Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, bomma litt der ja.

VIF ser på ingen måte ut som noko gullag nei. Storsiger til Brann og tap til RBK samt uavgjort for Newcastle mot Chelsea, vart ikkje så værst denne søndagen.

Berre gav nippelen til Gashi eit knip, det fekk kameramannen med seg. :D

Lenke til kommentar
Mann, hvis du hadde vært dame hadde jeg fridd til deg nå... Synd at du er gutt DjDark...

8447125[/snapback]

Jeg tok ikke helt den der..

8447185[/snapback]

Du har vel ikke tradisjon for å ta så mye du, etter hva jeg kan huske... ;)

Heeeeeeerlig kamp, jeg er nesten blitt litt forelsket i Bengt Sæternes igjen føler jeg. Nesten som etter cupfinalen 2004, hehe. Har Brann noen gang vunnet de 3 første rundene før? Ikke som jeg kan huske ihvertfall.

Lenke til kommentar
Flott kamp av FFK. Starten har vært bedre enn forventet. :cool:

8446639[/snapback]

Jeg vil si den har vært omtrent som forventet. Kampen i dag var ikke spesielt god, med unntak av en 20-minutters periode i 1. omgang. Men selvfølgelig ... Seriens dårligste bortelag kan ikke være annet enn fornøyd med poeng på bortebane. :)

Lenke til kommentar

Mye bra fotball i dag ja, i motsetning ifra i går. Mange fine mål. Da er det vel bare å glede seg til neste uke..

edit: Haha, Molde måtte spille med vester. Draktene til Molde var for like til Sparta. Da ble kvelden min reddet..

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Da blir det opp til RBK å slukke Brann litt i neste runde da. Jeg tror ikke vi bergensere har hjerte til å sitte med 12 poeng på 4 kamper.

Brann var gode i dag. Enda ikke fått helt fart på pasningsspillet til tider, men når det sitter så er Brann dødelig effektive. Andresen er fortsatt ikke i form. Hva Guntveit holder på med aner jeg ikke, han var helt rå. Brann har muligens Norge sin sterkeste høyrekant, om man medregner dekningen på benken (Huseklepp og Dahl). Hanstveit syntes jeg er for dårlig i en mot en situasjoner defansivt. Men han er bra fremover og med så løpssterke kanter, en aggressiv sentral midtbane og dødelige spisser så har Brann noe på gang. Spesielt betryggende at man har dobbel dekning.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Raymond Kvisvik mener at tre mål på bortebane skal holde til seier.

- Jeg synes vi begynner bra, men så blir det litt sånn russefeiring utover i kampen. Vi er nødt til å stramme oss opp litt og bli smartere. De har en mann på topp som nesten rekker til månen. Da blir det vår oppgave å spille smart, sier han til

N'Raymond er en skikkelig humorklump. :D

Ellers hørte jeg på nyhetene i dag at firemålsklumpen i Brann allerede har tatt gullet. Hva ellers er nytt ... :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ellers hørte jeg på nyhetene i dag at firemålsklumpen i Brann allerede har tatt gullet. Hva ellers er nytt ... :p

8451371[/snapback]

Du hørte hva? Utdype?

8451393[/snapback]

Det firemålsklumpen uttalte på sporten på NRK-Alltid Nyheter var at gullet var i sikte. :) Eller som våre politikere sier: Stø kurs. :whistle:

Lenke til kommentar

Så det han sa var at de er i rute for klubbens mål for sesongen; seriegull. Hva skulle han ellers si? "Nei, vi er ikke i rute for å nå målet vårt?" :)

Det er vist ikke lovlig for en Brann- spiller, tilhenger, trener, sponsor eller barnebarn til en fetteren til moren til en kusine av en branntilhenger å uttale at man håper på gull og er i rute til gull før harseleringen kommer :wee:

Men hva ellers er nytt?

Lenke til kommentar
Det firemålsklumpen uttalte på sporten på NRK-Alltid Nyheter var at gullet var i sikte. :) Eller som våre politikere sier: Stø kurs. :whistle:

8451612[/snapback]

Moro med uvitende folk som skal bygge på motstandernes fordommer mot bergensere. "Oioioi, Sæternes tror Brann kan kjempe om gullet i år!" OK... Om en VIF-spiller nevner at laget ikke helt ligger der de skal være, har laget da allerede godtatt og fordøyd nedrykket? :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...