Nevnarion Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hehe, "blir det Odd eller Start som må ta den tunge veien ned?" mitt svar er at per nå så tipper jeg det blir begge to som går ned. Start rykker direkte ned i morgen etter å ha tapt mot Lyn, mens Odd sikrer kvalikplassen etter seier mot Fredrikstad. Odd rykker imidlertid likevel ned, etter å ha tapt kvaliken mot Bodø/Glimt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Rykker Start ned så blir det nok kamp om i hvert fall tre av deres spillere. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) jepp to kjappe mål fra odd og lyn, får håpe vi holder fortet , virker som start tok lett på kampen idag, når lyn greier å score fire mål på dem, virker ikke som de tok alvoret over seg og det er bra for odd Endret 3. november 2007 av nerd-light Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Så ufattelig fantastisk, hvem hadde trodd dette for tre serierunder siden!? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 @ Bjørnebye.... Tusen takk skal du F%¤"¤# meg ha for at du egenhendig reiv i stykker Start. Nå bærer det ned i adecco ligaen folkens Hilsen Sofa supporter..... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 får håpe odd spiller like bra mot glimt som de gjorde mot bryne ifjor da, og si ha det bra til start for en lang stund Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvorfor i helvete leverte jeg ikke inn kupongen denne uka? Har tapt de siste 5 ukene, så da jeg stod med den i hånda i kassa kastet jeg den fordi jeg ikke trodde jeg kom til å vinne.. Hadet penger.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 SØLV SØLV SØLV! Hurra! Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Odd i kvaliken. Vet ikke om jeg skal smile eller gråte. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Odd i kvaliken. Vet ikke om jeg skal smile eller gråte.Jeg har savna Bodø i tippeligaen jeg. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva, ingen å pisse på lenger? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Odd i kvaliken. Vet ikke om jeg skal smile eller gråte. Det er bare å smile Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Lurer på hva som skjer med Start nå. Kan jo hende de pådrar seg Leeds-syndromet og fortsetter å stupe. De vil hvertfall miste de spillerne som kanskje betyr mest for klubben. Men Start har lagt opp til dette selv da. Når de selger de spillerne som yter så hjelper det ikke å bytte trener. De trodde vel det ordnet seg når de hentet Benny og Årst, men den gang ei. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Odd i kvaliken. Vet ikke om jeg skal smile eller gråte. Først smilte jeg, så husket jeg at Bodø/Glimt kom på kvalikkplass i 1. divisjon, og jeg må så si jeg håper mest på B/G, så Odd G kunne egentlig havnet hvor som helst. HAHAHA, Årst som gikk fra Tromsø til taperlaget Start, fy faen at det går ann. Hvordan var egentlig statusen når overgangen skjedde? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Lurer på hva som skjer med Start nå. Kan jo hende de pådrar seg Leeds-syndromet og fortsetter å stupe. De vil hvertfall miste de spillerne som kanskje betyr mest for klubben. Men Start har lagt opp til dette selv da. Når de selger de spillerne som yter så hjelper det ikke å bytte trener. De trodde vel det ordnet seg når de hentet Benny og Årst, men den gang ei. Har ikke noe tru på "Leeds-syndromet" for Start. Klubben har penger (investor og eier har ihvertfall det), og flere unge talenter. Selv om de mister noen av de etablerte spillerne, så er nok klubben tilbake på det nivået de var, da de rykka opp for noen år siden. Hvem hadde hørt om Doffen, Strømstad og Johnsen dengang? Men klubben bør kanskje foreta en aldri så liten opprydding i ledelsen, for den har vel ikke akkurat fremstått som veldig kompetent. Pantera Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 jaja ser ut som om Start kommer til og spille på et passende nivå fremover. Håper di klarer og gjøre det bra neste sesong da. Eller kan vi forvente og se dem rykke ned igjen? Dem trenger hvertfall mye mer trening før de kan spille i eliteserien igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Skulle likt å se Asker pisse på Start og Sandefjord i 1. div, men det skjer jo ikke da Rota bort opprykk på slutten! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Vil takke Start, nok engang, for å ha gitt oss Stefan Barlin 7 mål på 12 kamper i drakta. HAHA START. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Gode poenger fra den alltid like forbilledlige bloggeren Aleksander Osdal: Og klovnen Erik Solérs Start som skulle bli Nordens beste lag i løpet av noen år, rykket altså ned. Da er det litt komisk å tenke på hva Dagbladets profilerte fotballkommentator Morten Pedersen skrev om sørlandsklubben 11.mai i år da Start lå på delt andreplass med Brann: Tittelen var ”Bedre enn sølvlaget –05” og her er noen høydepunkter fra ”ekspertkommentatoren”: ”Stor entusiasme og massiv innsats har ført Start til delt andreplass på tabellen. Når valgene blitt klokere og bedre kan dette laget gjøre hva som helst.” (…) ”Spillerstallen Stig Inge Bjørnebye rår over i dag har ikke bare fått enda en sesong på baken etter opprykket i 2004 – den er mye bredere også” (…) ”Med utgangspunkt i de første setningene vil jeg påstå at det lukter hva som helst av Start 2007. Laget har i hvert fall alt som skal til for å lykkes. Og når Stig Inge Bjørnebye nikker bekreftende til påstanden om at stallen er mye bedre nå enn for to år siden – og Fredrik Strømstad ser meg rett i øynene og sier «jeg er enig – selvfølgelig er vi det» – forteller det alt om utgangspunktet i Kristiansand. I egne øyne står ikke Start tilbake for noen.” (…) ”Start har nå fått det grunnlaget som gjorde Vålerenga til medaljevinnere i -04 (sølv), -05 (gull) og -06 (bronse). Ingen kan ta dem på innsatsen.” Sitat altså Dagbladets Morten Pedersen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ”Med utgangspunkt i de første setningene vil jeg påstå at det lukter hva som helst av Start 2007. Og det luktet altså nedrykk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg