Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stusset litt på hvorfor det ble fem minutt overtid og han blåser av etter fire (nårRBK har scoret seff)  :ph34r:

8391627[/snapback]

Jepp, men slik er det på Lerkendal dessverre, de har i 9 av 10 tilfeller dommerene på sin side, var aldri rødt kort, men, men. Synd at Tromsø mista et poeng på overtid, men de la seg for langt bakpå i andre, de skulle bare fortsatt kjøret fra 1. omgang da RBK ikke var spessielt gode i dag.. Litt svinn må man regne med :)

Lenke til kommentar
For noe dritt. På overtid, nesten et vellykket ran.  Å har TIL trent på noe som helst i vinter? Ingenting som stemmer i bakre rekker.

8391503[/snapback]

En viss Bernier har sannsynligvis trent på skudd. Hvor mange tippeligamål hadde han før i dag?

I etterkant var det en morsom kamp, men ufattelig mye knot over hele banen gjorde dette til en frustrerende opplevelse. Vi klarer uansett å dra tre poeng i land til slutt, og det er det viktigste.

Og dere som hinter om dommerhjelp: Ta dere en bolle.

Lenke til kommentar
Og dere som hinter om dommerhjelp: Ta dere en bolle.

8391800[/snapback]

Jeg bare lurte på hvorfor det ble lagt til fem minutt, var vel ingen lange skadeavbrekk eller lignende?

8392010[/snapback]

Jo det var det. Først prøvde Ramovic seg med et triks i starten av omgangen ved å legge seg ned å late som om han hadde vondt i hodet. Steffen Iversen og Traore ble også skadet senere. Når kampen nærmet seg slutten drøyet Tromsø voldsomt ved hver dødball. Jeg stusser imidlertid litt på hvorfor dommeren blåste av kampen 45 sekunder før slutt, men dette hadde ingen innvirkning på det endelige resultatet.

Lenke til kommentar
Jeg stusser imidlertid litt på hvorfor dommeren blåste av kampen 45 sekunder før slutt, men dette hadde ingen innvirkning på det endelige resultatet.

8392081[/snapback]

Hehe.. Vanskelig å vite vil jeg si ;)

Syns fortsatt det var lagt til litt mye men... Uansett en fortjent seier til RBK, og RBK skulle kanskje hatt en straffe også.

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Utrolig herlig å få nok en fortjent seier over Tromsø. RBK dominerte kampen i 90 minutter. Tromsø hadde flaks som ikke slapp inn 2-3 mål til. :)

8392115[/snapback]

HAHA, så du kampen i det heletatt eller? Dominerte i 90 minutter? Har aldri sett en kamp der et lag dominerer hele kampen og slipper inn 3 mål og har 3-4 sjanser i mot som kunne endt med mål, men, men...

Nei, puss brilleglassene dine før du hiver deg ned og ser neste kamp :!:

Lenke til kommentar
Utrolig herlig å få nok en fortjent seier over Tromsø. RBK dominerte kampen i 90 minutter. Tromsø hadde flaks som ikke slapp inn 2-3 mål til. :)

8392115[/snapback]

HAHA, så du kampen i det heletatt eller? Dominerte i 90 minutter? Har aldri sett en kamp der et lag dominerer hele kampen og slipper inn 3 mål og har 3-4 sjanser i mot som kunne endt med mål, men, men...

8392197[/snapback]

Jeg var på Lerkendal. Tromsø skåret 3 mål på de tre eneste sjansene sine i førsteomgang. RBK på sin side hadde mange sjanser og uttallige kårnere. Hadde RBK vært like effektiv som Tromsø så hadde de skåret 7-8 mål.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest med årets RBK-lag er hvor ineffektive vi er på offensive dødballer. Så langt i serien har RBK hatt nesten 20 kårnere og et tosifret antall frispark i "farlig posisjon", men kun skåret 1 mål. Det er rett og slett ikke bra nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...