Ingeniørstudent Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dette her går veien for Odd, det er jeg helt overbevist om. Det Bodø-Glimt viste var ikke all verden, og hvis vi klarer å få til spillet som vi hadde mot Fredrikstad, så går dette veien. Vi hadde rett og slett bare en dårlig dag på jobben. Ja, takk for det innlegget. Får trua tilbake sakte, men sikkert. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Får vel si dommeren dømte omtrent like mye feil begge veier. Måtte det beste laget vinne. Har faktisk mest tro på Glimt nå. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 men han dommeren fikk fullstendig hetta i går, skjønner ikke hvordan han ble valgt til å dømme denne kampen ?, Han tok seg vann over hodet i går. Dessuten vil jeg dvele litt ved spilletid, et sitat fra oddrane sin dagbok i dag fredag: " Dagbokas avdeling for spilletidstelling har forøvrig kommet frem til at effektiv spilletid i går var 54 minutter og 20 sekunder. Dette gjør Glimttøytene til det mest usportslige møkkalaget som har besøkt Falkum i moderne tid. Tidligere nevnte Sandemoen var paralysert i forhold til sabotasjen som ble bedrevet, og det er en skam at et slikt lag nå har en reel mulighet til å spille i Eliteserien. Når en mann er så sjuk at han spyr har han ingenting på en fotballbane å gjøre. Hent en fordømt båre og bær kadaveret ut på sidelinjen. Det er ingen vits i å klappe kløna på hodet og la han ligge og gni nesa i det deilige kunstgrasset." hele dagboka kan leses her ja ja gjort er gjort nå må vi se framover og uansett hvordan det går kan vi prise oss lykkelige over at vi slipper å spille i samme liga som bodø glimt Lenke til kommentar
jimy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Artig å se at odd, et tippeliga lag bare greier å produsere ett par store sjanser med en mann mer. De hadde riktignok ballen mest, men det har jo ikke en drit å sit når de knapt klarer å produsere sjanser. når det gjelder Londak er jeg enig i at dommeren skulle sagt i fra med advarsel eller gult kort. Men forstår bare ikke hvordan Odd "kjørte over" Glimt. To målsjanser er ikke overkjørsel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Joda, i Skien er det å regne som sanseløs overkjørsel ... Endret 9. november 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Artig å se at odd, et tippeliga lag bare greier å produsere ett par store sjanser med en mann mer. De hadde riktignok ballen mest, men det har jo ikke en drit å sit når de knapt klarer å produsere sjanser. når det gjelder Londak er jeg enig i at dommeren skulle sagt i fra med advarsel eller gult kort. Men forstår bare ikke hvordan Odd "kjørte over" Glimt. To målsjanser er ikke overkjørsel. Hvordan måles overkjørsel i fotball? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 I Skien måles det etter hvor pene de er på håret. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Snør det i SKien? For her oppe er det 3 cm med snø. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Snø er bra. Snø liker vi Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Noen som vet om det går ann å laste ned fotballklippene fra f.eks FXT? Sånn for å lage egne greier? Endret 9. november 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
jimy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Artig å se at odd, et tippeliga lag bare greier å produsere ett par store sjanser med en mann mer. De hadde riktignok ballen mest, men det har jo ikke en drit å sit når de knapt klarer å produsere sjanser. når det gjelder Londak er jeg enig i at dommeren skulle sagt i fra med advarsel eller gult kort. Men forstår bare ikke hvordan Odd "kjørte over" Glimt. To målsjanser er ikke overkjørsel. Hvordan måles overkjørsel i fotball? Vell to store sjanser i løpet av en kamp er ikke "overkjørsel" som en av dere skriver så fint. ps tiago martins sterkeste mann på banen. YEAH! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vell to store sjanser i løpet av en kamp er ikke "overkjørsel" som en av dere skriver så fint. ps tiago martins sterkeste mann på banen. YEAH! Du får lære deg litt fotball før du utaler deg gutten min Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) http://www.fxt.no/tippeligaen/article1416617.ece Åretsmål-kåring du liksom... "Årets langskudd"-kåring burde det vært. BARE langskudd, ikke ETT spillemål. Og i år som det ble skåret så utrolig mange pene spillemål og... Endret 10. november 2007 av Alastor Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Noen som vet om det går ann å laste ned fotballklippene fra f.eks FXT? Sånn for å lage egne greier? Bruk VLC.. Det kan være litt knotete å sette opp, men VLC kan ofte brukes til å fange "streaming media" - i tillegg er det gratis. Her er to greie forklaringer: http://exertia.wordpress.com/2006/05/03/ca...using-videolan/ http://forum.videohelp.com/topic316907.html Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 var jo ikke akkurat noen bombe at det var en fra odd grenland som scoret årets mål da, det tok jeg som en selvfølge, synd at jarstein ikke ble årets keeper, men de er vel litt for hekta på brann i tv2 så Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 var jo ikke akkurat noen bombe at det var en fra odd grenland som scoret årets mål da, det tok jeg som en selvfølge, synd at jarstein ikke ble årets keeper, men de er vel litt for hekta på brann i tv2 så Seriøst, jeg håper ikke du snakker om Kniksenprisen-utdelingen. For der har TV2 fint lite å gjøre med utvelgelsen. Du bør i så fall lese deg til hvem som er jury i den utdelingen. Juryen for disse prisene er spillere, trenere, ledere og dommere i Tippeligaen og i 1. divisjon herrer. TV2-konspirasjonene begynner å bli slitsomme Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 var jo ikke akkurat noen bombe at det var en fra odd grenland som scoret årets mål da, det tok jeg som en selvfølge, synd at jarstein ikke ble årets keeper, men de er vel litt for hekta på brann i tv2 så haha! trodde du at jarstein hadde en sjanse mot opdal? hadde jo vært en smule patetisk å gi prisen for årets keeper til en som har bidratt til at laget mest sansynlig rykker ned. du må ikke glemme at opdal ble seriemester. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 HUSK: Det er ikke bare hvor god keeper man er, det handler også mye om mentalitet. For meg er Jarstein brautende, mediekåt og skrytende av seg selv. Minner mye om Thomas Gill back in the days. Opdal er stille, rolig, skryter ikke av seg selv, er ikke utagerende mot sine lagkamerater og kommenterer ikke stort om at han ønsker seg til utlandet og mener han er god nok for det osv. Ei heller at han var god nok for landslaget osv...ydmykhet! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ja, Opdal har ydmykhet, i forhold til en viss Vålerenga trener.. Irrelevant? Ja. Måtte bare si det! Forøvrig syntes jeg det var kjempeflott at Solskjær fikk Kniksens hederspris. Ga meg virkelig frysninger på ryggen da de svippet igjennom karrieren hannes. Mer sympatisk fotballspiller skal man lete lenge etter! Endret 10. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg