Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bodø Glimt er værste møkkalaget jeg har møtt.

Håper virkelig Fevang knuser beinet til et par Glimt spillere til mandag.

Londak drøyde jo minst 10 minutter av kampen. Dommeren la til 0 minutter til pause og 5 minutter i 2.omgang. Men han blåste av kampen etter 4 minutter. Helt utrolig.

Hvor mye betalte dere dommeren?

Lenke til kommentar

Vell etter min mening ødelagde dommer en nokså spennende kamp. Dette gikk det verst utover Glimt som får Jakobsen utvist på noen av de billigste kortene jeg har sett. Og så presterer han å gi Odd 4 frispark på samme plass utenfor 16 metern derav kanskje to av dem var tvilsomt riktig. maken til partisk dommer har jeg aldri sett

Lenke til kommentar
Bodø Glimt er værste møkkalaget jeg har møtt.

Håper virkelig Fevang knuser beinet til et par Glimt spillere til mandag.

Londak drøyde jo minst 10 minutter av kampen. Dommeren la til 0 minutter til pause og 5 minutter i 2.omgang. Men han blåste av kampen etter 4 minutter. Helt utrolig.

Fevang i ditt voldelige rustne hjerte? break a leg just break it? latterlig utsagn

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Slutt å sutre! Disse kampene handler om mere enn fotball. For min del håper jeg BG vinner. Ikke fordi jeg elsker nordlænningan, men fordi de er langt mere karismatiske enn Odd-pinglene. :thumbup:

Lenke til kommentar
bodø glimt var det mest usportslige laget der ute i dag ingen tvil om det, snakk om pingle spillere som haler ut tiden for den minste ting, særlig keeperen til glimt som haler ut tiden i andre omgang fordi han tror han er blitt truffet ,ufattelig idiotisk

Bodø Glimt er faen ikke mer usportslig enn andre lag i Norge, deriblant Odd Grenland.

Hva annet forventer du at Glimt spillerne gjør når de spiller + 55 minutter med en mann mindre på bortebane? Og med så mye på spill!

Selvfølgelig haler de ut tiden. Odd ville gjort det samme hvis de hadde ledet, og fått en mann utvist etter 35 minutter på Aspmyra.

Lenke til kommentar

Dette her går veien for Odd, det er jeg helt overbevist om. Det Bodø-Glimt viste var ikke all verden, og hvis vi klarer å få til spillet som vi hadde mot Fredrikstad, så går dette veien. Vi hadde rett og slett bare en dårlig dag på jobben.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...