Spykar Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tror de ga opp den ideen med betaling for enkeltkamper fordi det ikke var lønnsomt i lengden. Du må nok betale for hele pakken... Hmm.. jaja vg.no/live it is Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Men i... 1-0 til Tromså over Enga. Ser ut til at det blir mer fart enn i fjor, ihvertfall. 8342967[/snapback] Hmm, kan ikke si jeg er helt fornøyd med å ligge under mot Tromsø. Men har vært en grei start på tippeligaen så langt, målmessig hvertfall. 8343128[/snapback] Tromsø har nå vært klart best i denne kampen Begge nykommerne til Tromsø(Lindpere og Sequeira) har vært fantastiske og det var de som sto bak målet For VIF sin del så blir jeg overrasket over hvor lett de gir fra seg ballen etter frispark og innkast. Som om de gir rett faen Men en veldig god kamp til nå Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Grr, jeg vil også se kampen. Dere som ser, hvordan har Sebastian Mila vært så langt? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Åh fy faen, for en start på sesongen! Enga ligger under, deilig ! Fåkke sett Barnn før i morgen, men dette er jevnt... Hele greia er pokker meg jevn! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Faenmeg mulig å slippe inn to mål mot Godset i løpet av 5 min, forbanna amatører, nyopprykket og greier. Dette blir en lang sesong.... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Gledelig start på tippeligaen for oss Tromsøtilhengere i alle fall Var selv på kampen, men var litt seint ute så jeg måtte stå i billettkø, og kom selvsagt ikke inn på tribunen før målet var scort.. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ligaåpningen endte som forventet med tanke på FFK. Tydelig preget av en håpløs Czwartek og et talentløst angrep. Nei, dette lover ikke godt for fortsettelsen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bra for Start. Fint med VIF tap. Det mest frustrerende med årets sesong så langt er å måtte høre på Semb på TV2. Edit: Jøss, 1-0 til Viking. Ufortjent så langt, så føler nesten litt med RBK. Men tror ikke det holder i lengden, RBK er meget aggressive i denne kampen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Oioi, deilig med LSK-seier i kveld. Som i fjor og i år så åpner LSK bra. Da får vi se om dette holder videre utover sesongen da! Og det 3-0-seier også! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hihihohooh. Godset 2 Odd 1. Sånn skal det være. Odd var egentlig ikke mye imponerende, målet kom på tabbe av godset og odd produserte ingenting. Keepern deres er god though, det skal dere være glad for! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Glimrende med Viking-mål etter en noe vaklende start. Nå har vi tatt mer over, og Rosenborg-forsvaret er tydeligvis ikke helt sikre på hverandre. Kan gå helt inn dette Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Må si at jeg er imponert over Traoré. Saparaa har derimot ikke fått noe grep om kampen. Også synd at Lago måtte ut med skade, så litt ekkel ut den der.. :/ Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Deilig! LSK topper tabellen, Enga taper, og RBk ligger under for Viking. Kan bli en bra kveld, dette pantera Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skal RBK spille Champions League neste sesong? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 De må ut i kvalikk først.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ok. I hvilken runde da? Er det ikke 3. kvalikk runder? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ok. I hvilken runde da? Er det ikke 3. kvalikk runder? 8344846[/snapback] Det er vel det ja.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 De starter i 2.kvalifiseringsrunde. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Nå får vel Brann tape i morgen. Sånn at jeg har noe å mobbe vennene mine for. Jeg tror ikke Brann vill gjøre det noe stort i morgen heller. Holder knappen på spissparet til Stabæk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg