Katalysator Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Rosenborg var middelmådige i dag. Vi roter bort haugevis med angrep etter elendige pasninger og fraværende løp. Det eksisterer så og si ingen rytme fremover. Vi roter bort ballen på egen banehalvdel flere ganger, heldigvis var ikke Brann gode nok til å utnytte dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det sier litt om hvor elendige Brann var i dag.. RBK slår dem 3-0 på en halvgod dag. Mye slurv hos begge lag, men mest hos Brann Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Brann spillerne burde være flaue. Her går man til Lerkendal og så gidder man ikke engang ta i et tak. RBK var solide defansivt men har fortsatt noe å jobbe med fremover. Noe Brann bør være glad for, så slapp vi unna med 3-0. Får håpe denne glippen blir en lærepenge. Synd vi ikke fikk oppleve fire strake, nå må det bare bli skjerpings fremover. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 -Fortsetter vi slik vinner i serien Jeg håper virkelig hovmod står for fall (Slik går det vel når man henter en trener som nesten er fra Bergen) Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hehe, ja det er noe utrøndersk over disse uttalelsene. Personlig synes jeg han burde holde kjeft, men jeg får vel holde ut med det. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er stor forskjell på: -Fortsetter vi slik så vinner vi serien. og -Vi vinner serien! Men uansett, det er lite smart å komme med slike utalelser, siden serien er så forbannet ustabil. Nytter ikke å forutsi noe. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er stor forskjell på: -Fortsetter vi slik så vinner vi serien. og -Vi vinner serien! 8504427[/snapback] For det siste sier jo Mjelde, eller hva? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 For det siste sier jo Mjelde, eller hva? 8504869[/snapback] Skrev jeg det? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Glimrende, LSK tar ledelsen før pausen! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Og da var LSK på toppen av tabellen igjen. Herlig Pantera Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hører Lillestrøm si at de har spilt dårlig så langt i år. Hvis de begynner å spille bra vil de jo i så fall vinne serien aldeles lett? Forøvrig svak kamp av Lyn i dag, Macallister må være den mest stasjonære spissen jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hører Lillestrøm si at de har spilt dårlig så langt i år. Hvis de begynner å spille bra vil de jo i så fall vinne serien aldeles lett?Forøvrig svak kamp av Lyn i dag, Macallister må være den mest stasjonære spissen jeg har sett på en stund. 8508493[/snapback] Kan være enig i at LSK ikke har spilt opp mot sitt beste i år, men det er jo et bra tegn, at laget vinner kamper, selv om spillet ikke er så bra. Tar nok litt tid før 4-3-3 formasjonen til Nordlie sitter skikkelig. Men jeg trur det kan bli moro på Åråsen til høsten også, til en forandring. Pantera Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg var egentlig småironisk. De har sikkert mer å gå på, men at de har spilt dårlig er jeg ikke helt enig i, i hvert fall ikke hjemmekampene. Er ikke veldig fan av Lillestrøm, men morsomt å se at unge, norske spillere som Riise og Myklebust gjør det bra. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Lillestrøm har i hvert fall hatt et relativt "lett" kampprogram til nå med Fredrikstad hjemme, Odd borte, Strømsgodset borte og Lyn hjemme. Det skulle nesten mangle at de lå på toppen. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 For det siste sier jo Mjelde, eller hva? 8504869[/snapback] Skrev jeg det? 8505707[/snapback] Regnet med du hintet til Bergensere som tar gullet på forskudd Lenke til kommentar
Johannes123 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 det er RBK som vinner tippeligaen de er best. Uten_navnjohannes_er_best_er_er_er.bmp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Velkommen til forumet Johannes123, og tusen takk for selvportrettet. Det er nå innlemmet i samlingen min over alternative steder å kyle dartpilene. Ser frem til helgen, og slakting av trønderfår på Ullevål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Velkommen til forumet Johannes123, og tusen takk for selvportrettet. Det er nå innlemmet i samlingen min over alternative steder å kyle dartpilene. Ser frem til helgen, og slakting av trønderfår på Ullevål. 8535912[/snapback] Deeeeeeeet skjer ikke! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Deeeeeeeet skjer ikke! 8535920[/snapback] Vel,det hadde nå vært veldig typisk. Kan du se for deg overskriftene? "Enga endelig i gang", "Vi kan dra fra dem" osv. Men ærlig talt så tror jeg RBK tar dette hjem, de har spilt langt bedre i år, og er langt fra det veste bortelaget. Som vanlig ingen som bryr seg om mine tanker rundt TIL og deres kamp til helgen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noe jeg har tenkt over anngående aviser osv. Når lag som har tapt mye i år (eks Odd og Enga) vinner kommer det store avisoverskrifter at når er dem i gang og nå blir det bare jubel fremover. Da RBK slo Brann var det sånn "ok, de vant"-mentalitet, og de skrev på en måte at dette bare var et engangstilfelle. Hater avisene RBK så mye? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg