Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Veldig fortjent. Men litt usikker på den annuleringen av Rosenborgmålet, var vel ikke allverden det "angrepet" på keeper?

8551276[/snapback]

Et stort tja ved den ja. Men det er vanlig å blåse for slikt, så det er likt for alle lag.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jess, men det var bare så trist iom at skuddet fra Sappara var særdeles vakkert. :]

Jeg er forøvrig overbevist om at Semb er forelsket i Sappara og Iversen, hver eneste gang de gjør noe som er mer eller mindre bra så er det internasjonal klasse det er snakk om.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Sapara holder jo faktisk internasjonal klasse. Det samme kan man derimot ikke si om Ivers.

Jaja, et lag spilte ball, det andre avgjorde kampen. Jeg er overbevist om at RBK er et soleklart bedre lag enn VIF, men av en eller annen grunn så fungerer det ikke helt.

Lenke til kommentar

Enga vinner fortjent, uheldigvis. Rosenborg får ikke skapt noen sjangser, så da er det enda vanskeligere å lage mål.. Angrepet til Rosenborg klikker ikke, og vi hadde så vidt avslutninger. Virker som at det er hjemmekampene som gjelder for RBK, så når den første borteseieren kommer, er vi i gang!

Lenke til kommentar

Tror ikke det var så mange problemer defensivt. De to målene Enga fikk var sånne fjompemål som jeg liker å kalle dem. Litt flipperspill inne i boksen, og ingen klarering.

Det brassesparket var utrolig bra. Om den hadde gått inn så tror jeg det ikke hadde gjort med så mye.

Lenke til kommentar
Sapara holder jo faktisk internasjonal klasse. Det samme kan man derimot ikke si om Ivers.

8551930[/snapback]

Joda, Sapara er bra han. Ivers var dårlig i dag, med unntak av det Semb kalte en klassestraffe, naturligvis:P

Lenke til kommentar
jeg håper virkelig jeg har et smil rundt munnen søndag kl 8

8536578[/snapback]

Det ble storgliset i dag? :cool:

8550869[/snapback]

Uten tvil :D Kampen i dag var i seg selv en perfekt oppvisning av årets TIL lag! Målsultne spisser, løpselskende midtbane og med unntak av FFK's mål en fullkommen stopperlinje.

Årst fikk endelig spillemålet, Joel Lindpere viser at han er verdt tilliten på venstrevingen, Morten Knudsen var verdt overgangen og Yttergård Jenssen beviste at han er en av fremtidens storspillere.

Enkelt sagt en god kamp som det var behov for etter et poeng på de tre siste.

Lenke til kommentar

Som objektiv tilskuer vil jeg si at VIF vant fortjent. Ok, RBK hadde vel det meste av spillet, men skaper utrolig lite foran mål. VIF skaper flere store sjanser, og kunne fort ha scora 2-3 mål til.

Egentlig er det ganske lite med RBK som har imponert meg så langt. Dårlig defensivt, svake på midten, spesielt sentralt (de savna nok Strand på midten i går), og offensivt er det bare Sapara og Traore som har vært stabilt gode.

Pantera

Lenke til kommentar
Det snodige er jo at absolutt ingen av lagene i Tippeligaen har imponert sålangt i år. :-\

8553997[/snapback]

Sant det. Men det tyder jo bare på at serien blir jevn. Ingen klare favoritter som skiller seg ut enda.

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, kjempefestelig. :whistle:

Lurer på hva som skjer mellom øra til FFK-spillerne straks de krysser ut av fylkesgrensen?

Fire baklengs i sekken var i overkant. Håper treneren får kurert bortesykdommen til laget.

:hrm:

Lenke til kommentar
Det snodige er jo at absolutt ingen av lagene i Tippeligaen har imponert sålangt i år. :-\

8553997[/snapback]

Jo, jeg er faktisk litt imponert over Sandefjord som er inne i sin andre sesong i tippeligaen.

8554075[/snapback]

Det er vel ikke så vanskelig for dem når halvparten av de andre lagene har forberedt seg elendig..

Lenke til kommentar

Eneste som imponerte meg med Sandefjord var stopperne. Helt ubeskrivelig hvor god kontroll de hadde på Årst og Rush.

Men de kunne veldig lett hatt 2-3 poeng mindre så veldig imponerende har de ikke vært.

Helt enig i at det virker som det har vært en litt slapp vinter/vår for noen. Men dette er noe som forsvinner i løpet av sesongen som vanlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...