MetroN Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Liker ikke fyren(e). Men det er meg det. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ifølge BodøGlimt sitt forum: Morten Fevang alias Morten Fevang, slakteren ifra Grenland Hahah, liker faktisk det navnet jeg ^^ Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jepp kult navn, han er uansett ikke verre enn frode kippe da og diverse andre lsk spillere Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafje...emark/1.3983567 Så var det utsolgt gitt. Nå blir det igjen en ny publikumsrekord på Skagerak Arena. Hva faen er det som har skjedd med publikumsoppslutningen nå? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafje...emark/1.3983567 Så var det utsolgt gitt. Nå blir det igjen en ny publikumsrekord på Skagerak Arena. Hva faen er det som har skjedd med publikumsoppslutningen nå? Som sagt tidligere, dette har vel også sammenheng med at de har solgt billetter for 50,-. Dette er vel også en domino effekt.... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Morten *host *kvester'n *host Fevang? Ja, danner et av tippeligaens beste sentralmidtbane sammen med Tommy Svindal Larsen. Svindal i form kanskje! Men såvidt jeg har fått med meg har han vært langt unna sitt beste, mon tro om han kommer opp dit igjen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 jepp kult navn, han er uansett ikke verre enn frode kippe da og diverse andre lsk spillere Kippe er bare treig og dum. Fevang er gjennomsyret ond. ^^ Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 veldig usportslig 1 omgang av bodø glimt de fortjener det røde kortet Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Håper for Guds skyld Glimt banker Odd, så slipper vi det pinlige laget som på en eller annen mirakuløs måte klarer å holde seg oppe i Tippeligaen år etter år.. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bodø Glimt er værste møkkalaget jeg har møtt. Håper virkelig Fevang knuser beinet til et par Glimt spillere til mandag. Londak drøyde jo minst 10 minutter av kampen. Dommeren la til 0 minutter til pause og 5 minutter i 2.omgang. Men han blåste av kampen etter 4 minutter. Helt utrolig. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bodø Glimt er værste møkkalaget jeg har møtt. Håper virkelig Fevang knuser beinet til et par Glimt spillere til mandag. Londak drøyde jo minst 10 minutter av kampen. Dommeren la til 0 minutter til pause og 5 minutter i 2.omgang. Men han blåste av kampen etter 4 minutter. Helt utrolig. Hvor mye betalte dere dommeren? Lenke til kommentar
jimy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vell etter min mening ødelagde dommer en nokså spennende kamp. Dette gikk det verst utover Glimt som får Jakobsen utvist på noen av de billigste kortene jeg har sett. Og så presterer han å gi Odd 4 frispark på samme plass utenfor 16 metern derav kanskje to av dem var tvilsomt riktig. maken til partisk dommer har jeg aldri sett Lenke til kommentar
jimy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bodø Glimt er værste møkkalaget jeg har møtt. Håper virkelig Fevang knuser beinet til et par Glimt spillere til mandag. Londak drøyde jo minst 10 minutter av kampen. Dommeren la til 0 minutter til pause og 5 minutter i 2.omgang. Men han blåste av kampen etter 4 minutter. Helt utrolig. Fevang i ditt voldelige rustne hjerte? break a leg just break it? latterlig utsagn Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 bodø glimt var det mest usportslige laget der ute i dag ingen tvil om det, snakk om pingle spillere som haler ut tiden for den minste ting, særlig keeperen til glimt som haler ut tiden i andre omgang fordi han tror han er blitt truffet ,ufattelig idiotisk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Slutt å sutre! Disse kampene handler om mere enn fotball. For min del håper jeg BG vinner. Ikke fordi jeg elsker nordlænningan, men fordi de er langt mere karismatiske enn Odd-pinglene. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Slutt å sutre! Disse kampene handler om mere enn fotball. For min del håper jeg BG vinner. Ikke fordi jeg elsker nordlænningan, men fordi de er langt mere karismatiske enn Odd-pinglene. QFT! Eneste negative er jo det at det blir enda en kald, lang bortetur til kalde nord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Neimen, slapp nå av! Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 :[ Brann drakten er ikke akkurat varm, nei.. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 bodø glimt var det mest usportslige laget der ute i dag ingen tvil om det, snakk om pingle spillere som haler ut tiden for den minste ting, særlig keeperen til glimt som haler ut tiden i andre omgang fordi han tror han er blitt truffet ,ufattelig idiotisk Bodø Glimt er faen ikke mer usportslig enn andre lag i Norge, deriblant Odd Grenland. Hva annet forventer du at Glimt spillerne gjør når de spiller + 55 minutter med en mann mindre på bortebane? Og med så mye på spill! Selvfølgelig haler de ut tiden. Odd ville gjort det samme hvis de hadde ledet, og fått en mann utvist etter 35 minutter på Aspmyra. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Dette her går veien for Odd, det er jeg helt overbevist om. Det Bodø-Glimt viste var ikke all verden, og hvis vi klarer å få til spillet som vi hadde mot Fredrikstad, så går dette veien. Vi hadde rett og slett bare en dårlig dag på jobben. Endret 9. november 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg