedre enn Opdal? Det er jo logisk at man blir bedre jo bedre medspillere man har,og jeg er enig i at Jarstein kunne fått med av potensialet sitt ut i en bedre klubb. At Opdal ville vært "nothing" i en klubb som Odd er jeg derimot ikke enig i. Men landslagsaktuell tviler jeg på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg tipper han hadde havnet i Jarsteins posisjon om han hadde vært i en dårligere klubb. Han er "aktuell", dvs. hvis Opdal og roter seg bort, ellers får han ikke plassen. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det er jo logisk at man blir bedre jo bedre medspillere man har,og jeg er enig i at Jarstein kunne fått med av potensialet sitt ut i en bedre klubb.8598568[/snapback] Fins vel mange eksempler på gode keepere som har spilt i "dårlige" klubber. Konkurransen om plassen er ofte dårligere i de små klubbene, og de får fortsatt tillit om de skulle gjøre en tabbe eller to. Det er kanskje like viktig for en keeper Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 JArstein er i mine øyne ODDs største stjerne per i dag... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Er få klubber som bytter keepere ofte,store som små. Man U har Van Der Saar, Milan har Dida og RBK har Hirchfeld. Så keepere får like mye tillit i store klubber som små så lenge de er gode nok,uansett om det kommer en tabbe eller to. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Haha, wankers... Opdal for president ! 8597409[/snapback] Og selvfølgelig blir dere skikkelig ovenpå etter å ha snudd etter hva jeg leste ufortjent.. 8597415[/snapback] HAHA, ufortjent!? Kom tilbake og si noe etter du har sett kampen. Jeg var tilstede i Sandefjord, og Brann var det beste laget i den største delen av kampen. Jaiteh var konge, Solli var konge, og Opdal er rett og slett en sinnsykt god keeper. 2-3! THIS IS TIPPELIGAEN! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Mulig jeg er litt slem mot Lund Hansen, men han tar jo fler tabber enn Hirchfeld så det er en grunn til at han er 2. keeper. Haha, wankers... Opdal for president ! 8597409[/snapback] Og selvfølgelig blir dere skikkelig ovenpå etter å ha snudd etter hva jeg leste ufortjent.. 8597415[/snapback] HAHA, ufortjent!? Kom tilbake og si noe etter du har sett kampen. Jeg var tilstede i Sandefjord, og Brann var det beste laget i den største delen av kampen. Jaiteh var konge, Solli var konge, og Opdal er rett og slett en sinnsykt god keeper. 2-3! THIS IS TIPPELIGAEN! 8598905[/snapback] Fair nuff, men det var ikke det jeg forstod av VG.. Endret 12. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg