Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor tror alle at trøndere ikke kan å uttale R? Har aldri skjønt det der..

8543841[/snapback]

Det er ikke noe folk tror, det er noe folk hører. Hvis du mener at alle andre enn trøndere hører feil så er det lov, men det jeg skrev er omtrent så fonetisk oversatt som man får det. ^^

Lenke til kommentar

Noen som har lest Aftenposten i dag? :!:

"Rosenborg kan ta gull". Ja, selsagt kan Rosenborg det. Rosenborg har tatt 14 av 15 gull siden 1992.

"Brann kan ta gull". Naturligvis. Ellers ville det neppe vært noen vits å melde laget på i serien.

"Lillestrøm kan ta gull". Nei, sier du det?

Alle kan ta gull, det er derfor de er med. Til og med Aalesund kan ta gull - dersom Norges Fotballforbund inndrar lisensen til de andre 13 lagene med umiddelbar virkning.

Den siste der om Aalesund lo jeg lenge av :lol:

Lenke til kommentar

Er jo helt sant at noe i den duren må skje for at de skal ha sjangs :!:

Hva er det kommentatorene tullet med da de sa Vaagan Moens skudd var genialt og at Ygor ikke kunne gjøre noe med den?Den hadde jo gått utenfor om han ikke truffet den!

Lenke til kommentar

TIL kommer virkelig til å gi alt i denne kampen for å ikke bli liggende i sumpen,så jeg føler meg så sikker på seier som det er lov til uten å ta av :p

Håper det løsner for Årst i denne kampen,er uten tvil på tide. Rush har scort i to kamper på rad nå og det kan godt bli en til så det er jeg ikke bekymret for.

Er spent på om vår venstrebente unggutt Ruben Yttergård Jenssen får prøve seg på vingen i dag, han har jo vært i Standard og sett på forholdene så det kan hende TIL føler et press for å gi han spilletid så han ikke forsvinner.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
maken til fotballkommentatorer må man bare lete etter. :)

8543581[/snapback]

Tidenes fotballkommentator.

:love:

8543683[/snapback]

Man kan også hevde at han var jævlig irriterende. Men engasjementet var det ingenting å si på:]

8548252[/snapback]

Hehe, det var tider det. :love: "Snufs", savner gofoten sjøl: Hain Nils Arne. Hva driver gubben med nå? Har en drøm om at han trener landsalaget. Bare han derre fjompen Hareide kunne tatt til vettet og trukket seg. :mad:

Lenke til kommentar

Han jobber visst ikke i RBK lenger i hvert fall.

Husker han var på en TIL-kamp på La Manga og sto rett ved en mikrofon for web tv. Så alle som så på sendingen fikk med seg det han sa om spillerne, på godt og vondt :!: Litt av en kar han der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...