Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De ledet jo serien allerede før kampen,så at de virkelig leker her gjør det bare enda større.

Huff, Aalesund viser bare enda en gang at de ikke har mye å gjøre på dette nivået. At de tidligere årene ikke har lært dem noe :no:

Lenke til kommentar
De ledet jo serien allerede før kampen,så at de virkelig leker her gjør det bare enda større.

Huff, Aalesund viser bare enda en gang at de ikke har mye å gjøre på dette nivået. At de tidligere årene ikke har lært dem noe :no:

8558742[/snapback]

"Dere får ikke lov til å rykke opp" :!:

LSK har jo fortsatt ikke hadde så store motstandere da..

Lenke til kommentar

Lillestrøm imponerer heller ikke i denne kampen og blir på mange måter reddet av Heinz Müller. Aafk fremstod som et bedriftslag før pause, men reiste seg mot et svakt LSK-lag etter hvilen. Jeg tror LSK kommer til å slite når de møter bedre motstand.

Lenke til kommentar
Lillestrøm imponerer heller ikke i denne kampen og blir på mange måter reddet av Heinz Müller. Aafk fremstod som et bedriftslag før pause, men reiste seg mot et svakt LSK-lag etter hvilen. Jeg tror LSK kommer til å slite når de møter bedre motstand.

8559444[/snapback]

Så lenge de har spillere som Riise, Myklebust og Sundgot som kan skape ting ut av intet kan de sikkert ta poeng til og med på dårlige dager. Syns ikke de virket så dårlig som du skal ha det til.

Lenke til kommentar

Aafk spilte som et bedriftslag, men Lillestrøm klarte alikevel ikke å skape særlig mange store sjanser. De skåret faktisk på tre av de fire store de hadde før pause. Etter pause tok Aafk over og skapte en rekke sjanser som fort kunne gått inn, hadde det ikke vært for en strålende Heinz Müller i LSK-buret.

Lenke til kommentar
Ålesund har imponert meg med tanke på hvor mange mål de har klart å sluppet inn selv om de har en svær bamse fra burgerland imål..

8561162[/snapback]

Det morsomste er at han ligger på toppen av poeng-per-kamp skalaen på Aalesund i VG :p

Lenke til kommentar
Ålesund har imponert meg med tanke på hvor mange mål de har klart å sluppet inn selv om de har en svær bamse fra burgerland imål..

Haha,sant så sant!

Det morsomme er at de fant han gjennom en internettside hvor han hadde lagt inn en annonse om at han ønsket en klubb :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...