Onyx Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Uten å ha lest så mye om overgangen til Andresen fra Brann til Enga: Hvorfor en spillende manager, og ikke bare en spiller? Har Andresen managererfaring? Betyr tippeligaseier med et lag at man er en god trener? Andresen er ''kun'' 30 år. Er Enga desperate? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har tenkt litt på dette jeg og. Virker som de tror at han automatisk er et naturtalent som trener siden han visstnok gjør en god jobb som kaptein? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nå har de hvertfall en syndebukk om det går dårlig. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg vil ikke velge å se på Martin Andresen som en judas, men jeg kommer framdeles til å bue på ham den dagen han kommer til stadion. Håper han og Engen ryker rett ned, hadde vært en fornøyelse. Takk for at du var med på å hente gullet hem, Andresen. Jeg ønsker deg og VIF alt vondt. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Judas? Har han sagt noe om at han vil avslutte i Brann eller at det ikke finnes noen andre klubber i Norge for han enn Brann? Hvis ikke syns jeg ikke man kan kalle han det, utrykket henger alt for løst i Norge spør du meg. Han er vel valgt som spillende trener fordi VIF ønsker en ny trener og han føler seg klar for oppgaven. Hvor godt det vil fungere er en annen sak, men ferske trenere har jo gjort det ganske godt de siste årene(Henning Berg, Steinar Nilsen osv). Lenke til kommentar
iDude Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hareide imponerer med verbale sleivspark - You are not so lucky this time, that you get Myhre in goal! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vel, flere Brann spillere har jo fått tillnavnet "Judas" om de går rett til hat-klubben(e) som Vålerenga. Som Azar Karadas da han gikk til Rosenborg. Og nei, som sagt vil jeg ikke velge å kalle Martin Andreassen judas, sviker eller noe annet. Han har ikke kysset Brann logoen, han kom her for å nå målet sitt, noe som han har gjort - og drar dermed videre. Dette kan jeg forstå. Men det å se han så utrolig glad og fornøyd i VIF drakt, der han lovpriser klubben og fansen gjorde meg en smule kvalm, dermed vil jeg strekke meg til å kalle han en klovn! Er man Brann supporter så er man Brann supporter. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Er man Brann supporter så er man Brann supporter. Ja, og sånn vil det alltid være. Jeg er ikke noe glad for at Andresen går fra Brann, og det blir ikke bedre av at han går til Vålerenga. Jeg ville mye heller sett at han dro til utlandet. =D Edit: ibrotha, jeg synes det var morsomt. Hareide er en artig type, og jeg tror Myhre tåler såpass. Endret 6. november 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Han burde tåle det etter den håpløse prestasjonen mot Tyrkia. Og Viking2 tapte forøvrig mot Askøy Fotballklubbs a-lag der han sto i mål, på Myrane Idrettsplass rett nedenfor meg. Var artig. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Martin Andresen = Player In Manager Profession... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Altså PIMP!? :!: Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Må nesten gratulere trønderene med 2*ganger seier over valencia Veldig bra spilt Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 God prestasjon, hardt å innrømme det. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå nærmer det seg utsolgt på Skagerak Arena. Det er tydeligvis en liten revolusjon som foregår i Telemark nå. Folk går plutselig mann av huse for å skaffe seg billetter. Årsak? Fredrikstad kampen. 9022 tilskuere var vitne til at det umulige hadde skjedd. Enorm stemning og spenning selvsagt. Får håpe dette var vendepunktet mtp publikumsoppslutninga på Odd kamper. Får si som Toomy S. Larsen; Får håpe alle husker denne kvelden og hva man kan få til hvis man bare vil. Gleder meg til kvalik kamp mot Bødo Glimt i morra. Men jeg er jævlig nervøs også :s Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Altså PIMP!? :!: :!: Det stemmer jo faktisk... PIMP :!: Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gleder meg til kvalik kamp mot Bødo Glimt i morra. Men jeg er jævlig nervøs også :s Har inntrykket, etter å ha lest rundt på nettet, at mange Odd-supportere mener kvalikken er en done deal. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå nærmer det seg utsolgt på Skagerak Arena. Det er tydeligvis en liten revolusjon som foregår i Telemark nå. Folk går plutselig mann av huse for å skaffe seg billetter. Årsak? Fredrikstad kampen. 9022 tilskuere var vitne til at det umulige hadde skjedd. Enorm stemning og spenning selvsagt. Får håpe dette var vendepunktet mtp publikumsoppslutninga på Odd kamper. Får si som Toomy S. Larsen; Får håpe alle husker denne kvelden og hva man kan få til hvis man bare vil. Gleder meg til kvalik kamp mot Bødo Glimt i morra. Men jeg er jævlig nervøs også :s Dette har vel sammenheng med at de selger billetter til 50,- på kortsidene. Men jeg har sagt det hele tiden jeg. Selg heller billettene til lavere pris enn å ha 4000 på kampene. Bedre å ha folk på stadion som kjøper supporterutstyr og pølser enn å ha tomme tribuner. Dette blir spennende men troo det her går veien for gutta. De virker bestemt, og med Fevang tilbake har jeg trua Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Morten *host *kvester'n *host Fevang? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Morten *host *kvester'n *host Fevang? Ja, danner et av tippeligaens beste sentralmidtbane sammen med Tommy Svindal Larsen. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Morten *host *kvester'n *host Fevang? Ja, danner et av tippeligaens beste sentralmidtbane sammen med Tommy Svindal Larsen. Kan ikke være mer enig med deg Vi er ikke like enige ang. Engelsk fotball, men her er vi enige Endret 7. november 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg