Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Aafk spilte som et bedriftslag, men Lillestrøm klarte alikevel ikke å skape særlig mange store sjanser. De skåret faktisk på tre av de fire store de hadde før pause. Etter pause tok Aafk over og skapte en rekke sjanser som fort kunne gått inn, hadde det ikke vært for en strålende Heinz Müller i LSK-buret.

8559615[/snapback]

Det morsomme er at mange LSK-supporter mener Heinz Müller er en for dårlig keeper...Jeg er ikke en av de, bare for å ha nevnt det. Etter min mening er han en av de beste i serien.

Men å score på 3 av 4 sjanser i en omgang, er vel ikke akkurat noen svakhet. Tidligere har det vært stikk motsatt. Derfor endte vi også opp med 4. plasser...

Men neste runde får vi litt bedre motstand. Da kommer Viking på besøk til Åråsen. Blir en spesiell kamp, særlig for supporterne, siden Uwe og Gunnar er "tilbake". Vanskelig å si hvor gode Viking er, men det er vel vanskelig å si om alle lag akkurat nå. Men jeg trur på 3 nye poeng her og....enda en 3-1 seier til LSK. Kan bli godt å ha med seg før en meget vanskelig kamp på Alfheim 16. mai.

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ålesund har imponert meg med tanke på hvor mange mål de har klart å sluppet inn selv om de har en svær bamse fra burgerland imål..

8561162[/snapback]

Det morsomste er at han ligger på toppen av poeng-per-kamp skalaen på Aalesund i VG :p

8561245[/snapback]

Ålesund har imponert meg med tanke på hvor mange mål de har klart å sluppet inn selv om de har en svær bamse fra burgerland imål..

Haha,sant så sant!

Det morsomme er at de fant han gjennom en internettside hvor han hadde lagt inn en annonse om at han ønsket en klubb :!:

8561253[/snapback]

Det morsomme er at mange LSK-supporter mener Heinz Müller er en for dårlig keeper...Jeg er ikke en av de, bare for å ha nevnt det. Etter min mening er han en av de beste i serien.

8562278[/snapback]

Her var vi oppfinnsomme :!: Fant han gjennom en internettside? Kødder?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
I år skal jeg rett og slett holde meg unna Tippeligaen med tanke på langoddsen. :p

8583714[/snapback]

Enig, blitt dårlig med gevinster der i år. Fikk dog 11 rette i tipping forleden, til den _fantastiske_ premien: 80 kr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...