Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tape mot jævla bodø-glimt er begredelig. Men hva kan man ellers vente når keeperen er på byen til langt på natt dagen før, å det så man godt!

8295396[/snapback]

Regner med det er surhet etter tapet som står for det utsagnet der ;) Må si at det føles ganske dritt her og, vi ble rundtspilt til de grader i førsteomgangen. B/G var veldig gode med kantspillet og når de slo i bakrommet, dette de vant mest på.

Når det gjelder det du sier om Ramovic, så var det første en ren forsvarstabbe,og kun halveis hans på den andre. Den tredje er sånt som skjer når man satser mye på å ligge høyt, og vil utligne.

Det som var positivt var å se formen til Lars Iver, Hafstad og Bernier. De tre virker som de alle kommer til å ha en veldig god sesong, og en midtbane med Strand og Bernier i form kan ødelegge det meste av norske lag. Så var ikke en helt bortkastet kamp ;)

Nå skal det bare ses fram til nesten mandag, og regne med at siden gutan tok det så veldig med ro i dag så tar de av når enga kommer nordover :p

Lenke til kommentar

Reagerte på en ting, nå nettopp....se på logoene til Start og Viking....hvorfor har de helt feil farger? Viking sin logo er rød og gul, mens fargene på draktene er blå og hvite...

Samme med Start, som jo har så lekre farger på draktene, nesten like flotte som LSK sine, men logoen er hvit og blå...

Si meg....er deg fullstendig fargeblinde i disse klubbene?? Ingen andre, da spesielt supporter i de nevnte klubber, som reagerer på dette?

Pantera

Lenke til kommentar
Tor-Kristian Karlsen sitt syn på overgangene i høst/vinter:

Morsom lesning som vanlig, men jeg synes det er litt rart at ingen klubber scorer særlig høyt.

8300778[/snapback]

Er da 5 klubber som får terningkast 4. Og det er da ganske høyt. Synes egentlig det er ganske riktig. Har vel ikke vært noen særlig oppsiktsvekkende overganger, kanskje med unntak av Lyn's 2 italienske argentinere, men de får jo pepper for dette.

pantera

Lenke til kommentar
Vel, jeg vil si at f.eks Annan og Konan er oppsiktsvekkende med tanke på at vi faktisk snakker om Tippeligaen.

8301423[/snapback]

Det vil ikke jeg påstå. Er vel ikke mange som hadde hørt om dem før de kom til RBK. At de seinere viser seg å være gode, er vel bare en bonus for trønderne. Akkurat det samme da Koren kom til LSK. Ingen hadde hørt om fyren, og den overgangen var ikke akkurat oppsiktsvekkende, men han ble alikevel ligaens beste spiller.

Pantera

Lenke til kommentar
Tor-Kristian Karlsen sitt syn på overgangene i høst/vinter:

Morsom lesning som vanlig, men jeg synes det er litt rart at ingen klubber scorer særlig høyt.

8300778[/snapback]

Beste fotballartikkelen jeg har lest i år. Endelig en kar som klarer å holde seg nøytral og samtidig vise at han har kunnskap og kompetanse. De fleste sportsjournalister mislykkes som oftest på begge disse punktene.

Lenke til kommentar
Overraskende at Tor Kristian Karlsen ikke har fått et viktigere oppdrag enn å skrive blogg hos FXT. Han sitter inne med mer kunnskap enn samtlige norske "fotballeksperter" til sammen. Bloggen hans er uansett utrolig interessant lesning.

8303361[/snapback]

Skal vel ikke se bort ifra at han blir taua inn i TV2-studio ila sesongen. Kanskje på tide å få bytta ut den lille gnomen fra Bodø. Hadde vært ok med noen som faktisk har peiling.

pantera

Lenke til kommentar

Hans meninger om TIL imponerte meg ikke mye. Greit at han mener Sequeira ikke var helt topp i sine VM-kamper, men det hender man blir litt nærvøs i sine første landskamper på et sånt nivå. Tror fortsatt han kan imponere mange i årets serie. Sett han i noen kamper nå og han holder uten tvil godt norskt nivå.

Syns også han undervurderer kjøpene av Tom Høgli og Henrik Nordnes, og han har også ren faktafeil om Tom Høgli som har spilt en god del i Tippeligaen, og ikke kommer fra "nest øverste" nivå som karen sier. Nordnes er kun hentet som en reserve bak Reggie og Steen,pluss at innkastene hans er helt råe og uten tvil kommer til å stå bak noen mål i år.

Men for all del,karen har langt mer peiling på fotball enn meg. Bare mener han rett og slett gir litt faen i Tromsø, og derfor slappa litt vel av når han skulle vurdere dem.

Lenke til kommentar

For og fortsette RBK-snakket, Konan og Traoré tror jeg kommer til å utmerke seg hos RBK i år, i likhet med Sappara. Midtbanen og angrepet til Rosenborg kommer til og bli ustoppelig. Blir kanskje litt treg start men når alt klaffer, kommer det til å klaffe bra.

Ikke lenge igjen nå til seriestart..

Lenke til kommentar
Vel, jeg vil si at f.eks Annan og Konan er oppsiktsvekkende med tanke på at vi faktisk snakker om Tippeligaen.

8301423[/snapback]

Annan imponerte vel ikke særlig mot brann. På den andre siden imponerte vel ikke noen på start. Når det gjelder disse fantastiske utenlandsimportene generellt så avventer jeg og ser. Greit at klubbene selv skryter av de, men det er jo ikke så rart når man ser på UDI sitt fokus på dette i det siste.

At utlendingene ofte er teknisk dyktige er det vel ingen tvil om, men historien har vel vist at det ikke er en garanti for å lykkes i eliteserien.

Lenke til kommentar

Håper og tror at RBK tar gullet! :D I mine øyne har de sterkest stall.

Det blir hard kamp mellom Enga, Lillestrøm og Brann om 2.plassen, men de fire tar nok Royal League-plassene!

Fredrikstad rykker nok ned fordi Brenne gikk og tar sjelden poeng borte!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...