Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Uten å ha lest så mye om overgangen til Andresen fra Brann til Enga:

Hvorfor en spillende manager, og ikke bare en spiller? Har Andresen managererfaring? Betyr tippeligaseier med et lag at man er en god trener? Andresen er ''kun'' 30 år.

Er Enga desperate?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Judas? Har han sagt noe om at han vil avslutte i Brann eller at det ikke finnes noen andre klubber i Norge for han enn Brann? Hvis ikke syns jeg ikke man kan kalle han det, utrykket henger alt for løst i Norge spør du meg.

Han er vel valgt som spillende trener fordi VIF ønsker en ny trener og han føler seg klar for oppgaven. Hvor godt det vil fungere er en annen sak, men ferske trenere har jo gjort det ganske godt de siste årene(Henning Berg, Steinar Nilsen osv).

Lenke til kommentar

Vel, flere Brann spillere har jo fått tillnavnet "Judas" om de går rett til hat-klubben(e) som Vålerenga. Som Azar Karadas da han gikk til Rosenborg.

Og nei, som sagt vil jeg ikke velge å kalle Martin Andreassen judas, sviker eller noe annet. Han har ikke kysset Brann logoen, han kom her for å nå målet sitt, noe som han har gjort - og drar dermed videre. Dette kan jeg forstå.

Men det å se han så utrolig glad og fornøyd i VIF drakt, der han lovpriser klubben og fansen gjorde meg en smule kvalm, dermed vil jeg strekke meg til å kalle han en klovn!

Er man Brann supporter så er man Brann supporter.

Lenke til kommentar
Er man Brann supporter så er man Brann supporter.

Ja, og sånn vil det alltid være. Jeg er ikke noe glad for at Andresen går fra Brann, og det blir ikke bedre av at han går til Vålerenga. Jeg ville mye heller sett at han dro til utlandet. =D

Edit: ibrotha, jeg synes det var morsomt. Hareide er en artig type, og jeg tror Myhre tåler såpass.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Nå nærmer det seg utsolgt på Skagerak Arena. Det er tydeligvis en liten revolusjon som foregår i Telemark nå. Folk går plutselig mann av huse for å skaffe seg billetter. Årsak? Fredrikstad kampen. 9022 tilskuere var vitne til at det umulige hadde skjedd. Enorm stemning og spenning selvsagt. Får håpe dette var vendepunktet mtp publikumsoppslutninga på Odd kamper.

Får si som Toomy S. Larsen; Får håpe alle husker denne kvelden og hva man kan få til hvis man bare vil.

Gleder meg til kvalik kamp mot Bødo Glimt i morra. Men jeg er jævlig nervøs også :s

Lenke til kommentar
Nå nærmer det seg utsolgt på Skagerak Arena. Det er tydeligvis en liten revolusjon som foregår i Telemark nå. Folk går plutselig mann av huse for å skaffe seg billetter. Årsak? Fredrikstad kampen. 9022 tilskuere var vitne til at det umulige hadde skjedd. Enorm stemning og spenning selvsagt. Får håpe dette var vendepunktet mtp publikumsoppslutninga på Odd kamper.

Får si som Toomy S. Larsen; Får håpe alle husker denne kvelden og hva man kan få til hvis man bare vil.

Gleder meg til kvalik kamp mot Bødo Glimt i morra. Men jeg er jævlig nervøs også :s

Dette har vel sammenheng med at de selger billetter til 50,- på kortsidene. Men jeg har sagt det hele tiden jeg. Selg heller billettene til lavere pris enn å ha 4000 på kampene. Bedre å ha folk på stadion som kjøper supporterutstyr og pølser enn å ha tomme tribuner. Dette blir spennende men troo det her går veien for gutta. De virker bestemt, og med Fevang tilbake har jeg trua :)

Lenke til kommentar
Morten *host *kvester'n *host Fevang?

Ja, danner et av tippeligaens beste sentralmidtbane sammen med Tommy Svindal Larsen.

Kan ikke være mer enig med deg :) Vi er ikke like enige ang. Engelsk fotball, men her er vi enige :)

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...