DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Aftenposten er vel litt mer nøytral. 8538688[/snapback] Helt korrekt. Derfor liker jeg den Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nei. Jeg ser bare den vanlige klagingen når RBK ikke får forsideoppslag preget av; Truls Dæhli er vel for ordens skyld VG, eller har han skiftet avis? RBK og Brann har vel en god kamp hver så langt i år. Ingen av dem fortjener nevneverdig skryt av den grunn. Kan ikke akkurat se at LSK hauses opp heller, snarere tvert imot med "skandaleoppslag" angående treneren og nå sist om spiller som sutrer fordi han ikke får spille. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nei. Jeg ser bare den vanlige klagingen når RBK ikke får forsideoppslag preget av; Truls Dæhli er vel for ordens skyld VG, eller har han skiftet avis? RBK og Brann har vel en god kamp hver så langt i år. Ingen av dem fortjener nevneverdig skryt av den grunn. Kan ikke akkurat se at LSK hauses opp heller, snarere tvert imot med "skandaleoppslag" angående treneren og nå sist om spiller som sutrer fordi han ikke får spille. 8538724[/snapback] Han er kanskje i VG han ja. Jeg klager ikke fordi RBK ikke får forsideoppslag. Langt ifra. Ingen av de tre lagene fortjener den store skryten, det er jeg enig i, men at da de mindre lagene som vinner en kamp blir skrivet hurra om synes jeg er snålt. Aftenposten er avisa si Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Syntes det er på sin plass at de mindre lagene kan få litt spalteplass. Brann, RBK og VIF stjeler jo nesten alt som er. (Men jeg leser knapt VG og DB lenger, så jeg bryr meg egentlig fint lite) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Syntes det er på sin plass at de mindre lagene kan få litt spalteplass. Brann, RBK og VIF stjeler jo nesten alt som er. (Men jeg leser knapt VG og DB lenger, så jeg bryr meg egentlig fint lite) 8538797[/snapback] Selvfølgelig. Spiller et godt lag en god kamp er det sånn ok for avisene, men hvis et "dårligere" lag vinner blir det stor ståhei! Selvfølgelig for flere lesere, men noen ganger litt irriterende. Du er heldig som slipper VG og DB Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 bra kamp av odd da, hvis vi vinner mot viking er vi plutselig på midt på tabellen etter to kamper, og det er jo bra, jeg er fornøyd så lenge vi er forbi vif jeg da ,men det skal jo ikke så mye til i disse dager hehe Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Enga har ligget limt til bunnen av tabellen i det siste, men har ikke hørt så mye om deres elendige spill noen steder. Kanskje greit nok. DJ_Dark: Kjøp/les adresseavisen.no. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Den eneste tiden jeg som regel leser aviser er når jeg er på jobb. Og Adressa er ikke her nede for å si det sånn! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Da er det en time til Brann-Start. Noen bergensere eller sørlendinger som har noen synspunkter på hvordan kampen kommer til å forløpe seg? Brann har jo full pott bortsett fra kampen mot RBK og er en klar favoritt her. Start har tatt poeng i begge sine bortekamper i år,vant borte mot Aafk og klarte å karre seg til uavgjort mot TIL på Alfheim. Blir spennende å se hvordan dette går,kan kanskje hende Brann får en i fleisen.Eller? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Det som er latterlig er jo at vi som ikke har TV2 Sport ikke får sett storkampen mellom Brann og Start. :-\ Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kan ikke være sånn at alle TV-kampene skal være forbeholdt storlagene. Hvor mange har Brann til nå i år?2? Ser den på webtv jeg,funker fint det. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jepp.. TV2 skryter av hvor forbanna tilgjengelig Tippeligaen er, men jeg gidder ikke å betale for å streame kamper på pc'n.. Tror Start tar Brann med knusende ro. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Kan ikke være sånn at alle TV-kampene skal være forbeholdt storlagene. Hvor mange har Brann til nå i år?2? 8543374[/snapback] Enhver kamp > Ingen kamp. Enkel matte. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det er jo to gratiskamper pr runde,kunne vært verre enn det. De er jo så klart ute etter å tjene penger, og da lønner det seg ikke mye å vise alle kampene gratis. Og webtilbudet har nå forbedret seg. Kommentatorer(Selv om ikke alle er av samme kvalitet, langt bedre kvalitet på bildet og de har analyser før kampene. Så er jo bedre tilgjengelighet enn før. Men som du sier kunne det vært en del bedre. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Enhver kamp > Ingen kamp. Enkel matte. 8543407[/snapback] Hva mener du her? At Brann burde få alle TV-kampene som sendes? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Nei, jeg mener at de bør vise den ene lørdagskampen på gratis-TV. Lørdag uten tippekamp er rett og slett helt håpløst. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nei, jeg mener at de bør vise den ene lørdagskampen på gratis-TV. Lørdag uten tippekamp er rett og slett helt håpløst. 8543454[/snapback] Så helvetes enig. Hører faktisk mere på radio for tiden, og det skal NRK ha, at de leverer knall "radio". TV2 må bare strekke tålmodigheten min. Jeg har ingenting mot å kutte ut hele tvsmørja, fordi det faktisk finnes bedre greier å la seg affektere av. Glemte et lite HELVETE ... for faen ... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Husker jo at jeg vokste opp med dobbel tippekamp hver lørdag. Først var det Premier League, deretter Tippeligaen. Alt på NRK med Arne Scheie bak roret. Ahh, det var tider det. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Lørdagskampkonseptet er vel mer fra da engelsk fotball var helt på toppen? Men ja,kan være enig i at å vise en kamp på lørdag og en på søndag hadde vært en god ordning. Men TV2 har nå sitt syn på det og så lenge de har rettighetene til norsk fotball er det vel bare å holde seg til det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hører på NRK-Alltid nyheter på Lørdager. Her sender de live-sendinger fra BBC, og maken til fotballkommentatorer må man bare lete etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg