Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Så det han sa var at de er i rute for klubbens mål for sesongen; seriegull. Hva skulle han ellers si? "Nei, vi er ikke i rute for å nå målet vårt?" Det er vist ikke lovlig for en Brann- spiller, tilhenger, trener, sponsor eller barnebarn til en fetteren til moren til en kusine av en branntilhenger å uttale at man håper på gull og er i rute til gull før harseleringen kommer Men hva ellers er nytt? 8452674[/snapback] "Intet nytt", ligger i at som vanlig flyr Brann og Bergen opp som en ørn, og ut fra tidligere erfaringer med Brannsyndromet, så blir landingen ikke annet enn en overforet pingvin verdig. Men da først etter at Bergen/Brann har stått i lys lue en god stund før gullet skal henges rundt nakken. Så når man etter bare tre kamper tar så pass av, så kan det vel ikke kalles harselering, men heller sunn skepsis. Hadde firemålsklumpen innlemmet ordet "håp" i spådommen, så hadde det hjulpet. Glemte og nevne at målMons var betydelig mere jordnær da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Herlig herlig! Godset utlikner mot Fillestrøm med 10 mann. Dog på straffe, men uansett! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ah, bra at dei klarte å utligne, LSK er ein sterk motstandar. Espen Johnsen glimrar til nok ein gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hørte han var på tur nok en gang ja! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 "Intet nytt", ligger i at som vanlig flyr Brann og Bergen opp som en ørn, og ut fra tidligere erfaringer med Brannsyndromet, så blir landingen ikke annet enn en overforet pingvin verdig. Men da først etter at Bergen/Brann har stått i lys lue en god stund før gullet skal henges rundt nakken. Så når man etter bare tre kamper tar så pass av, så kan det vel ikke kalles harselering, men heller sunn skepsis. Hadde firemålsklumpen innlemmet ordet "håp" i spådommen, så hadde det hjulpet.8454381[/snapback] Klart man tar av når man vinner kamper; men at Bergenserne tror de har gullet i lomma er vel en godt innarbeidet mediamyte. Selv når ledelsen var på topp i fjor gikk folk rundt og ventet på kollapsen. Når vi har ventet i over førti år tar vi ingenting på forskudd. Dere kan gjenta dere selv i det uendelige, den jevne Brann-tilhenger er pinlig klar over at vi kan gå på et saftig mageplask i år og. Og vennligst; ikke dra inn gulløl eller gullkaker som bevis på noe som helst. At folk prøver å tjene penger på spekulativ markedsføring får være deres sak Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 "Intet nytt", ligger i at som vanlig flyr Brann og Bergen opp som en ørn, og ut fra tidligere erfaringer med Brannsyndromet, så blir landingen ikke annet enn en overforet pingvin verdig. Men da først etter at Bergen/Brann har stått i lys lue en god stund før gullet skal henges rundt nakken. Så når man etter bare tre kamper tar så pass av, så kan det vel ikke kalles harselering, men heller sunn skepsis. Hadde firemålsklumpen innlemmet ordet "håp" i spådommen, så hadde det hjulpet. 8454381[/snapback] You made my point Dette er å ta ting ut av sammenheng. Brann har satt seg som mål å vinne gull, dette sa laget lenge før seriestart. Akkurat som LSK, VIF og RBK har satt lignende mål. Når så Brann har vunnet de tre første kampene og sier man er i rute så kommer standardpåstandene om at bergensere tar av. Dette ville aldri funnet sted om det var en østlending eller trønder som sa det. Nei, det er standardmyten man skal bygge opp om. Slapp av, bergenserne drømmer ikke mer om gull enn hva samtlige andre lags supportere ville gjort om de var i samme sko. Dette er ikke et bergensfenomen, selv om så mange ønsker å skape det feilaktige inntrykket. Det er et standard supporterfenomen Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg tror det ville hjelpe om vi endret noen av sangene, da disse tydeligvis forvirrer trøndere og østlendinger. Hva om vi bytter ut Vi e berømte Brann fra Bergen, vi vinner serien i år medVi e berømte Brann fra Bergen, vi tror vi kan vinne serien i år På den måten kan vi fremstå like kjedelige og ydmyke som resten av røkla Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg tror det ville hjelpe om vi endret noen av sangene, da disse tydeligvis forvirrer trøndere og østlendinger. Hva om vi bytter ut Vi e berømte Brann fra Bergen, vi vinner serien i år medVi e berømte Brann fra Bergen, vi tror vi kan vinne serien i år På den måten kan vi fremstå like kjedelige og ydmyke som resten av røkla 8456082[/snapback] Å Rosenborg, å Rosenborg e Trånhjæms fotballag. Å Rosenborg, å Rosenborg tar seiern hjæm idag. Vi reise oss på store stå, når troillongan får bank. Førr aille banke RBK, Å hei, å hei, å hei å hå. NB: Hehe, ydmyke bergensere ...? Har noen vært borti den sorten? Tro hører hjemme i kjerka. Hvis du derimot bruker ordet "håp", kan jeg nynne med. Helvetes storkjeftede og brekende trøndere og bergensere. FFK vinner for saft suse! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Å Rosenborg, å Rosenborg e Trånhjæms fotballag. Å Rosenborg, å Rosenborg tar seiern hjæm idag. Vi reise oss på store stå, når troillongan får bank. Førr aille banke RBK, Å hei, å hei, å hei å hå. 8459397[/snapback] Hei, du har jo skjønt det! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 NB: Hehe, ydmyke bergensere ...? Har noen vært borti den sorten?Tro hører hjemme i kjerka. Hvis du derimot bruker ordet "håp", kan jeg nynne med. Helvetes storkjeftede og brekende trøndere og bergensere. FFK vinner for saft suse! 8459397[/snapback] Hehe... Jeg skulle akkurat til å påpeke at folk fra Fredrikstad ikke er blant de mest ydmyke i Norge de heller. Men du kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg er bombesikker på at Odd vinner i år. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Espen Johnsen glimrar til nok ein gang. 8454829[/snapback] Er Espen solgt eller utleid til Godset? Håper han er solgt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Espen Johnsen glimrar til nok ein gang. 8454829[/snapback] Er Espen solgt eller utleid til Godset? Håper han er solgt! 8463562[/snapback] Utlån! Men RBK har sluppet inn 1/3 av hva de slapp inn i hele 2006 på 3 kamper Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Espen Johnsen glimrar til nok ein gang. 8454829[/snapback] Er Espen solgt eller utleid til Godset? Håper han er solgt! 8463562[/snapback] Utlån! Men RBK har sluppet inn 1/3 av hva de slapp inn i hele 2006 på 3 kamper 8463727[/snapback] Mye takket være TIL Måtte bare få det inn Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg er bombesikker på at Odd vinner i år. 8463248[/snapback] That's the spirit! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Blir spennende å se hvordan det går mellom RBK og Brann. Førstnevnte karret seg til uavgjort i første kampen, lå under 1-3 på hjemmebane og tapte så kampen etter. Ingen overbevisende start akkurat. Brann spilte to mindre gode kamper som de allikevel vant og var gode mot VIF, som de banket. Men der må det nevnes at Brann var dødelig effektive. Det er litt som Mjelde sa. Det er det defansive som avgjør om Brann vinner eller ikke. Med de offensive kvalitetene så kommer målene stort sett av seg selv. Men RBK er et helt annet nivå enn VIF og de vet at de må stoppe kantspillerne. Så det blir tøft for Brann dette her. RBK har presset på seg og må vinne, mens Brann kan bli litt for selvgode og trygge. Det er en kamp jeg ville ha helgradert på kupongen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 NB: Hehe, ydmyke bergensere ...? Har noen vært borti den sorten?Tro hører hjemme i kjerka. Hvis du derimot bruker ordet "håp", kan jeg nynne med. Helvetes storkjeftede og brekende trøndere og bergensere. FFK vinner for saft suse! 8459397[/snapback] Hehe... Jeg skulle akkurat til å påpeke at folk fra Fredrikstad ikke er blant de mest ydmyke i Norge de heller. Men du kom meg i forkjøpet 8462951[/snapback] Touche, my little cabbage of pleasure. Jeg er en vaskekte norlænning i utlendighet. Disse østfoldske puddingene gjemmer seg inne i klesskapet før de kauker ut: FFK for Hel....!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Brann - RBK blir sesongens høgdepunkt så langt. Brann har vore gode, RBK ikkje fullt så gode, men ballen er framleis rundt og trillar sjeldan rett fram bestandig. Nervene kjem til å stå i spenn heile kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er en kamp jeg ville ha helgradert på kupongen. 8465343[/snapback] Det tror jeg og. Neida, RBK banker Brann! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er en kamp jeg ville ha helgradert på kupongen. 8465343[/snapback] Det tror jeg og. Neida, RBK banker Brann! 8468130[/snapback] Det tro jeg og. Får håpe brann kommer ned på jorda igjen. Det setter vel en støkk i tv2 brannkanalen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg