Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer med Vålerenga, klubben i mitt hjerte :cry: . Hvordan kan den eneste klubben som har tatt medalje de siste tre åra ligge på kvalikk nå?

8477207[/snapback]

Deres mangel på en goalgetter har nok sitt å si. De har ingen som kan garantere dem minst 15 mål pr år, og har man ikke det syns jeg man ikke kan vente å være i toppen.

Jeg så bare kampen de hadde mot TIL, og der var det en del surr når de kom mot boksen. De spilte godt helt til det kom mot avslutningsfasen, så ble det helt stans. Vil tro det har blitt en del lignende dette videre,og da går det som det gjør.

Lenke til kommentar
Vi hadde jo en god goalgetter i Iversen. Trur Roberts kan bli en virkelig goalgetter ettrehvert som han vokser litt. Scora nettopp tre mål for Norges G19-lag, hvor Norge vant 4-1 mot Italia.

8477493[/snapback]

Vel,nå har dere ikke Iversen og Robers er for ung til å ta en sånt ansvar ;) Pluss at innen han er i alderen hvor han virkelig kan prege VIF så kommer det nok noen større på banen.

Lenke til kommentar

Også har dere jo selvfølgelig Fredheim Holm, som har vært et "ungt talent" i en 5-6 år nå. Har vel putta 14-15 mål på 74 kamper eller noe? Hvilket naturligvis er forferdelig lite når du spiller spiss..

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...