Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Rosenborg var middelmådige i dag. Vi roter bort haugevis med angrep etter elendige pasninger og fraværende løp. Det eksisterer så og si ingen rytme fremover. Vi roter bort ballen på egen banehalvdel flere ganger, heldigvis var ikke Brann gode nok til å utnytte dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brann spillerne burde være flaue. Her går man til Lerkendal og så gidder man ikke engang ta i et tak. RBK var solide defansivt men har fortsatt noe å jobbe med fremover. Noe Brann bør være glad for, så slapp vi unna med 3-0.

Får håpe denne glippen blir en lærepenge. Synd vi ikke fikk oppleve fire strake, nå må det bare bli skjerpings fremover.

Lenke til kommentar

Hører Lillestrøm si at de har spilt dårlig så langt i år. Hvis de begynner å spille bra vil de jo i så fall vinne serien aldeles lett?

Forøvrig svak kamp av Lyn i dag, Macallister må være den mest stasjonære spissen jeg har sett på en stund.

Lenke til kommentar
Hører Lillestrøm si at de har spilt dårlig så langt i år. Hvis de begynner å spille bra vil de jo i så fall vinne serien aldeles lett?

Forøvrig svak kamp av Lyn i dag, Macallister må være den mest stasjonære spissen jeg har sett på en stund.

8508493[/snapback]

Kan være enig i at LSK ikke har spilt opp mot sitt beste i år, men det er jo et bra tegn, at laget vinner kamper, selv om spillet ikke er så bra. Tar nok litt tid før 4-3-3 formasjonen til Nordlie sitter skikkelig. Men jeg trur det kan bli moro på Åråsen til høsten også, til en forandring.

Pantera

Lenke til kommentar

Jeg var egentlig småironisk. De har sikkert mer å gå på, men at de har spilt dårlig er jeg ikke helt enig i, i hvert fall ikke hjemmekampene. Er ikke veldig fan av Lillestrøm, men morsomt å se at unge, norske spillere som Riise og Myklebust gjør det bra.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Velkommen til forumet Johannes123, og tusen takk for selvportrettet. Det er nå innlemmet i samlingen min over alternative steder å kyle dartpilene. :p

Ser frem til helgen, og slakting av trønderfår på Ullevål. :w00t:

Lenke til kommentar
Velkommen til forumet Johannes123, og tusen takk for selvportrettet. Det er nå innlemmet i samlingen min over alternative steder å kyle dartpilene. :p

Ser frem til helgen, og slakting av trønderfår på Ullevål. :w00t:

8535912[/snapback]

Deeeeeeeet skjer ikke!

Lenke til kommentar
Deeeeeeeet skjer ikke!

8535920[/snapback]

Vel,det hadde nå vært veldig typisk. Kan du se for deg overskriftene?

"Enga endelig i gang", "Vi kan dra fra dem" osv.

Men ærlig talt så tror jeg RBK tar dette hjem, de har spilt langt bedre i år, og er langt fra det veste bortelaget.

Som vanlig ingen som bryr seg om mine tanker rundt TIL og deres kamp til helgen? :p

Lenke til kommentar

Noe jeg har tenkt over anngående aviser osv.

Når lag som har tapt mye i år (eks Odd og Enga) vinner kommer det store avisoverskrifter at når er dem i gang og nå blir det bare jubel fremover.

Da RBK slo Brann var det sånn "ok, de vant"-mentalitet, og de skrev på en måte at dette bare var et engangstilfelle. Hater avisene RBK så mye? :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...