Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer til og sove godt vist Tromsø supporterne går hjem skuffa :D

8445757[/snapback]

Er ikke sikker om jeg skal være skuffa eller fornøyd egentlig. Tromsø hadde godt med sjangser, men velddig få 100 % mens Start uten tvil hadde noen gode muligheter. Så dette som en kamp hvor TIL skulle tatt 3 poeng så fornøyd er jeg vel ikke.

Men nå er det i det minste klart at Årst ikke kan være noe klart førstevalg lenger. Rush scorer og Ademolu skaper fra sekundet han kommer inn, dette må gå på bekostning av Årst! Mannen har jo ikke gjort annet enn straffemålet sitt denne sesongen.

Lenke til kommentar
Brann leder og TV2 spretter champisen.. I år blir det seriegull!!  :roll:

Det eneste positive med at Brann vinner er at Enga taper, men jeg hadde foretrukket det motsatte.

8446637[/snapback]

TV2 har forstått kva lag som er best. :cool:

Eg har sett så mykje på TV2-sporten at eg veit å ikkje ta alt kommentatorar, programleiarar og "ekspertar" så frykteleg seriøst.

Lenke til kommentar

Hadde Brann vært i form ville det stått mer enn 3-0. Makan til rotete organisering hos VIF. Tviler på at de ville rotet slik om Rekdal fortsatt satt ved roret. Enkelte av spillerne gidder jo ikke løpe i forsvar en gang. Bra intentsitet hos Brann, men de utnytter ikke de to lovedørene som oppstår på kanten. Om Winters kommer inn så vil det åpne seg enda mer, så VIF må bruke pausen på å lappe sammen der bak.

Sæternes er jo bare helt hærlig. La oss håpe VIF ikke får skikk på formasjonen og kjemper seg inn i kampen igjen.

Lenke til kommentar
Brann vinner mot vif i kveld.....

Eller hur?

Oppdal e for tida norges beste, og Solli e sugen på mål... Vist vi berre får Andresen i form no.. Fyfan..........

Brann burde skaffe seg en ny spiss, en rask og jævlige...

Seternes e for treg og rusten...

8443924[/snapback]

Jeg må bare sitere den der nå! Makan til utdritning skal man vel lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Brann vinner mot vif i kveld.....

Eller hur?

Oppdal e for tida norges beste, og Solli e sugen på mål... Vist vi berre får Andresen i form no.. Fyfan..........

Brann burde skaffe seg en ny spiss, en rask og jævlige...

Seternes e for treg og rusten...

8443924[/snapback]

Jeg må bare sitere den der nå! Makan til utdritning skal man vel lete lenge etter!

8447112[/snapback]

Owned

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...