DanielL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Nei,tok det med pengene i den retning at du mente at stabækfolka var sosser eller noe lignende. Men beklager hvis jeg mistolka det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Altså. Hva snakker du om? De ER sånn. Jeg kommer derfra og vet at de er det. Ikke diskuterbart en gang Endret 21. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har da bodd der selv, og vet at langt fra hele gjengen er sånn Men sånn generelt kan jeg vel si meg ca enig. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Bergen derimot 8420997[/snapback] Brann har en fin junioravdeling. Brann har avlet frem en av Norge sine beste venstrebacker og Norge sin beste keeper. 8435262[/snapback] Junioravdelingen til Brann har vært god, men de siste årene har den ikke blitt satset særlig på. Men det er ett av målene til Roald Bruun-Hansen at dette skal bli bedre, så vi satser på at det blir bedre igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har da bodd der selv, og vet at langt fra hele gjengen er sånn Men sånn generelt kan jeg vel si meg ca enig. 8439750[/snapback] Alle som heier på Stabæk er sosser.. Det VET jeg Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har da bodd der selv, og vet at langt fra hele gjengen er sånn Men sånn generelt kan jeg vel si meg ca enig. 8439750[/snapback] Alle som heier på Stabæk er sosser.. Det VET jeg 8439753[/snapback] :!: , går vel ikke an å diskutere med deg nå uansett så Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 På det klippet fra fxt kan jeg høre meg selv rope "kløpp han!" Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er ingenting :!: Tror du jeg ble overraska da jeg så meg selv over en tosiders artikkel i VG eller? PS: jeg er han på første rad som klapper Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 RBK tapet ble bare enda herligere av å lese sinte RBK folk her inne Og RBK spilleren skulle hatt kort for filming i straffefeltet. Og om dommeren måtte hjelpe Nannskog med krampen så viser det bare usportslig oppførsel fra RBK keeperen som burde løpt bort og hjelpet til. Å bedrive hærverk fordi laget ens taper er dog toppen av tullball. Slikt bør man holde seg for god til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) RBK tapet ble bare enda herligere av å lese sinte RBK folk her inne Og RBK spilleren skulle hatt kort for filming i straffefeltet. Og om dommeren måtte hjelpe Nannskog med krampen så viser det bare usportslig oppførsel fra RBK keeperen som burde løpt bort og hjelpet til. Å bedrive hærverk fordi laget ens taper er dog toppen av tullball. Slikt bør man holde seg for god til. 8440129[/snapback] Vi snakkes neste gang det skjer med Brann.. EDIT; Åh, forresten. Sant. Det skjer jo ikke at de snakker dritt om Brann på TV2 i alle fall! Endret 21. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 RBK tapet ble bare enda herligere av å lese sinte RBK folk her inne Og RBK spilleren skulle hatt kort for filming i straffefeltet. Og om dommeren måtte hjelpe Nannskog med krampen så viser det bare usportslig oppførsel fra RBK keeperen som burde løpt bort og hjelpet til. Å bedrive hærverk fordi laget ens taper er dog toppen av tullball. Slikt bør man holde seg for god til. 8440129[/snapback] Vi snakkes neste gang det skjer med Brann.. EDIT; Åh, forresten. Sant. Det skjer jo ikke at de snakker dritt om Brann på TV2 i alle fall! 8440173[/snapback] Nei,Wathne fikser det filteret vet du Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 RBK tapet ble bare enda herligere av å lese sinte RBK folk her inne Og RBK spilleren skulle hatt kort for filming i straffefeltet. Og om dommeren måtte hjelpe Nannskog med krampen så viser det bare usportslig oppførsel fra RBK keeperen som burde løpt bort og hjelpet til. Å bedrive hærverk fordi laget ens taper er dog toppen av tullball. Slikt bør man holde seg for god til. 8440129[/snapback] Vi snakkes neste gang det skjer med Brann.. EDIT; Åh, forresten. Sant. Det skjer jo ikke at de snakker dritt om Brann på TV2 i alle fall! 8440173[/snapback] Jeg river ikke ned skilt fordi Brann taper Forresten så har TV2 Wathne. Norge sin største Brann-kritiker. Er dette den nye myten RBK nå skal skape? At Brann ikke får kritikk på TV2? Da bør man kanskje få med seg litt historie. Få med seg Davy sin historie. Men selvfølgelig, dette må jo være en storstilt konspirasjon mellom dommerne og TV2. RBK fortjente selvfølgelig å vinne mot et Stabæk som spilte bedre enn dem... Slapp av. RBK kan gå hjem og trene litt pasningsspill så vinner de sikkert mot Brann og du kan få leve i gledesrus. Dog skjønner jeg lite her. Solli blir kritisert for å være den dårligste til å slå pasninger på RBK. Han blir solgt til Brann, hvor han ble arkitekten bak alle tre Brann sine mål. RBK ser ut som om de ble fargeblind og spilte ballen til motstanderne. Jeg tror Solli sine kvaliteter er blitt litt vel svartmalt. Han kunne kanskje vært god å ha mot Stabæk. Kudos til Stabæk for en fortjent seier. Jeg håper det var et blaff og at vi slipper å se et Stabæk som tar helt av. Det er nok med VIF, RBK og LSK i tetkampen om ikke også Stabæk skal blande seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Skiltet ble faktisk ikke ødelagt. La meg sitere Davy i fjor da RBK og LSK spilte kamp: Det blir da spennende å se hvem av disse som får sølvet Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Huffda, baserer du ditt inntrykk av Wathne på et sitat? Må jeg ta en liten historieleksjon om vår gode innvandrer Davy Wathne (opprinnelig fra USA). Han var en skribent i BT før han dro til TV2. Der ble han kjent for å skrive på en meget kreativ og artig måte. Men han vekket også mange bergenseres vrede da han sa klart ifra om alt som var galt med Brann. Dette fortsatte han også med i TV2 og både ledelse og trenere i Brann har fått høre det fra Davy Wathne. Han er stor i kjeften. Dette er mannen som måtte gå fra Bergen til Oslo fordi han uttalte at Brann var så himmelsk dårlig fotballag at de aldri ville nå cupfinalen. Synd for David, så gjorde Brann akkurat det. Wathne sine mange sleivspark mot Brann og hans klare taler gjorde han på 90-tallet til hatobjekt for mange Brann supportere. Selv har jeg sansen for Wathne. Her skal jeg vise spørsmål og svar fra et lite nettreff Du påstår at Brann er klubben i ditt hjerte (skulle bare mangle), og at du ikke skjønner hvorfor Brann-supporterne "ikke liker deg" eller hvorfor de/vi hetser deg. Spørsmål: Har du noen gang sagt noe, skriftlig eller muntlig, positivt om SK Brann? Jeg har fulgt Brann siden juniorfinalen i 1958 - profesjonelt siden 1972. Ikke alt Sportsklubben har foretatt seg i disse årene har vært like vellykket. Det er stor forskjell på å være Brann-TILHENGER og Brann-FANATIKER. Gjennom jobben har jeg et profesjonelt forhold til Brann. Privat er jeg akkurat så fanget og fengslet og betatt av Brann som andre tilhengere av andre klubber er. Men det betyr ikke at JOURNALISTEN Davy Wathne lukker øyner og ører og later som ting er annerledes enn de faktisk er. Hvis tilhengere kunne innrømme at de er glade i klubben sin PÅ TROSS AV FEIL OG MANGLER istedenfor å skryte hemningsløst og verdensfjernt over at DERES klubb er best i alt, da kunne en kanskje nærme seg en fornuftog diskusjon om Brann og Davy. Davy Wathne er den største Brannkritikeren jeg noensinne har opplevd. Og jeg har opplevd folk som Mini.... Davy er regelrett hatet av flere supportere. Det er synd at han skal svartmales og at det skal skapes et bilde av han som om at han bare skryter av Brann. For det er ikke tilfellet. Det er en historisk feil påstand som er lett å motbevise. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Morsomt å se at spådommer om tabell-plasseringer på de første 3 sidene har blitt gjort til skamme så langt - nevner ingen navn her. ^_^ Videre gleder det meg å se at Rosenborg går på en smell idag, spesielt med sytepaver som Iversen. Det er også gledelig å se at Rosenborg har solgt Helstad til Brann nå som han viser tendenser som antyder at han blir årets toppscorer. RBK klarte aldri å bruke han riktig, men Mjelde vet hvordan han skal brukes. Så et spørsmål til dere alle: Hvor lenge tror dere Dørum, ehm, Tørum får fortsette hvis han fortsetter slik som nå? Minner om at RBK presterte å sparke Ola By Rise etter at han vant serien, kanskje med for få poeng? Endret 21. april 2007 av Tiamin Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Tror nok Tørum får sitte ut sesongen så lenge RBK ikke skulle blande seg i bunnstriden, og det ser jeg ikke som sannsynlig for å si det sånn. Den dumpetaktikken er etter min mening grunnen til at de ikke har vært klubben de pleide å være under Eggen. Endret 21. april 2007 av DanielL Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Han heter Tørum.. Med T Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Klokka er snart 2,ikke forvent for mye fra meg :!: Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 EDIT; Åh, forresten. Sant. Det skjer jo ikke at de snakker dritt om Brann på TV2 i alle fall! 8440173[/snapback] For Mini elsker Brann Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Han satt jo å motsa Rosenborg hvertfall i pausen. Uansett da, så blir RBK'ere ganske sinte når de taper, for i motsetning til andre lag, så er vi ikke vant til det. Men fakta: Dette var det første tapet med Tørum som trener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg