Pantera Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Aafk spilte som et bedriftslag, men Lillestrøm klarte alikevel ikke å skape særlig mange store sjanser. De skåret faktisk på tre av de fire store de hadde før pause. Etter pause tok Aafk over og skapte en rekke sjanser som fort kunne gått inn, hadde det ikke vært for en strålende Heinz Müller i LSK-buret. 8559615[/snapback] Det morsomme er at mange LSK-supporter mener Heinz Müller er en for dårlig keeper...Jeg er ikke en av de, bare for å ha nevnt det. Etter min mening er han en av de beste i serien. Men å score på 3 av 4 sjanser i en omgang, er vel ikke akkurat noen svakhet. Tidligere har det vært stikk motsatt. Derfor endte vi også opp med 4. plasser... Men neste runde får vi litt bedre motstand. Da kommer Viking på besøk til Åråsen. Blir en spesiell kamp, særlig for supporterne, siden Uwe og Gunnar er "tilbake". Vanskelig å si hvor gode Viking er, men det er vel vanskelig å si om alle lag akkurat nå. Men jeg trur på 3 nye poeng her og....enda en 3-1 seier til LSK. Kan bli godt å ha med seg før en meget vanskelig kamp på Alfheim 16. mai. Pantera Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 LSK burde jo slå Viking hjemme. Viking har ikke akkurat vært gode. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ingen var vel vært direkte gode spør du meg. Dette kan bli en rar sesong hvis ingen lag snart skiller seg ut.. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Synes Lsk har vært bedre enn Viking, men du har alikevel rett. Serien vår er ikke veldig imponerende for tiden. Endret 8. mai 2007 av wipy Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 heinz muller når ikke jarstein opp til skinnleggen engang Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ålesund har imponert meg med tanke på hvor mange mål de har klart å sluppet inn selv om de har en svær bamse fra burgerland imål.. 8561162[/snapback] Det morsomste er at han ligger på toppen av poeng-per-kamp skalaen på Aalesund i VG 8561245[/snapback] Ålesund har imponert meg med tanke på hvor mange mål de har klart å sluppet inn selv om de har en svær bamse fra burgerland imål.. Haha,sant så sant! Det morsomme er at de fant han gjennom en internettside hvor han hadde lagt inn en annonse om at han ønsket en klubb :!: 8561253[/snapback] Det morsomme er at mange LSK-supporter mener Heinz Müller er en for dårlig keeper...Jeg er ikke en av de, bare for å ha nevnt det. Etter min mening er han en av de beste i serien. 8562278[/snapback] Her var vi oppfinnsomme :!: Fant han gjennom en internettside? Kødder? Endret 8. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 heinz muller når ikke jarstein opp til skinnleggen engang 8563385[/snapback] Tull og tøys. Müller redder skudd i blinde, han....har du ikke sett tippeliga-reklamen på TV2 da? Pantera Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Her var vi oppfinnsomme :!: Fant han gjennom en internettside? Kødder? Nei,er helt seriøst det Ble nevnt første gangen han opptredde i tippeligaen,husker jeg lo ganske godt da. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Start ser ut til å vinne over VIF. Hmm, ikke ille... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Der vant de ja. Og nå som "alle" trodde VIF var i gang og på vei opp. Start viser nå at de kan prestere selv med skader gjennom hele stallen,ganske imponerende. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Denne serieåpninga har vore som ein jojo, alle slår alle. Håpar me kan få ein spanande avslutning i år der vinnaren blir kåra i siste runde på poeng, ikkje mål. Og at det blir Brann såklart. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Denne serieåpninga har vore som ein jojo, alle slår alle. Håpar me kan få ein spanande avslutning i år der vinnaren blir kåra i siste runde på poeng, ikkje mål. Og at det blir Brann såklart. 8583695[/snapback] I år skjer det , det må skje! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 I år skal jeg rett og slett holde meg unna Tippeligaen med tanke på langoddsen. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 I år skal jeg rett og slett holde meg unna Tippeligaen med tanke på langoddsen. 8583714[/snapback] Enig, blitt dårlig med gevinster der i år. Fikk dog 11 rette i tipping forleden, til den _fantastiske_ premien: 80 kr. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det eneste sikre på langoddsen denne sesongen, er å tippe hjemmeseier der FFK har bortekamp. 10 baklengs på 3 kamper! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Sånn de forrige kampene har vært vinner Lyn 3-0/3-1 over Aafk mens FFK spiller 1-1 hjemme mot Stabæk. Tror jeg må teste oddsbomben til helgen Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Personlig har jeg dårlige erfaringer med å være sikker på oddsbomben, så jeg anbefaler deg å ikke legge alle egga i én kurv. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Nei,jeg kaster da ikke inn det som er av penger heller. Må jo komme meg til Skien til søndag Men om du ser på tidligere kamper legger det veldig opp til resultatene jeg nevnte. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hva tror folket om FFK mot Stabøk og LSK - Lyn? Mange jevne kamper på søndagen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg