Dotten Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det at man slipper inn 3 mål på hjemmebane før 40 minutter er gått er vel heller ikke helt "finjustert". Det ser nå i hvert fall ut som Iversen finner målformen og han uttalte til Dagbladet at følelsen var god og at han aldri fryktet tap underveis i kampen. Liker ikke slike selvsikre uttalelser, det tyder på at RBK er på gang Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 At RBK lå under 3-1 etter 40 minutter har med tilfeldigheter å gjøre. En dårlig avklaring, et billig frispark og et håpløst straffespark. Bortsett fra de tre hendelsene så klarte ikke Tromsø å skape noe som helst. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Javel, var det ikke RBK-Tromsø VG dekket? 19 Bernier spiller ballen glimrende gjennom til Lindpere som kommer alene mot Hirschfeld. Vinkelen er skrå, så Lindpere velger innlegg, men Tromsø kommer ikke til en skikkelig avslutning.62 Fint Tromsø-angrep som ender hos Ademolu. Fra 16-17 meter skyter han imidlertid over. 66 Stor mulighet for gjestene. Ademolu løper fra en RBK-forsvarer og setter ballen under Hirschfeld. Han forstyrrer ballbanen såpass mye, at den går i stangen - og klarert ut. 67 Ny, god mulighet for Tromsø. Rosenborg roter det til helt bakerst, og forærer ballen til Årst som setter ballen over fra 10-12 meter. 87 Tromsø får en stor kontringsmulighet. Lindpere stormer mot straffefeltet, og RBK har bare Sapara i forsvar. TIL-spilleren kommer seg forbi, men en utrusende Hirschfeld får såvidt avverget med bena. Det ser utifra dette ut som om det var 4 sjangser til for Tromsø (den første teller vel ikke som sjangse). Noe som gir tre mål på syv sjangser. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Snakket om de første 40 da Tromsø skåret sine 3 mål. De hadde kanskje en sjanse eller to til, men de var neimen ikke store. RBK på sin side hadde utallige gode angrep som endte i blokkerte skudd, klabb og babb foran mål, kårnere og lignende. Tromsø har to meget gode midtstoppere. Ivers skal forresten ha skryt for å ha hevet seg etter all kritikken som har haglet mot han i det siste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Iversen viser hva han er god for! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Akk, så forbanna surt at RBK skal redde poengene på overtid, det var så kjekt når eg høyrte "Rosenborg Tromsø....1-3" over speakeren på Haugesund Stadion. Jaja, Brann tar tre poeng i morgon mot SIF! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 RBK vinner og Nordli klikker på dommeren. Ser ut som at Tipeeligaen er godt i gang ja.. OG, tre rette på resultattipping. Come in mah pocket moneyz!! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 At RBK lå under 3-1 etter 40 minutter har med tilfeldigheter å gjøre. En dårlig avklaring, et billig frispark og et håpløst straffespark. Bortsett fra de tre hendelsene så klarte ikke Tromsø å skape noe som helst. 8392967[/snapback] Det var tilfeldigheter som gjorde at TIL ikke putta i 2. omgang og. Hva hadde fotball vært uten tilfeldigheter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 For øvrig ein tafatt og keisam TV-kamp i kveld, Start mot Viking på ei håplaus matte. Eg trur kommentatorane så ein anna kamp for dei kommenterte stadig vekk kor flott denne "intense" kampen var. Det var knapt ein målsjanse før det 74 minutt, og etter måla var det heller ikkje så mykje å rope hurra for. Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Mye omdiskuterte røde kort denne runden, men jeg syntes de ser helt greie ut. Den til Lyn i går var jo helt klar. Nedsparking bakfra og hindring av en gedigen sjanse har vel aldri vært noe annet enn rødt kort. Litt i tvil på Kippe i dag, syntes det hadde holdt med gult der. Også må jeg bare nevne skuldern til Sogndal treneren: Det var veldig lite å hause opp. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 LSK med seks poeng etter to serierunder er skummelt. De blir farlige i år. Nå må Brann bare ikke rote det bort mot en antatt svakere motstander på hjemmebane. De kan ikke rote mot smålagene om gull skal være målet. Innlegget på RBK sitt 3-3 mål var jo en liten perle forresten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg liker virkelig ikke LSK i år nei.. De blir nesten for farlige! Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg liker virkelig ikke LSK i år nei.. De blir nesten for farlige! 8393645[/snapback] LSK blir farlige for RBK om gullet men tror nok RBK ror gullet i land til slutt likevel :!: Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Viktig at Brann bruker Huseklepp og ikke Solli i morgen på høyreving. Her må offensiv kraft prioriteres. Hadde også foretrukket Winters fremfor en stasjonær Sæternes. Et typisk gjennombruddshissig Brann-lag ville spilt i stykker Strømsgodset, som spiller en type fotball som skal passe oss utmerket. Hadde vært supermoro å se Jaiteh i aksjon ihvertfall i en halv omgang, men jeg vet ikke om han papirene er klar ennå... Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Solli.... Brann? Uvant.... :!: Lenke til kommentar
............... Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Liker lsk sine takter nå ja men rbk tar vel endel sånne score-på-overtids-mål i år, så kan nok fort bli jevnt. kanskje det blir brann og lillestrøm som kjemper mest før sommern Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jaja, ny runde overstått og 0 poeng skaffet. Fulgte kampen fra Lerkendal over webtv og må jo si jeg var veldig fornøyd med førsteomgangen og starten av andre. At det kun var tilfeldigheter som førte til at TIL ledet vil jeg ikke gå med på i det hele tatt, godt spill og effektivitet lå til grunn og viste at Tromsø ikke er rene småsakene på bortebane i år. Og så det også er sagt, å gi fra seg en 3-1 ledelse er noe som ikke skal skje. Særlig under Nilsen som virkelig har kommet inn og ryddet opp i den defensive organiseringen i TIL. Kan kunne komme på en annen kamp hvor noe lignende har skjedd, og det var bortekampen mot Basel i UEFA-cupen i 2005 hvor det samme resultatet ble til etter at Tromsø hadde ledet. Kan ikke en gang beskrive hvor surt sånt er Men nå er det vel bare å se fram til neste kamp, Start hjemme. En kamp som virkelig skal og burde vinnes. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jo det var det. Først prøvde Ramovic seg med et triks i starten av omgangen ved å legge seg ned å late som om han hadde vondt i hodet. 8392081[/snapback] Så du hevelsen Ramovic hadde eller? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Så du hevelsen Ramovic hadde eller? 8394067[/snapback] Nei, jeg har ikke sett noen hevelse. Men jeg fant bevis på at TV2-klokka var feil: http://img398.imageshack.us/my.php?image=tilhjemmefo6.jpg Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 RBK vinner og Nordli klikker på dommeren. Ser ut som at Tipeeligaen er godt i gang ja.. OG, tre rette på resultattipping. Come in mah pocket moneyz!! 8393315[/snapback] Sirkus Nordlie er i gang igjen, ja. Er bare moro det . Godt å ha slike folk i norsk fotball. Han drar det kanskje litt vel langt etter kampen, men at mannen er engasjert, er det ihvertfall ingen tvil om. Forøvrig synes jeg begge skulle hatt gult kort i situasjonen. Kippe dytter riktignok, men Ruud hjelper til i fallet han også. Men men...dømt er dømt. Får håpe det bare blir en kamp's karantene. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg