DanielL Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du sitter vel ikke og leser når den går på tv? Men sånne feil som det der gjør VG hele tiden, at spillere blandes sammen skjer hver eneste runde nesten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har ikke TV og data på samme rom. Prio på dataen nå Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) aah, da kan det nesten skjønnes Men å bare lese fra en kamp,det klarer jeg ikke For kjedelig.. For å være litt OT: Den filmingen av Gunnarson der var ganske drøy Relativt lett å se at det ikke var noen berøring der. Endret 10. april 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Herlig, fortjent Brann seier. Fin start på sesongen. Foran RBK og VIF. Så lenge det varer... 3 poeng i en av sesongens vanskeligste bortekamper er fint å ta med seg. Brann er farlige på kontringer nå som man har Helstad. Litt lettere å ligge lavt, noe som er en fordel på bortebane. Huseklepp med målgivende i tillegg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dette var godt, enig i at det var ein fortent siger. Falt litt for mykje bakpå etter målet, men det gjer dei alltid. Andresen og Gashi var veldig positive i dag, spesielt sistnevnte, han jobba veldig bra gjennom heile kampen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Huseklepp var da uten tvil ganske god han også Virker som branns midtbane i år blir tøff å spille mot Lenke til kommentar
iDude Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 aah, da kan det nesten skjønnes Men å bare lese fra en kamp,det klarer jeg ikke For kjedelig.. For å være litt OT: Den filmingen av Gunnarson der var ganske drøy Relativt lett å se at det ikke var noen berøring der. 8352197[/snapback] Når Gunnarsson filmer sånn føles det nesten bare rett og rimelig at Stabæk ikke fikk straffe for Dahl sin hands Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Gashi: -Bedre trent enn i VIF Solli: Dette er Brann bedre på enn RBK Godt å se at Brann er i stand til å heve spillere som Gashi, Helstad og forhåpentligvis Solli i forhold til hva VIF og RBK klarte. Gleder meg til Moen er tilbake også. Og positivt at Winters er såpass på hugget at Sæternes ble benket. En flott start på sesongen. RBK og VIF snublet, mens Brann tok tre utrolig viktige poeng på bortebane. Får håpe de holder i flere kamper og ikke er så ustabile som i forsesongen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dagbladet skriver en hel artikkel om hvor god Gashi var i går, så får han terningkast 3 i børsen til samme avis? Nannskog og Stabæk ble snytt for en soleklar straffe - og nok en gang er jeg skuffet av norske dommere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Skulle hatt straffe der ja, men eg synest ikkje så synd på Stabæk etter at Gunnarsson prøvde gang på gang å lure til seg ein straffe. Vart delt ut eit par idiotiske gule kort i kampen og. Edit: Eg måtte le når eg såg denne artikkelen. :!: Han startet på benken, men sto fram da han kom inn etter pause. For Vidar Riseth blir det uaktuelt å være benkevarmer i framtiden. - Da begynner jeg heller som rørlegger, sier Riseth tørt, og tenker på at han er utdannet nettopp som rørlegger. Riseth understreker at han ikke vet hvem han skal ta plassen fra, men føler han la inn en god søknad til å starte mot Tromsø etter de 45 minuttene mot Viking Riseth sluttar og blir røyrleggar! Oh noes! Endret 11. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Riseth er jo skada nå da, så tror ikke Tørum trenger og bekymre seg så mye. Hva er det egentlig med Brann og idiotiske kommentarer? Ikke bare Brann, men nesten alle lag som gjorde det bra forrige runde. Det å vinne første kamp betyr ikke en dritt.. Det er de 26 som er igjen som teller. Nå er det bare å lene seg tilbake å fylle ut kupongen og vente på at søndagen skal komme. Ser fram til RBKs første hjemmekamp. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Kva kommentarar er det du siktar til? Neste runde: Fredrikstad-Lyn Rosenborg-Tromsø Vålerenga-Stabæk Start-Viking Sandefjord-Aalesund Odd Grenland-Lillestrøm Brann-Strømsgodset Endret 13. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Så lenge ikke Johnsen tar en kjempetabbe, noe han kommer til å gjøre, tror jeg Godset slåt Brann Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hva er det egentlig med Brann og idiotiske kommentarer? Ikke bare Brann, men nesten alle lag som gjorde det bra forrige runde. Det å vinne første kamp betyr ikke en dritt.. Det er de 26 som er igjen som teller. Så er det faktisk 25 som er igjen da, og ikke 26 Men kan ikke huske å ha sett at noen i Tromsøleiren ta av etter kampen, var ganske nøktern der. Men så klart man blir glad for en god start Nå er det bare å lene seg tilbake å fylle ut kupongen og vente på at søndagen skal komme. Ser fram til RBKs første hjemmekamp. Ikke tro det blir noen lett kamp Tromsø har vært veldig gode på Lerkendal de siste årene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Mest fordi de har møtt et lag som som regel allerede har vunnet serien Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Oioioi! 3 poeng mot Stabæk, og vi har en topoengsluke til RBK!! Dette kan ikke gå galt, vi vinner serien i år! Gashi og Helstad er konge, Opdal er uten tvil verdens beste keeper. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Mest fordi de har møtt et lag som som regel allerede har vunnet serien 8373922[/snapback] Vil du si det samme om vårkampene i 2003 og 2004? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Da har jeg kjøpt meg billetter til RBK - TIL på søndagen. La oss inderlige håpe at det ikke blir like spennende som sist gang nordlendingene var på besøk. Hjertet mitt tåler ikke flere mål som kommer 6 minutter på overtid. RBKs lag: Lars Hirschfeld Fredrik Stoor – Bjørn Tore Kvarme - Miika Koppinen - Mikael Dorsin Marek Sapara – Roar Strand - Per Ciljan Skjelbred Didier Konan - Steffen Iversen - Abdoulrazak Traoré Strand har blitt flyttet inn på den sentrale plassen mens Sapara har fått tilbake ønskerollen sin som høyre indreløper. Beto erstatter den skadede Lago. Jeg er spent på hvordan Roar klarer seg i den sentrale rollen. Jeg tror han innehar de egenskapene som trengs til å gjøre det skikkelig bra (aggressivitet, løpskraft, duellstyrke, guts og intelligens). Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvor sitter du, LarsP? Roar Strands rolle er naturligvis det jeg er mest spent på, men jeg er også spent på om nyervervelsene Fredrik Stoor, Didier Konan og Abdoulrazak Traorè kan vise seg frem foran Lerkendal-publikummet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jeg er en fattig student som må ta til takke med Adressa-tribunen (ca midt på). De to sistnevnte er jeg sikker på kommer til å levere (som de forøvrig har gjort i nesten hver kamp siden de kom til klubben). Stoor er på vei og jeg håper han gjør en god kamp. Jeg er særlig keen på å se han bevege seg fremover på banen. Med Sapara og Konan foran seg så har han i allefall ingen andre å skylde på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg