Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er jo fakta, emn jeg håper på Brann og at Oppdal greier å holde buret tomt... :wee:

Fjorårets toppskårere mot han som bør være Norges landslagsmåvakt...

Heia Brann!

Og bare for å si det gud-vet-hvilken-gang-jeg-sier-det, men i år skjer det!

8345178[/snapback]

Bare sette i gang å lage gullølen allerede? :!:

Lenke til kommentar

Tanker om kveldens to kamper (som jeg så):

LSK - Fredrikstad:

Ikke imponert av noen av lagene. Fredrikstad kommer til å slite i årets serie mens LSK viser at de er effektive på dødball.

Viking - RBK:

Viking skårer på sin første halvsjanse i kampen. RBK fører i store deler av kampen og får et fortjent mål på slutten av kampen. Greit resultat, men jeg kunne godt tenkt meg å se skuddet til Konan i mål. Iversen var håpløs i kveld, men jeg er imponert over Traorè. Braathen viste gode gamle takter etter innhoppet.

Lenke til kommentar
Viking - RBK:

Viking skårer på sin første halvsjanse i kampen. RBK fører i store deler av kampen og får et fortjent mål på slutten av kampen. Greit resultat, men jeg kunne godt tenkt meg å se skuddet til Konan i mål. Iversen var håpløs i kveld, men jeg er imponert over Traorè. Braathen viste gode gamle takter etter innhoppet.

8345542[/snapback]

Mye av de samme mener jeg og. Braaten var positiv. Ivers var helt på jordet i dag.

Synd å se Lago gå ut og. Det så ikke godt ut.

Lenke til kommentar

Viking hadde absolutt marginene på sin side. Peter Ijeh's mål minner meg mye om Saha sitt mot Chelsea i November. Tror denne Nigerianeren kan ha leke stue med mange av de dårligere lagene da han mest sannsynlig vil få mer plass boltre seg på, skal bli en morsom spiller følge.

Lenke til kommentar

Mykje mål så langt i første runde og eit par kjekke resultater. Som Brann-supporter har eg ingenting imot at VIF taper og RBK spelar uavgjort. Synd at dei fekk eit mål i andre omgang via Viking-muren, men fortent var det vel.

Blir artig å sjå kva Ijeh kan klare denne sesongen.

Det blir tøft mot Stabæk i dag, Gunnarsson og Nannskog er grusomt effektive foran mål.

Kva er det med Riise-familien og det å vise magen?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

bj_rn_helge_riise_314134b.jpg

riise1005.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Fikk virkelig øynene opp for Ijeh denne runden, i tillegg til flotte avslutninger er han farlig nesten hver gang ballen er på motstanderens halvdel. Samtidig legger jeg merke til at et Lyn uten Edu greit slår Sandefjord 3-0, og jeg er imponert over FFK den omgangen jeg så, de var nesten like gode som LSK og manglet bare en ruvende Piiroja i midten bak, så hadde kampen blitt spennende.

At enga taper 1-0 er i utgangspunktet ikke så dårlig, men måten de gjør det på, er skuffende. Etter rapportene å dømme virket spillerne uinspirerte og slappe, sånn skal det ikke være i en serieåpning!

Lenke til kommentar

Syns det blir stilt veldig høye forhåpninger til Ijeh med tanke på at han ikke har spilt i den norske serien særlig lenge. Jeg ser han ikke som en garantert 15-måls mann som Østenstad så entuasiastisk ropte ut i går :!:

Gleder meg også til å se om Nannskog og Pall Gunnarson fortsetter i samme sporet som i fjor. Har ikke akkurat troen på at det vil bli like mange mål på dem i år, Nannskog kan nok komme seg til et tosiftet tall men Gunnarson tror jeg ikke er en stabil nok målscorer. Han kom jo til Stabæk som en lubben hobbyspiller!

Men i dag har jeg tippet H på Stabæk-Brann, så håper virkelig de to gutta slipper seg løs i kveld :!:

Lenke til kommentar
De har jo puttet jevnt med mål i treningskampene da, så jeg regner fortsatt med mål. Gleder meg til i se Brann tape i dag :wee:

8351707[/snapback]

Du vet da at det er stor forskjell mellom treningskampene og når alvoret er i gang ;) Men en god pekepinn burde det da være, i hvert fall i kveld :whistle:

Lenke til kommentar
De har jo puttet jevnt med mål i treningskampene da, så jeg regner fortsatt med mål. Gleder meg til i se Brann tape i dag :wee:

8351707[/snapback]

We'll se about that ;)...

8351905[/snapback]

Er da ikke noe å si på det til nå ;) Litt komisk med det klasket til dommeren i stad :!: Huseklepp så ganske så sjokka ut :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...